Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt hvor trådstarter vil hen her. Det klokeste man kan gjøre er å lese historie. Lære hvordan verden har vært før og utviklet seg til hvordan den er i dag. Da man må man kanskje driste seg til å lese en BOK og ikke bare se på youtube videoer. 

En av de første virkelig store konstruksjonene av et samfunn slik vi kjenner det i dag var Romerriket. Her vedtok man lover og regler slik du kjære trådstarter er prisgitt men på et eller annet sett misliker dette var for 2000 år siden! Man utviklet lover, domstoler og forsøkte å skape en ORDEN i samfunnet framfor kaos og anarki, barbari. 

 

En del av de som kritiserer den konstruksjonen vi lever i her i vesten forstår ikke hvor forferdelig og fatalt alternativene er. Ja samfunnet vårt er ikke perfekt, men alternativene med diktatur og despoter er noe helt annet. I andre land forsvinner folk, blir henrettet og torturert for deres meninger. Her på berget var vi en lovgivende utøvende og dømmende makt. Vi har en grunnlov og en forfatning. Vi har alle jobb, hus og mat i kjøleskapet og kan sove trygt hver natt uten frykt for å bli arrestert eller drept. Dette er ting vi tar for gitt og egentlig ikke tenker over.

Ja vi betaler skatt og får bøter eller blir bura inne om vi oppfører oss som en rabiat apekatt. Samme hvor dustete vi synes våre politikere er så bor vi faktisk i et av de beste landene i verden. IKKE GLEM DET! Alternativene er så fryktelig mye verre.

 

Det er jo bare å melde flytting til et eller annet korrupt og skakkjørt land i Afrika der man ikke betaler skatt om det er det som er formålet? Jeg vil helt ærlig talt ikke anbefale det da det i mange av disse landene er EKSTREMT mye kriminalitet og sjansen for å blir drept og ranet er overhengende stor.

Hva er det egentlig trådstarter vil fram til og oppnå her i samfunnet? Hva er ditt mål for livet?

Endret av Mazeking
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hvor trådstarter vil hen her. Det klokeste man kan gjøre er å lese historie. Lære hvordan verden har vært før og utviklet seg til hvordan den er i dag. Da man må man kanskje driste seg til å lese en BOK og ikke bare se på youtube videoer. 

 

En av de første virkelig store konstruksjonene av et samfunn slik vi kjenner det i dag var Romerriket. Her vedtok man lover og regler slik du kjære trådstarter er prisgitt men på et eller annet sett misliker dette var for 2000 år siden! Man utviklet lover, domstoler og forsøkte å skape en ORDEN i samfunnet framfor kaos og anarki, barbari. 

 

En del av de som kritiserer den konstruksjonen vi lever i her i vesten forstår ikke hvor forferdelig og fatalt alternativene er. Ja samfunnet vårt er ikke perfekt, men alternativene med diktatur og despoter er noe helt annet. I andre land forsvinner folk, blir henrettet og torturert for deres meninger. Her på berget var vi en lovgivende utøvende og dømmende makt. Vi har en grunnlov og en forfatning. Vi har alle jobb, hus og mat i kjøleskapet og kan sove trygt hver natt uten frykt for å bli arrestert eller drept. Dette er ting vi tar for gitt og egentlig ikke tenker over.

 

Ja vi betaler skatt og får bøter eller blir bura inne om vi oppfører oss som en rabiat apekatt. Samme hvor dustete vi synes våre politikere er så bor vi faktisk i et av de beste landene i verden. IKKE GLEM DET! Alternativene er så fryktelig mye verre.

 

Det er jo bare å melde flytting til et eller annet korrupt og skakkjørt land i Afrika der man ikke betaler skatt om det er det som er formålet? Jeg vil helt ærlig talt ikke anbefale det da det i mange av disse landene er EKSTREMT mye kriminalitet og sjansen for å blir drept og ranet er overhengende stor.

 

Hva er det egentlig trådstarter vil fram til og oppnå her i samfunnet? Hva er ditt mål for livet?

 

Orker ikke ta for meg alt du beskriver, men vi lever i et ekstremt konkurranse-samfunn mens media dekker over den enorme korrupsjonen. Rettighetene vi har hatt forsvinner, naturressursene ranes og selges vekk og ut.

Du er kanskje ikke klar over alle baksidene disse "glansbildene" du beskriver har?

 

Problemet er at private krefter har infiltrert og tatt over store deler av makta.

Rettsystemet er i praksis råttent.

Det er varslere i mange saker, som får store problemer fordi de varsler. Kjeltringene samarbeider om å gå fri, samt ødelegge den som varsler (eksempler: Dennis Bowen, varslet om at arbeidsplassen Itas amb som hadde stort antall liksom-ansatte som ble betalt av staten. Resultat: 4 barn tatt av barnevernet og deretter omfattende trakassering av horder av politi i månedsvis...på døra. Hvordan kan sånt skje når man varsler om statlige selskaper som bedriver omfattende juks med skattepenger. Flott hva?

 

Eksempel2:  Lill Karine Nilsen, politivarsler (sak foreløpig ikke offentliggjort), men ble forsøkt presset ut av jobben.

Saksgangen er trenering, trenering osv....mens hun langsomt jobber med hjelp + media for å drive saken videre. Hun har en blogg hvor hun forklarer om fremgangen, men ikke innholdet i saken. Typisk reaksjon på varsling i staten?  Miste jobben og få problemer? Takken for å være ærlig og påpeke alvorlige feil.

 

Torgersen-saken. Et justismord som varte over 50 år, med forsøk på gjenopptakelse uten hell.

En advokat Tennøe utga boka Torgersensaken - juks satt i system, hvor han advarer mot hva folk kan komme borti med rettsystemet. Saken viser at det på merkelig vis blir systematisk gjort beslutninger som er motsatt av logisk tankegang. Systematisk!

 

På overflaten ser det ut som vi har det flott, for staten og deres hjelpere Media (kjøpt og betalt via pressestøtten) skjønnmaler alle forhold. Som sagt - private krefter har infiltrert statlige organer som sørger for at folks rettigheter uthules, gebyrer og skatter fabrikkeres på løpende bånd og naturressursene stjeles. Folket blir ranet.

 

Jeg kan naturligvis velge å lukke øynene og late som alt er bra, men det går ikke når du kjenner baksidene og kreftene som jobber for mer og mer ran av folket.

 

Beklager at jeg ikke svarte systematisk på dine punkter, men jeg valgte en annen vri.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen påstår at samfunnet og rettsvesenet er perfekt. Poenget er simpelthen at det ikke skyldes store og små bokstaver (hører du ikke hvor latterlig det høres ut?) eller Illuminati.

 

Tips: når du som legmann finner noe "ingen har fått med seg", er det i 0.0002% av tilfellene noe reelt du faktisk har kommet over. I de resterende tilfeller er det slik at det du har funnet rett og slett er feil og/eller svada. Dette er et slikt tilfelle. Eller anser du deg som mer oppegående på temaet enn alle professorer i jus, statsvitenskap, samfunn og økonomi tilsammen? Du har klart å se det ingen av de klarte? I såfall, hva er utdannelsen din?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Orker ikke ta for meg alt du beskriver, men vi lever i et ekstremt konkurranse-samfunn mens media dekker over den enorme korrupsjonen. Rettighetene vi har hatt forsvinner, naturressursene ranes og selges vekk og ut.

Du er kanskje ikke klar over alle baksidene disse "glansbildene" du beskriver har?

 

Problemet er at private krefter har infiltrert og tatt over store deler av makta.

Rettsystemet er i praksis råttent.

Det er varslere i mange saker, som får store problemer fordi de varsler. Kjeltringene samarbeider om å gå fri, samt ødelegge den som varsler (eksempler: Dennis Bowen, varslet om at arbeidsplassen Itas amb som hadde stort antall liksom-ansatte som ble betalt av staten. Resultat: 4 barn tatt av barnevernet og deretter omfattende trakassering av horder av politi i månedsvis...på døra. Hvordan kan sånt skje når man varsler om statlige selskaper som bedriver omfattende juks med skattepenger. Flott hva?

 

Eksempel2:  Lill Karine Nilsen, politivarsler (sak foreløpig ikke offentliggjort), men ble forsøkt presset ut av jobben.

Saksgangen er trenering, trenering osv....mens hun langsomt jobber med hjelp + media for å drive saken videre. Hun har en blogg hvor hun forklarer om fremgangen, men ikke innholdet i saken. Typisk reaksjon på varsling i staten?  Miste jobben og få problemer? Takken for å være ærlig og påpeke alvorlige feil.

 

Torgersen-saken. Et justismord som varte over 50 år, med forsøk på gjenopptakelse uten hell.

En advokat Tennøe utga boka Torgersensaken - juks satt i system, hvor han advarer mot hva folk kan komme borti med rettsystemet. Saken viser at det på merkelig vis blir systematisk gjort beslutninger som er motsatt av logisk tankegang. Systematisk!

 

På overflaten ser det ut som vi har det flott, for staten og deres hjelpere Media (kjøpt og betalt via pressestøtten) skjønnmaler alle forhold. Som sagt - private krefter har infiltrert statlige organer som sørger for at folks rettigheter uthules, gebyrer og skatter fabrikkeres på løpende bånd og naturressursene stjeles. Folket blir ranet.

 

Jeg kan naturligvis velge å lukke øynene og late som alt er bra, men det går ikke når du kjenner baksidene og kreftene som jobber for mer og mer ran av folket.

 

Beklager at jeg ikke svarte systematisk på dine punkter, men jeg valgte en annen vri.

 

 

 

 

Jeg er forsåvidt enig i at alt ikke er perfekt, men som du selv skriver så kommer jo faktisk ting til overflaten. Vi avdekker korrupsjon i alt fra idrettsting til overforbruk på stortinget på fest fjas og fanteri. Avisen går stadig vekk til bunns i alt fra Panamapapers til korrupsjon i FIFA og annet. Justismord forekommer men det er jo heller unntaket enn regelen. 

 

Hadde vi levd i virkelig korumpert stat så hadde jo folk blitt kneblet og ting hadde ikke kommet til overflaten, men det gjør det jo faktisk selv om det tar tid.  Ledende politikere mister jobben og havner i gapestokken på begge sider av partibarometeret. Selv Røkke, norges rikeste mann måtte jo i fengsel pga juks med båtfører sertifikat. Så det er med andre ord ikke slik at en "elite" slipper unna alt og alle. Giske gikk på en smell, Støre forsøkte seg på "statskupp" ved å bruke KrF men det gikk jo i dass så nå spøker vel toppjobbene internasjonalt for han da han ennå ikke har fått æren av så være Statsminister. Ja det stinker at politikere grafser til seg både her og der, men det kommer i media og folk får smekk på labben.

 

Nå er det vel sånn at de største avisene ikke får pressestøtte, men må dytte nettleseren full av reklame å drive med klikkjournalistikk for å overleve. Pressestøtten er forbehold lokalavisene.

 

Du nevner at varslere får problemer og det er korrekt. Det har gang på gang blitt bevist at den som varsler blir såpass eksponert i media at det kan være vanskelig å få jobb etterpå. Dette har det også vært skrevet en del om.

 

Når det gjelder politivarslersaker så er har jo pipa fått en annen lyd. Det ble jo ganske mye rabalder i bergen når politivarslersaken der kom i media så her kan vi vel heller takke media for å ta opp slike saker. Eirik Jensen saken viser jo at det har blitt bedrevet urent spill som kommer til overflaten. 

 

Jeg håper du også ser disse sakene som faktisk kommer opp i media og i rettsvesenet det er mye graverende saker det skrivers om og som blir avdekket. Jeg mener derfor det er feil å fullstendig svarmale media og rettsvesenet på dette området og påstå at så mye dekkes over. Ja det gjøres feilgrep her og der, men jevnt over flyter dritten opp til overflaten og stinker så alle kan se det.

 

Det skal dog sies at norsk media her en torn i siden til Donald Trump og aldri skriver noe om hva han faktisk får til så der er bildet ensidig negativt og lite nyansert. Media har også hatt en tendens til å være litt mer etter FRP politikere som har gjort noe galt og legge en hånd over sine egne journalister når de går på en blemme, men dette blir peanuts mot den svartmalingen du beskriver her.

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig i at alt ikke er perfekt, men som du selv skriver så kommer jo faktisk ting til overflaten. Vi avdekker korrupsjon i alt fra idrettsting til overforbruk på stortinget på fest fjas og fanteri. Avisen går stadig vekk til bunns i alt fra Panamapapers til korrupsjon i FIFA og annet. Justismord forekommer men det er jo heller unntaket enn regelen. 

 

 

 

Du mener sikkert med "ting kommer til overflaten" at da er det synlig for folk flest, men i en del saker som er tabu å grave i (fra et samlet mediekorps) så blok

keres jo sannheten. Et godt eksempel er 9/11 hvor tekniske bevis og det store havet av opplysninger viser tydelig at den offisielle historien bare er humug. Og her er det media som er lydige ovenfor kreftene som egentlig står bak. Det ble jo litt rabalder i fjor (2017) da Ny Tid respektabel trykket en god del opplysninger med bakgrunn i gode tekniske fakta - støttet av en enorm fagkompetanse, mens media ikke tør eller kan avsløre sannheten og derfor svarer med svada tilbake og alt de svarte var på nivå med beskyldninger om konspirasjonsteori. For de som kjenner til alle fakta om hva som er mulig - og ikke mulig, så blir dette som at virkelig kompetanse ikke får komme til orde i mainstream media, fordi Pippi Langstrømpe eller Kaptein Sabeltann vet bedre (og disse får komme til orde med tullball).

 

Panama-saken ble det veldig for stille om, etter den mediasamkjørte "ut i full bredde" var over etter dager/uker.

Hva ble avslørt? Ingenting omtrent. Konsekvenser? Ingenting omtrent.

 

Det er hva du kaller "å gå til bunns i saken". Det er ikke nærheten av sannheten.

 

Justismord er unntaket?

Fetteren i B. Tengs-saken?

Torgersen og mordet i 1958 som han ikke kan ha begått (han var ungdomskriminell, men begikk ikke det mordet - umulig).

Ordreudsaken ruller og går om dagen, men de 4 som ble dømt er i alle fall ikke skyldige, for her ligger det nok av opplysninger som forklarer at UD-ekteparet Paust måtte ryddes av veien av helt andre årsaker enn noen gårdstvist.

 

Men så er det justismord som skjer uten at media omtaler sakene. Jeg nevnte Dennis Bowen er en av de som har fått hjelp til å få saken ut i SOSIALE MEDIER, men ikke et knyst i vanlig media. Og Bowen er alvorlig utsatt for tvangsmaktens misbruk. Han er varsler men familien blir fullstendig ødelagt fordi noen skal beskyttes (de som står bak ulovlighetene det varsles om).

 

Det er mange lignene saker hvor sosiale medier avdekker alvorlig statstyrrani, hvor barnevern, politi og psykiatri misbrukes for å kneble uskyldige.

Media ligger unna disse med beleilig å bruke "etisk varsomhet" som argument.

Media - skjult makt - er samme greie...Ludvigsen-saken media nå om dagen....har media fortalt at han er Frimurer?

(ja, det har de visst)

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Et godt eksempel er 9/11 hvor tekniske bevis og det store havet av opplysninger viser tydelig at den offisielle historien bare er humug. Og her er det media som er lydige ovenfor kreftene som egentlig står bak.

 

 

Bombe at du er med på den og ? er det noen konspirasjonsteorier du ikke tror på?
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men seriøst 9/11. Jeg mener oppriktig at man ikke har satt seg inn i Det enorme materialet som foreligger om man påstår at dette var en inside job.

 

HVORFOR skulle et land ønske å gjøre dette og hvorfor da gjøre det så vanvittig komplisert? Du tror vel ærlig talt ikke at de har montert tusenvis av sprengladninger i bygget og fyrt dette av?

 

Har du selv vært på ground zero og sett alt bakrgrunnsmaterialet, eller har du kun sett youtube videoer om dette og tror på alt? Igjen spør jeg HVORFOR skulle man ønske å gjøre dette?

 

Det kan vel ikke være slik at du og «dine» er de eneste som har rett og resten av verden tar feil?

 

Tror du heller ikke på månelandingen, vaksiner og at Holocaust fant sted?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må nesten be deg se Romley Stewarts forklaring i videoen, eventuelt søke opp tilsvarende forklaringer som det finnes mange forskjellige av. Jeg postet i dag også link til en tekstversjon av Romley-videoen (Romley har hauger av intervjuer om samme tema).

Jeg vil gjerne ha en skriftlig kilde, ikke bare babling fra en dypt psykisk syk galning av et "menneske".

 

Ja, folk i dag tror de lever i frihet, der de bruker halve livet på å jobbe inn store fortjenester til eierne og oppover i systemet, mens resten av lønna stort sett går med til avgifter, utgifter, skatter, mer skatter, bomring.

Alternativet er å slite på egen gård fra 5 på morgenen til 23 på kvelden?

 

Prøver du å få svar på om navnet tilhører deg til fri benyttelse, med de rettigheter det må medføre så får du ikke svar.

Grunnen til at man ikke får svare er sannsynligvis at saksbehandleren man snakker med ikke skjønner den psykotiske idiotien de konfronteres med. Det er helt ukjent for dem fordi det ikke har noe med virkeligheten. Da kan de naturligvis heller ikke svare.

 

Det blir som å ringe en astronom og KREVE svar fra ham om hvorfor månen er en gul ost, og om det er Norvegia eller Jarlsberg.

Endret av hekomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når navnet skrives med store bokstaver på førerkort, pass, bank/statsdokumenter så er det ikke tilfeldig, som nevnt.

Dette for det er navnet på et selskap/korporasjon som staten eier, som mennesket narres til å tro det er sitt navn.

Men hva så, egentlig? Hvorfor skulle staten være nødt til å gå en omvei som dette for å "styre" menneskene i samfunnet? De kunne like gjerne bare brukt vanlige bokstaver og erklært mennesket som eid av staten. Hvorfor gjør de ikke bare det i stedet for dette overkompliserte tullet du snakker om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du sett videoene med Romley Stewart?

Han forklarer i detalj dette med skrivemåten og språkene.

Poenget er at du må forklare det her, skriftlig. Du må begrunne dine egne påstander.

 

Kjøper er da NAVN NAVNSEN, en statseid korporasjon.

Så hvorfor er vi ikke ført inn i Brønnøysundregisteret? Hvorfor har vi ikke organisasjonsnummer?

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forsøker etter beste evne å sette meg inn i ting før jeg kommer med et svar. Du henviser til en sak om Dennis Bowen. Det er ikke lett å finne noe ryddig saksinnlegg om hva saken egentlig handler om. Jeg finner kun ganske usammengengende og lite ryddige saksinnlegg på et titals sider eller mer der henvises til at Bowen har varslet om noe på sin arbeidsplass og på bakgrunn av dette har barnevernet hentet barna og det er vistnok hundretalls av politibesøk. I samme innlegg skrives det om mafia, brorskap og losjer.

 

Som en analytiker og søker etter fakta lurer jeg på følgende som jeg ikke finner svar på. Hvilken bransje, firma jobbet vedkommende i og hva varslet han om? Vet trådstarter st hvem som helst kan oppsøke en Odd Fellow losje og bli medlem der? Det er ikke noe ustrakt hemmelig der. Alle losjer driver stort sett med personlig utvikling av folk. Ja gradspasseringene er hemmelige for å gjøre det mer spennede, men ut over det er det som hvilken som helst annen Coaching. Oppsøk en loge selv om meld drg inn og du blir skuffet over hvor lite mystisk det er.

 

Tilbake til saken. Slik jeg leser saksforløpet lurer jeg på om det var vært noen trusler med i bildet her? Har vedkommende truet arbeidsgiver eller andre? Det snakkes om væpnet politi og selvtekt og motstand.

 

Hva er politiets versjon av dette og hva er motpartens versjon av de faktiske forhold?

 

Jeg har venner som har vært i kontakt med barnevernet ifbm med barnefordeling i skillsmisser. For normalt oppegående mennesker er barnevernet helt tilsnakkendes. Man skal være klar over at de griper inn som politiet også gjør om ting går over styr og man ikke vet sitt eget beste.

 

Ser det nevnes i saken om pinsevenner og religiøs overbevisning uten at jeg skjønner om dette har noe med barna å gjøre eller ei.

 

 

Litt mere konkrete fakta om saken og hva som faktisk har skjedd hadde vært fint så man selv kan ta stilling til rett og galt. Jeg finner stort sett bare lange poster om at dette er justismord men veldig lite fakta om hva det ble varslet om, på hvilken måte det ble varslet og hvor dette nå har utviklet seg.

 

Uten konkrete målbare fakta og kunnskap om

Emnet blir man ikke klokere.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Poenget er at du må forklare det her, skriftlig. Du må begrunne dine egne påstander.

 

 

Så hvorfor er vi ikke ført inn i Brønnøysundregisteret? Hvorfor har vi ikke organisasjonsnummer?

For da ville jo opplegget blitt avslørt umiddelbart.

Skjønner ikke folk at dette er måten å drifte et lands innbyggere (sauene) slik at de flittig genererer overhead til parasittene som høster av systemet?

Lenke til kommentar

Skal se om jeg finner igjen lydfilen der han sier han skal drepe flere om han ikke får igjen barna innen kort tid, drepe politiet om de kommer på døra og mener ett par andre drapstrusler..

 

Jeg tror jeg har sett samme filmklipp (ikke bare lyd).

Hvis det er Bowen som snakker i kamera og han sier noe om at han kan komme til å drepe...

Det er ikke så lenge siden, 1-2 måneder siden tror jeg.

 

Tror varslingssaken startet for rundt 2 år siden, og kona og familien forøvrig er blitt oppsøkt og trakassert på alle mulige måter. Bowen og hans venn "Asbjørnen" har lagt ut mange videoer, bl.a. fra politirazzia.

Når du er blitt systematisk plaget og trakassert i nærmere 2 år (og arrestert/innhentet flere ganger) for å ha varslet på helt lovlig måte, og 4 barn fortsatt er hos barnevernet (4 x business), så skjønner jeg at noen kan finne på å si at en kan komme til å drepe.

 

Det kan i så fall garantert ikke brukes som argument for 4 kidnappingeri statlig regi.

Vi vet hvordan barnevernets kidnappinger er stor stor business for alle aktørene som er involvert. Her er det mange som lever fett på et mildt sagt skakkjørt "barnevern".

 

Husk at Bowen ønsker å legge ut så mye som mulig av saken, for å belyse.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Organisasjonsnummer ble først innført med enhetsregisterloven av 1994, men systemet er praktisk talt identisk med det foretaksnummersystem som ble innført med foretaksregisterloven i 1985. Før foretaksregisterloven hadde man ikke noe enhetlig nummersystem for foretak.

 

Noe som gjør dette enda merkeligere. Hvorfor innføre organisasjonsnummer for foretak hvis fødselsnummer allerede fungerer på identisk måte?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Men hva så, egentlig? Hvorfor skulle staten være nødt til å gå en omvei som dette for å "styre" menneskene i samfunnet? De kunne like gjerne bare brukt vanlige bokstaver og erklært mennesket som eid av staten. Hvorfor gjør de ikke bare det i stedet for dette overkompliserte tullet du snakker om?

 

Fordi det er ikke lov å herske over levende mennesker som ikke samtykker.

Alle har i utgangspunktet en suverenitet, der ingen har noe mer rett enn andre til å bestemme.

"Dont harm anyone osv".

Myndighetene må hente herskeretten fra et sted, men når denne ikke kan hentes fra noen (fordi de heller ikke har denne retten). Derfor lurespillet.

 

Det spiller ingen rolle hvordan lovverket er utformet eller hvor mange rare paragrafer som finnes så lenge herskeretten ikke er til stede. Det må jo være grunnlaget - basis utgangspunkt.

 

Narrespillet med navneregistreringen fungerer bare om man "glemmer" å fortelle at navnet folk holder foran trynet hele livet egentlig er statens registrerte selskap - en juridisk person (altså fødselsattesten).

Folk tror jo det er deres navn, men det er statens og det høres jo likt ut, men skrives forskjellig. Derfor blokkbokstaver - all capital letters.  Romley, eksempelvis, forklarer dette inngående - med referanser til de 3 språkene hvor betydningen av måten å skrive på er forskjellig.

 

Han refererer også til et oppslagsverk kalt Chicago Manual of Styles......kanskje sjekk ut dette...

Endret av clink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...