Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134

Hvorfor maser du sånn?

Jeg spurte om hvor innlegget ditt var, men du gadd ikke opplyse.

OK, det er bare 5 siders tråd, men du husker vel bedre hvor du skrev og kan godt opplyse.

 

 

Du kan lure i vei.

Jeg er på lærestadiet.

Hva du regner med får være din sak.

 

Jeg vil forøvrig ikke gi Naverne skylda for et system de ikke er skyld i.

Folket er maksimalt dummet ned og de dumme og late tar sikkert i mot alt de kan få uten anstrengelser.

 

Du burde heller interessere deg for de kriminelle som leder landet her, som åpenbart ikke er på folkets side.

Men det er folket som betaler lønna deres, i et system de ikke ønsker innblanding i.

 

BTW, ikke forvent at alle er online hele tiden. Dessuten velger man rekkefølgen man svarer i selv.

 

Beleilig å slenge ut påstander, men når du blir spurt om å underbygge dem så ignorerer du det bare. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du startet denne tråden, du gjøre jo ikke annet enn å "svare" spørsmål med youtube-videoer. Hadde du hatt noe å fare med kunne denne diskusjonen vært interessant, men du har jo dessverre ingenting å underbygge påstandene dine med.

 

Hadde du faktisk gjort noe for å fri deg selv fra "slaveriet" du proklamerer hadde du fortalt det, men det har du ikke gjort og du er derfor en stor hykler.

 

Jorden er ikke flat, de nye strømmålerne er ikke farlige, det finnes ingen konspirasjon rundt fødselsattest, "levende mennesker", store eller små bokstaver. 

 

Motbevis det eller fuck off. Bevisbyrden ligger hos deg når du kommer med teorier som er så paranoide at man skulle tro du trengte sterke medisiner. Det holder ikke å linke til youtube-videoer av dine forbilder.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PER PERSEN er derfor navnet på en korporasjon (statseid). En juridisk person (papir-selskap).

 

 

Hvorfor? Ikke svar med en video, men med egne ord - siden når ble skrifttype vesentlig for selskap/person-status? Jeg har flere firma, og de er alle stavet med både små og store bokstaver.

 

Hvis det skulle stemme at store bokstaver=firma(vær så snill å slutte å skrive "korporasjon, bruk norsk) så må dette være backet opp i en eller annen lov/paragraf. Kan du vise meg en? Det bør være et minimum av kunnskap du besitter for å komme med slike påstander.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tror du bare kverulerer.

Hvis jeg ikke klarer å overbevise deg så må du kanskje godta det.

Romley har brukt over 20 år på sin research, så du kan ikke forvente å forstå alt i en fei.

 

Har du ingen interesse for å prøve å finne ut ting selv?

 

Du tror jeg kverulerer? Hva er det du driver med da, slenger ut påstander, poster videoer som ikke gir noen som helst forklaring på det du hevder de forklarer, nekter å begrunne påstandene dine.

 

Og så ber du meg om å finne begrunnelse for dine påstander?

 

Er du så lettlurt at du går på enhver konspirasjonsteori uten at noen trenger å begrunne den for deg?

 

Jeg skal godta at du ikke klarer å overbevise meg, men det hindrer meg ikke i å stille spørsmål ved påstanene du fremmer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Fascinerende hvordan en verdensomspennende konspirasjon baserer seg på om man har caps-lock på eller ikke. 

 

Forøvrig Clink: Du er ikke på "lærestadiet", du er milevis inn i vranglæra.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Hvor har du det fra at forskjellig stavemåte har betydning for om det er en person eller et foretak? Du har gjentatt dette gang på gang, men nekter å komme med en kilde. Dette er tredje gang jeg spør, og skal jeg gjette er det tredje gang jeg blir ignorert.

Person kan bety maske og passer perfekt for å beskrive hvordan levende mennesker narres til å "bære" (representere) selskapet rundt i samfunnet - systemet.

 

Et selskap eller korporasjon er egentlig bare et papir, en avtale om å stifte et selskap.

Kalles også juridisk person. Juridisk person er altså ikke et menneske, som noen har lett for å tro.

 

Når jeg bruker begrepet narre om navneregistreringen/fødselsattesten, så er det fordi halve sannheten aldri presenteres for den det gjelder. Den sannheten som aldri presenteres er altså hemmelig og ingen har til hensikt å lære bort hemmeligheten, for da vil jo ikke systemet fungere.

Nå tror jeg også at dette har vært praktisert i så lang tid at de som jobber på disse kontorene som utsteder pass, førerkort og ikke minst driver med navneregistreringen - ikke en gang kjenner hemmeligheten. Noen, høyt oppe må nødvendigvis kjenne til denne metoden som gjør at moderne slaver frivillig.

I den første Romley-videoen så har han to fødselsattester klistret opp på veggen og han bruker vel en halvtime på å forklare hvordan disse konstrueres og hva som ligger til grunn for hver av dem.

I mine fem år med kjennskap til navnebedraget har jeg sett mange lignende forklaringer, hvor det snakkes om "certificate of live birth" som det originale fødselsdokumentet, hvor noen har et fotavtrykk, men dette er noe som sjelden leveres ut, mens en kopi er det folk mottar når navn er registrert osv.

 

Det er åpenbart forskjeller på systemene rundt i verden, men at detaljer som store og små bokstaver, rammer rundt tekst og symboler har betydning vi normalt skolerte aldri har lært.

 

Jeg har tidligere lest og hørt hvordan Commonwealth of Australia er en falsk entity (falsk registrert enhet).

Romley sier i en av videoene at Australia ikke en gang har noen "government".

I denne videoen forklarer han nærmere om researchen på dette og han må utvilsomt ha pirket borti sterke krefter når han ble advart mot å grave mer i saken. Han ble ansett som terrorist og skulle få hodet knust mot veggen eller noe i den duren om han ikke holdt opp.

Det er et 12min klipp hvor han forteller om noen intervjusituasjoner med en kjent tvkanal og researchen.

Den som ikke liker å se video må gjerne la være.

 

ROMLEY STEWART - Interview - Part 71 (Day 13, Part 1)

 

Lenke til kommentar

Fascinerende hvordan en verdensomspennende konspirasjon baserer seg på om man har caps-lock på eller ikke.

Syntes også det er litt merkelig at disse som styrer dette og også styrer hele verden må følge slikt.

Her er det vel snakk om folk som dikterer verdens ledere, men som plutselig mister all makt om noen trykker glemmer å trykke på caps-lock..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Om eg kjøper eit vertøy på "JULA" så har eg handla med eit firma og er bunden av avtalen pga store bokstavar, men om eg kjøper eit verktøy hos "clas ohlson" så har eg handla med ein privatperson sidan firmanavnet er skrevet med små bokstavar?

Nei, hvis du kjøper noe så er det du som kjøper noe.
Om du oppgir som kjøper fødsels og personnr (og evt. tilhørende NAVN NAVNSEN) så er det ikke du som handler, men juridisk sett dette selskapet som du tror du er.

 

Kjøper er da NAVN NAVNSEN, en statseid korporasjon.
For de fleste er dette en hemmelighet, men kunnskapen brer om seg.

 

Ved kjøpet kunne du oppgitt FIRMA FIRMASEN og org.nr, om du da hadde tillatelse fra firmaets eiere til å handle i deres navn.

Sånn sett kan du velge maske ut fra situasjon.

Staten eier egentlig alle selskapene, men får de involverte til å påta seg ansvar og utgifter, inkludert bøter og straff osv.
 

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Syntes også det er litt merkelig at disse som styrer dette og også styrer hele verden må følge slikt.Her er det vel snakk om folk som dikterer verdens ledere, men som plutselig mister all makt om noen trykker glemmer å trykke på caps-lock..

Jepp! Som tidligere nevnt hadde det vært en interessant diskusjon om trådstarter hadde hatt noe å fare med, men dette blir veeeldig tynt. Det er ikke noe givende å diskutere med noen som svarer argumenter med timeslange youtube-videoer qv meningsfeller, det beviser jo ingenting.

 

Om Clink er involvert i denne bevegelsen synes jeg de bør gi han litt opplæring.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Noen spørsmål til Clink:

 

- når oppdaget du konspirasjonen?

- hva overbeviste deg?

- hvilke grep har du gjort i ditt liv for å komme deg ut av slaveriet etter at du fant sannheten?

- eier du eiendom i dag?

- eier du aksjer i dag?

- eier du bil i dag?

- bruker du offentlige tjenester?

Lenke til kommentar

Syntes også det er litt merkelig at disse som styrer dette og også styrer hele verden må følge slikt.

Her er det vel snakk om folk som dikterer verdens ledere, men som plutselig mister all makt om noen trykker glemmer å trykke på caps-lock..

Om noen ved en feil glemmer å bruke store bokstaver så skjer jo ikke en dritt, fordi ingen (nesten) er blitt fortalt det.

 

Så kan man dra det lenger og si at hvis alle glemte store bokstaver, konsekvent hver gang, så fungerer det ikke osv.

Men nå er det ganske mange (ikke relativt) som kjenner til det allerede og flere vil det bli.

 

Men ingen klarer å inbille meg at blokkbokstaver og selskapsnavn / registrert navn i STORE BOKSTAVER er pga lesbarhet eller tilfeldig.

Det kunne jeg trodd noen år tilbake om jeg ikke kjente til Romleys forklaringer og alle de andre av hans like.

 

Jeg skrev på tuben - all capital letters - og YT foreslo "meaning" som neste ord. Litt av vært å studere mer på her.

 

https://www.youtube.com/results?search_query=all+capital+letters+meaning

Lenke til kommentar

Noen spørsmål til Clink:

 

- når oppdaget du konspirasjonen?

- hva overbeviste deg?

- hvilke grep har du gjort i ditt liv for å komme deg ut av slaveriet etter at du fant sannheten?

- eier du eiendom i dag?

- eier du aksjer i dag?

- eier du bil i dag?

- bruker du offentlige tjenester?

 

rundt 5-6 år siden, startet det. Bl.a. saken med Ingunn Sigurdsdatter var en av årsakene.

Enkelt forklart har jeg ikke brutt ut av systemet, men kjenner (til) flere som har kuttet tråden hardt og brutalt.

Noen er ganske åpne om det, noen er mer sky.

 

Jeg er ikke fremmed for å selv gå inn modus som levende menneske senere.

Bo primitivt og ta livet med ro.

Det er mange utfordringer som venter, fordi systemet er rigget/bygget for å ha slaver som ikke skal kunne styre livet sitt selv.

Så selve systemet stritter i mot med alle midler og som alle vet, staten sparer ikke på utgiftene når lureriet skal forsvares.

 

Her er en jeg kjenner godt til.

Lenke til kommentar

Er det samme komplottet «Ola Nordmann» har blitt utsatt for, altså at det er fordi han «vet for mye» at han sitter i fengsel?

Han sitter vel ikke inne nå, men har gjort 2-3 ganger.

Han er nok den her i No.....mener her i traktene....på jorda, som har pirret nysjerrigheten hos mange til å lære om navnebedraget.

Som sagt så stritter jo systemet 100% i mot, fordi det er konstruert sånn. Derfor havner han i blant innestengt.

Tenkte jeg skulle finne den videoen hvor han er i rettsmøte og dommeren forsøker å oppnå jurisdiksjon, men finner den ikke nå.

Lenke til kommentar

Beleilig å slenge ut påstander, men når du blir spurt om å underbygge dem så ignorerer du det bare. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du startet denne tråden, du gjøre jo ikke annet enn å "svare" spørsmål med youtube-videoer. Hadde du hatt noe å fare med kunne denne diskusjonen vært interessant, men du har jo dessverre ingenting å underbygge påstandene dine med.

 

Hadde du faktisk gjort noe for å fri deg selv fra "slaveriet" du proklamerer hadde du fortalt det, men det har du ikke gjort og du er derfor en stor hykler.

 

Jorden er ikke flat, de nye strømmålerne er ikke farlige, det finnes ingen konspirasjon rundt fødselsattest, "levende mennesker", store eller små bokstaver. 

 

Motbevis det eller fuck off. Bevisbyrden ligger hos deg når du kommer med teorier som er så paranoide at man skulle tro du trengte sterke medisiner. Det holder ikke å linke til youtube-videoer av dine forbilder.

Når du ikke finner Romley Stewart sine forklaringer interessante så skjønner jeg ikke hva du gjør her.

Hvis alt du gidder er å gløtte på videoene for så å si at sånn og sånn ikke finnes, ja så må du få lov til det, men ikke forvent svar på alle detaljer du selv kunne funnet ut ved litt egenhjelp.

 

Interessant at slike temaer nesten alltid drar med seg folk som trekker inn at jorda ikke er flat.

Har dere gått journalist-kurs for å trekke konspirasjonsteoretiker-kortet?

 

For i journalistenes verden finnes det ikke spor av konspirasjoner i det hele tatt, selv om verdenshistorien er stappfull av dem.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Nei, hvis du kjøper noe så er det du som kjøper noe.

Om du oppgir som kjøper fødsels og personnr (og evt. tilhørende NAVN NAVNSEN) så er det ikke du som handler, men juridisk sett dette selskapet som du tror du er.

 

Kjøper er da NAVN NAVNSEN, en statseid korporasjon.

For de fleste er dette en hemmelighet, men kunnskapen brer om seg.

 

Ved kjøpet kunne du oppgitt FIRMA FIRMASEN og org.nr, om du da hadde tillatelse fra firmaets eiere til å handle i deres navn.

 

Sånn sett kan du velge maske ut fra situasjon.

 

Staten eier egentlig alle selskapene, men får de involverte til å påta seg ansvar og utgifter, inkludert bøter og straff osv.

 

Igjen masse påstander uten en eneste begrunnelse.

 

Hvorfor mener du det er slik?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...