Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Et navn i store bokstaver er navnet på en korporasjon, mens små bokstaver er på et menneske

Kilde?

 

Når staten har plagiert navnet vårt og omgjort det til STORE BOKSTAVER

Det er ikke omgjort. Navnet er det samme enten det er skrevet med store eller små bokstaver.

 

Sjekk førerkortet, dokumenter fra skattedirektoratet, bank-dokumenter osv.

Konsekvent brukes STORE BOKSTAVER "NAVN NAVNSEN" - noe som ikke er tilfeldig (og heller ikke for bedre lesbarhet som noen gjetter på).

Jo, det handler om lesbarhet.

Endret av hekomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var det ikke dette jeg spurte om.

La oss si at alle originaler av fødselsattester blir endret fra NAVN NAVNESEN til Navn Navnesen, det samme med alle bankens papirer, alle kontoer, alle registere osv.

Problem løst?

Hvorfor svarer ikke clink på dette?

 

Per definisjon er det kun land som bruker det latinske eller kyrilliske alfabetet (og kanskje nokre få språk til) som er med på konspirasjonen, på andre skriftspråk har dei ikkje store og små bokstavar.

Så i det søraustlege asia, i India og i arabiske land vil ikkje myndigheitene kunne manipulere befolkninga med å bruke store bokstavar.

Eller dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant for gøy en fødselsattest av en faktisk slave.

30002_birth_certificate_eliza_harding_18

 

Usikke på hvor navnet står, men ingenting er i store bokstaver.

Altså, slavene på 1800-tallet var mer fri enn vi er, selv om de ikke hadde noe råderett over eget liv..

Mens vi, med all verdens frihet er vistnok slaver..

 

Hvem kunne tro det var slikt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kilde?

 

 

Det er ikke omgjort. Navnet er det samme enten det er skrevet med store eller små bokstaver.

 

 

Jo, det handler om lesbarhet.

 

Må nesten be deg se Romley Stewarts forklaring i videoen, eventuelt søke opp tilsvarende forklaringer som det finnes mange forskjellige av. Jeg postet i dag også link til en tekstversjon av Romley-videoen (Romley har hauger av intervjuer om samme tema).

 

"Jo, det handler om lesbarhet"

Kilde?

Lenke til kommentar

Fant for gøy en fødselsattest av en faktisk slave.

30002_birth_certificate_eliza_harding_18

 

Usikke på hvor navnet står, men ingenting er i store bokstaver.

Altså, slavene på 1800-tallet var mer fri enn vi er, selv om de ikke hadde noe råderett over eget liv..

Mens vi, med all verdens frihet er vistnok slaver..

 

Hvem kunne tro det var slikt..

Aner ikke hva det der er.

Ja, folk i dag tror de lever i frihet, der de bruker halve livet på å jobbe inn store fortjenester til eierne og oppover i systemet, mens resten av lønna stort sett går med til avgifter, utgifter, skatter, mer skatter, bomring.

Blir man ordentlig syk så venter mange overraskelser.

 

Det meste av livet omfattes av forhold som dikteres av statens lange tarm. Vil man ikke så vil du oppdage at staten er folkets verste fiende.

 

Krig og faenskap er finansiert av skattepengene folk blir fraranet (noen tror de betaler frivillig, men skjønner ikke alternativet).

Som takk for krigsvirksomheten som ødelegger for millioner av mennesker årlig og disse skal nå fordeles på hele europa (migrantavtalen-pakten som undertegnes i Marrakesh om få dager uten vårt samtykke).

 

Men joda, vi er fri....haha

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvorfor svarer ikke clink på dette?

 

 

Eller dette?

Fordi han ikke aner hva han snakker om, han bare ser en snutt her og der og klipper og limer fra andre når det trengs. Samt selvsagt fordi det ikke finnes svar, annet enn de simple fakta - som ikke stemmer med hans "virkelighet".
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er det innlegget ditt jeg sikter til ja.

 

 

Bilder jeg poster er, som jeg også skrev, en fødselsattest til en faktisk slave, du vet, de menneskene som ble lenket fast om natten og solgt på auksjoner osv.

Alle navn der er i små bokstaver, altså er slaven mer fri enn vi er nå, som har store bokstaver..

Endret av aklla
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo nettopp det Romley forklarer i detalj - at betydningen endres ved skrivemåten/språk.

 

Siden jeg ikke forstår - hvorfor endres betydningen ved at noe er store eller små bokstaver?

 

Det eneste jeg ser i videoene dine er påstander om at det endrer betydningen, men ingen argumenter om hvorfor.

 

Forklar meg hvorfor store eller små bokstaver endrer betydningen er du snill.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Loven er loven, enten du liker det eller ikke. Man kan ikke bare si at "loven gjelder ikke for meg". Heie greia di basert på at man bare kan velge at loven ikke gjelder. Idioti.

Poenget er at man blir innført/innmeldt i jurisdiksjonen uten noen forklaring.

Dette fungerer fordi folk er dummet ned bigtime over lang tid og tror at bare fordi man er født innenfor et gjerde så gjelder andre regler enn utenfor gjerdet.

Og tvangsmakten sørger for at du blir bøtlagt, straffet, buret inn e.l. om du gjør motstand.

 

Prøver du å få svar på om navnet tilhører deg til fri benyttelse, med de rettigheter det må medføre så får du ikke svar.

Hvordan kan autoritetene forlange at man oppgir NAVN NAVNSEN + fødsels og personnummer, samtidig som de ikke er i stand til å gi noen tillatelse til bruk av dette.

 

Ola "Magnus" Nordmannn (kjent FB-profil) har brukt ca siste 5 år på kontakt og dialog med statlige organer, for å få svar på nettopp dette.

Han venter fortsatt. De trenerer, ringer aldri tilbake, nekter å svare, sier de ikke forstår spørsmålet, eller ber ham sende inn skriftlig spørsmål på nytt. Han sender og sender, men får ikke svar. Trolig bruker de den beleilige muligheten til å ikke svare hvis han ikke påfører NAVN NAVNSEN samt f/pnr og det har Ola Nordmann sagt fra seg, så det er en umulighet.

 

Her en en telefonsamtale til folkeregisteret som gjelder klage på utførelse av fødselsattest.

Saksbehandleren skjønner naturligvis ikke bæret av saken (virket det som).

Men poenget her er argumentene som innringeren opplyser om - tidligere sendt inn pr brev.

(dette er ikke Ola Nordmann, til orientering)

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Nå vet ikke jeg, men om jeg personlig hadde stilt samme spørsmål i fem år uten å få noe respons hadde jeg kanskje revurdert spørsmålene før jeg trakk konklusjonen at grunnen til at jeg ikke får svar er en verdensomspennende konspirasjon. 

 

Det er faktisk noe som heter dumme spørsmål, tro det eller ei.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke forstår - hvorfor endres betydningen ved at noe er store eller små bokstaver?

 

Det eneste jeg ser i videoene dine er påstander om at det endrer betydningen, men ingen argumenter om hvorfor.

 

Forklar meg hvorfor store eller små bokstaver endrer betydningen er du snill.

 

All Capital Letters

Når navnet skrives med store bokstaver på førerkort, pass, bank/statsdokumenter så er det ikke tilfeldig, som nevnt.

Dette for det er navnet på et selskap/korporasjon som staten eier, som mennesket narres til å tro det er sitt navn.

 

PER PERSEN er derfor navnet på en korporasjon (statseid). En juridisk person (papir-selskap).

 

Per Persen har derfor fått sitt navn plagiert siden staten har overtatt/konvertert til sitt bruk i dette narrespillet.

 

Capitis Dimminutio Maxima som betyr maksimal tap av status - hvilket også forklarer sammenhengen.

Mennesket reduserers til minste mulige status.

 

Hvordan skjer dette? Jo, det samtykke.

Ingen (staten) bryr seg ikke om at folk går rundt og later som de er selskaper.

 

Her forklares det i kort opplæringsvideo

 

Meet your strawman

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Prøver du å få svar på om navnet tilhører deg til fri benyttelse, med de rettigheter det må medføre så får du ikke svar.

 

Kan det tenkes at det er en annen forklaring enn den du skisserer?

 

Kan du gi meg tillatelse til å gjøre hva jeg vil med en bil med registringsnr AB-12345?

 

Hvis det ikke er din bil, hvordan kan du gi meg en slik tillatelse? Hvis det er min bil, så kan jeg gjøre hva jeg vil med den, men du har ingen myndighet til å si at jeg kan eller ikke kan gjøre det. Eller hva?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...