Gå til innhold

Transkjønnet mann vant VM i banesykling for kvinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere idretter hvor transgender personer har ødelagt for konkurransen:

Serena-Williams-1040x572.jpg

 

 

Ellers er ikke det verste med at man skal akseptere at folk er akkurat hva de ønsker at kvinneidrett blir ødelagt. Det er nå voldtekstmenn som sier at de føler seg som en kvinne og som derfor havner i kvinnefengsel... hvor de selvsagt voldtar flere kvinner.

https://www.telegraph.co.uk/news/2018/09/06/transgender-person-accused-rape-remanded-female-prison-sexually/

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke "mer intelligent" er rette beskrivelsen. Men mange mener at menn nok er bedre på å fokusere på en ting og glemme alt annet, og mer oppsatt på å mestre et spesifikt problem enn å håndtere omgivelsene. Om dette er hovedsaklig genetisk eller kulturelt betinget skal jeg ikke begi meg ut på vurdere...

IQ hos menn varierer fra det ekstremt dumme til det mer ekstremt intligente, og en annen biologisk faktor hos menn er fokus på en ting som du beveger deg inn på her. Dette er alt biologiskt betinget (ps. menn har også i snitt større hjerne en kvinner).

Super savanter er utelukkende alle menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt kleint, men å fremstille dette som et samfunns/politisk problem blir en grov overdrivelse.

Det kommer jo litt an på hvor utviklingen går. Pride bevegelsen kjemper jo hardt for å få lov til å kunne bytte juridisk kjønn som man vil uten å bytte fysisk kjønn. For å vinne konkurranser er mange villige til å sprøyte inn kjemiske stoffer de har bestillt fra en tvilsom internettside selv om det er ulovlig. Mange av disse stoffene gjør jo at menn utvikler bryster, eller st kvinner blir menn, jeg vil heller si at det er naivt å tro at ikke samme typen vil logge inn i altinn og bytte til kvinne, hvis det blir så lett, for å ta en gullmedalje om de ikke klarer å hevde seg i herreklassen.
Lenke til kommentar

IQ hos menn varierer fra det ekstremt dumme til det mer ekstremt intligente, og en annen biologisk faktor hos menn er fokus på en ting som du beveger deg inn på her. Dette er alt biologiskt betinget (ps. menn har også i snitt større hjerne en kvinner).

Super savanter er utelukkende alle menn.

Dette er en myte. Menn er bedre både på multitasking og på å fokusere på en bestemt ting. Kvinner kan også være "ekstremt dumme".

 

Kort sagt, menn er i snitt mer intelligente enn kvinner, og de smarteste mennene er smartere enn de smarteste kvinnene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinne-idrett er uansett for det meste uinteressant. Transene har fremdeles ikke sjans i herre-idrett - som er det eneste som er noe vits å følge med på fordi det er der man finner de beste deltakerne. Alltid.

 

Kvinne idrett er i mange tilfeller langt mer interessant enn tilsvarende for menn. F.eks er jo damehåndball langt mer interessant enn herrehåndball som tilskuersport. Rent personlig liker jeg også tennis for kvinner og sandvolleyball for kvinner.

 

Men nå når transvestittene absolutt skal ta over hele samfunnet regner jeg med det vil bety slutten for kvinneidrett og ødelegge for genuint interesserte og faktisk kvinner bare for å overdrive rettighetene til noen små minoriteter.

 

Dette betyr ikke bare nødvendigvis slutten for kvinneidrett, men kan også muligens indikere en slutt for hele samfunnet.

 

 

PS. For min del som mann, må jeg vurdere å slutte å se på kvinneidrett fordi transvesitter nå klarer å tvinge seg inn i idretten også. Med sin store destruktive kraft.

 

 

En skam og en fornærmelse mot alle kvinner!

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Siden dette var en oppdiktet transeliga var det vanskelig å finne en ekte situasjon.

Og det finnes ikke en rettferdig konkurranse siden alle er forskjellige. I stedet har vi herre- og kvinneinndeling i curling hvor man skulle tro det gikk an å konkurrere menn mot kvinner. Men når det viktigste er å vinne blir alt urettferdig.

Transene kan ha sine egne konkurranser 2 uker etter Paralympics.

 

Hvorfor skal man egentlig skille mellom herre- og kvinneidrett i det hele tatt?

Hvorfor skal man skille mellom dum og smart, snill og ufyselig, syk og frisk eller noe som helst annet?

 

Vi kan jo bare la alt som heter fornuft gå rett til helvete. Brenne opp der og bli til aske.

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette viser vell berre at den klassiske oppdelinga mellom kvinne- og herreklasse går ut på dato.

 

Personleg tenker eg at det kanskje kan være like aktuelt å innføre vektklasser og liknande som einaste differensiering.

 

 

Det koker nok fort ned til kva som er interessant å både sjå på og konkurrere i. I idrettar som kulestøyt der dei beste kvinnene har betre skjeggvekst enn gjennomsnittsmannen, så er det ikkje like interessant å følge med. Då hadde det kanskje vært meir interessant å sjå kor langt personar som veg under 70 kg kan støyte ei kule, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar

Kvinne idrett er i mange tilfeller langt mer interessant enn tilsvarende for menn. F.eks er jo damehåndball langt mer interessant enn herrehåndball som tilskuersport. Rent personlig liker jeg også tennis for kvinner og sandvolleyball for kvinner.

Du følger ikke med på kvinneidretten fordi selve idretten interesserer deg, men fordi damene interesserer deg. Det er jo greit nok. Men det har ingenting med idrett eller prestasjon å gjøre.

 

Hvem er den beste kvinnelige sandvolleyballspilleren for tiden?

 

Akkruat...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette viser vell berre at den klassiske oppdelinga mellom kvinne- og herreklasse går ut på dato.

 

Personleg tenker eg at det kanskje kan være like aktuelt å innføre vektklasser og liknande som einaste differensiering.

 

 

Det koker nok fort ned til kva som er interessant å både sjå på og konkurrere i. I idrettar som kulestøyt der dei beste kvinnene har betre skjeggvekst enn gjennomsnittsmannen, så er det ikkje like interessant å følge med. Då hadde det kanskje vært meir interessant å sjå kor langt personar som veg under 70 kg kan støyte ei kule, uavhengig av kjønn.

 

Kjedelig for kvinner da. Ingen kvinner vinner mot menn i sport. Blir kjipt å være kvinnelig sportsutøver da. Dette går utover kvinnene.

 

Du følger ikke med på kvinneidretten fordi selve idretten interesserer deg, men fordi damene interesserer deg. Det er jo greit nok. Men det har ingenting med idrett eller prestasjon å gjøre.

 

Hvem er den beste kvinnelige sandvolleyballspilleren for tiden?

 

Akkruat...

 

Nei, angående håndball liker jeg kvinnehåndball bedre fordi sporten er mer interessant å se på. Herrehåndball er for rask og ooversiktlig. Damehåndballen er et tempo som passer seg bedre for tilskuere. Tennis også, selv om tennis for herrer er interessant nok det også. Men for meg som tilskuer er det minst like interessant med kvinnetennis rent sportslig sett. Så har man selvsagt å kunne se fine kvinner med fine antrekk som spiller tennis heller enn svette menn. Så ja, totalt sett foretrekker jeg kvinnetennis, men rent sportslig sett også.

 

Fotball er en helt annen ting. Fotball for kvinner er en katastrofe å se på, rent enkelt fordi nivået er så lavt i forhold til herrefotball, og man så lett kan se at nivået er så lavt.

 

Jeg er overhode ikke interessert i kvinnefotball, men andre er det. Personalig kan jeg like greit se på skiskyting eller langrenne for kvinner som for menn, mens f.eks skihopp vil jeg kun se menn. En del sport er like spennende sportlig sett, for mange sportsdisipliner er det klart mer interessant å se herrene utøve sporten, mens for noen sportsarter er det mer interessant å se kvinner, rent sportlig sett. Så har man jo også estetisk sport, og man har også estetikk i vanlig sport. F.eks nevnte jeg jo sandvolleyball. Jada, rent sportslig sett er det kanskje mer interessant å se herrene spille, eller kanskje ganske likt, men estetisk sett er det langt mer interessant å se kvinnene spille.

 

Skal vi virkelig frarøve kvinner deres muligheter til å delta i konkurransesport og ødelegge deres sport og deltagelse i sportslige aktiviteter ved å la menn utøve sport for kvinner hvor kvinner konkurrerer mot kvinner? Det er helt absurd. Da kan man like gjerne fjerne sport for kvinner og la menn og kvinner konkurrere sammen. Alle vet hvordan det vil gå, utenom de som forsøker å lure seg selv. Da vil vi ikke lenger ha kvinnelig sport. At kvinner skal konkurrere mot menn er selvsagt urettferdig og urimelig, noe som er grunnen til at vi har sport for kvinner og sport for herrer, slik at de kan konkurrere til ypperste verdensnivå på en rettferdig måte. Kvinnesport er meget interessant totalt sett, og meget givende for mange kvinner. Det finnes millioner av kvinner som forsøker å bli kvinnelige idrettsutøvere med ønske om å konkurrere på høyeste nivå. Men nå skal man altså ødelegge deres drømmer med å la menn komme inn og vinne idret for kvinner? Det er jo totalt absurd. For kvinnene som havner på andre og tredjeplass må dette være svært bittert og urettferdig. En vits. Her har de jobbet hele livet i sporten for å bli verdens beste kvinne, bare for å bli slått av en mann?

 

Selvsagt blir de slått av en mann, det er derfor vi har idrett for menn og for kvinner. Men dette vil de nå altså ødelegge? De vil ødelegge kvinneidretten? Det er et overgrep mot alle kvinner og deres rettigheter.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...