Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Maskinfører Nam nam, den så skikkelig saftig og god ut. 🤤

Idag ble det enkel middag, gomorgen youghurt vanilje med melk på si. Ble for mye mat igår, ingen stor matlyst idag. 😊

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Colin. skrev (3 timer siden):

@Maskinfører Nam nam, den så skikkelig saftig og god ut. 🤤

Idag ble det enkel middag, gomorgen youghurt vanilje med melk på si. Ble for mye mat igår, ingen stor matlyst idag. 😊

Ja den var det også 😀 🤤 ja men vanilje youghurt  er godt det også åt det til morgenen idag 🤤

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser oftest havregryn til frokost eller lunsj jeg med litt banan og bær eller syltetøy og melk. I helgen eller av og til har vi egg, eller omelett eller eggerøre og bacon og ris.

Jeg må i butikken idag å kjøpe mer havregryn.

On topic så skal vi ha egen laget pizza jeg tror Pepperoni og en skinke pizza.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Surret oksestek med fløtegratinerte poteter, sjy, brun saus og kokt blomkål og gulrot 😻😻😻

Ny rekord i mørhet, siden det var datovare 😻😻😻

Edit: jordbær med krem til dessert 😻😻😻

Endret av Mannen med ljåen
  • Hjerte 1
Skrevet

https://www.godtlevert.no/oppskrift/125740?portions=2&source=qr

Ravioli med ricotta og spinat

sprøstekt pepperoni, ajvar og ruccola

Tommelen opp for dette! Er på besøk hos noen som liker å få spennende oppskrifter med ferdig oppmålte ingredienser levert på døren, så laget vi denne retten. Ingen ingredienser til overs av en saus du aldri vil trenge igjen, så her unngår man matsvinn, og får prøve noe nytt. Og maten er utmerket 😻😻😻😻😻

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

I forbindelse med en festival er det dukket opp ei matvogn med afghansk mat. ChatGPT anbefalte denne retten: 

Sitat

Kabuli palaw (Qabuli palaw) – Afghanistans nasjonalrett. Langkornet ris med rosiner, gulrøtter og ofte mørt lammekjøtt eller kylling. Søtt og salt på en balansert måte, uten å være dessertaktig. Dette er et veldig godt førstevalg

Og den var god. 😻😻😻😻😻

Endret av Mannen med ljåen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...