Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

https://ordbokene.no/bm/jammen sa jeg smør!

Hadde for lite salt i, men det var ellers godt. Tom for smør, og masse fløte med dårlg dato til redusert pris i kjøleskapet. Da var det enten å gå til butikken, eller lage selv, omtrent som i denne videoen.

Nærmeste kjøkkenmaskin var en stavmikser med ballongvisp, ikke så elegant som med food processor. Brukte hørselvern, og evakuerte kjøkkenet.

Endret av Mannen med ljåen
  • Hjerte 1
Skrevet
Dragavon skrev (24 minutter siden):

Svinekotelett, småpoteter, cherrytomater, sjalottløk og noen hvitløksfedd. Skal få 40 min i ovnen på 200 grader 😋

Digg! Kottiser er aldri feil, og kan tilberedes på mange måter.

• Hjerte 2
Skrevet

Sånn har jeg ikke laget koteletter før. Gir du oss et etter-bilde om 40-ish minutter? Til inspirasjon. Det virker jo utrolig enkelt og ser godt ut.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Simen1 skrev (24 minutter siden):

Sånn har jeg ikke laget koteletter før. Gir du oss et etter-bilde om 40-ish minutter? Til inspirasjon. Det virker jo utrolig enkelt og ser godt ut.

Det blei spist opp før eg såg posten din 😇
Det var vellykket dette, men kunne fint stått 5 minutter til. Eg hadde på litt flytende melange, buljong og chilisaus etter at eg tok bildet.

Endret av Dragavon
  • Hjerte 2
Skrevet
Dragavon skrev (22 minutter siden):

Det blei spist opp før eg såg posten din 😇

Fullt forståelig, men savner du ikke stekeskorpe på kjøttet? Vanligvis har jeg kottisene i steikepanna før jeg putter dem i ovnen (eller steiker dem ferdige i panna).

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...