Mannen med ljåen Skrevet 2. august Skrevet 2. august En aldeles nydelig burger på et gatekjøkken 😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:22 Skrevet søndag kl 18:22 (endret) Ble Calzone fra RA Pizza idag med ost og skinke og saus Endret søndag kl 18:23 av Maskinfører Skriveleif 2
:utakt Skrevet søndag kl 18:34 Skrevet søndag kl 18:34 One pot pasta https://vegetarentusiast.no/onepotpasta/ 1 1
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 19:10 Skrevet mandag kl 19:10 Big Arch. Kjøkkenet skal fornyes, vaskemaskinen røk. Ikke lett å lage noe annet.
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 08:58 Skrevet tirsdag kl 08:58 Hjemmebakt brød med egg og bacon. 😻😻😻 1 1
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 16:01 Skrevet onsdag kl 16:01 Ukrainsk borsch med kjøttboller 🇺🇦 😻😻😻 2
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 17:40 Skrevet torsdag kl 17:40 (endret) https://www.godtlevert.no/oppskrift/125955?portions=2&source=qr Arroz con pollo Kylling med ris, aioli og frisk tomatsalat Godt levert igjen. 😻😻😻 Og rundstykke med hjemmelaget smør pga. gammel fløte. 😻😻😻 Endret torsdag kl 17:56 av Mannen med ljåen 1 2
frohmage Skrevet torsdag kl 19:12 Skrevet torsdag kl 19:12 (endret) Har du laget ditt eget "Jommen sa e@"? edit; åja det står jo at det er hjemmelaget. Sorry. Endret torsdag kl 19:13 av frohmage 1
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 19:45 Skrevet torsdag kl 19:45 (endret) https://ordbokene.no/bm/jammen sa jeg smør! Hadde for lite salt i, men det var ellers godt. Tom for smør, og masse fløte med dårlg dato til redusert pris i kjøleskapet. Da var det enten å gå til butikken, eller lage selv, omtrent som i denne videoen. Nærmeste kjøkkenmaskin var en stavmikser med ballongvisp, ikke så elegant som med food processor. Brukte hørselvern, og evakuerte kjøkkenet. Endret torsdag kl 19:48 av Mannen med ljåen 1
Dragavon Skrevet i går, 12:50 Skrevet i går, 12:50 Svinekotelett, småpoteter, cherrytomater, sjalottløk og noen hvitløksfedd. Skal få 40 min i ovnen på 200 grader 😋 2 4
frohmage Skrevet i går, 13:14 Skrevet i går, 13:14 Dragavon skrev (24 minutter siden): Svinekotelett, småpoteter, cherrytomater, sjalottløk og noen hvitløksfedd. Skal få 40 min i ovnen på 200 grader 😋 Digg! Kottiser er aldri feil, og kan tilberedes på mange måter. 2
Simen1 Skrevet i går, 13:17 Skrevet i går, 13:17 Sånn har jeg ikke laget koteletter før. Gir du oss et etter-bilde om 40-ish minutter? Til inspirasjon. Det virker jo utrolig enkelt og ser godt ut. 2
Dragavon Skrevet i går, 13:42 Skrevet i går, 13:42 (endret) Simen1 skrev (24 minutter siden): Sånn har jeg ikke laget koteletter før. Gir du oss et etter-bilde om 40-ish minutter? Til inspirasjon. Det virker jo utrolig enkelt og ser godt ut. Det blei spist opp før eg såg posten din 😇 Det var vellykket dette, men kunne fint stått 5 minutter til. Eg hadde på litt flytende melange, buljong og chilisaus etter at eg tok bildet. Endret i går, 13:43 av Dragavon 2
frohmage Skrevet i går, 14:05 Skrevet i går, 14:05 Dragavon skrev (22 minutter siden): Det blei spist opp før eg såg posten din 😇 Fullt forståelig, men savner du ikke stekeskorpe på kjøttet? Vanligvis har jeg kottisene i steikepanna før jeg putter dem i ovnen (eller steiker dem ferdige i panna). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå