Dragavon Skrevet tirsdag kl 14:19 Skrevet tirsdag kl 14:19 Litt vel mye stekt den pommes fritesen der. 🤔 1 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 14:21 Skrevet tirsdag kl 14:21 (endret) Rema sin salatdisk så ekstra fristende ut i dag, alt var nettopp fylt på. 😻 Endret tirsdag kl 14:21 av Mannen med ljåen 2
Serum Skrevet onsdag kl 05:37 Skrevet onsdag kl 05:37 Dragavon skrev (15 timer siden): Litt vel mye stekt den pommes fritesen der. 🤔 Hjemmelaget i airfyern Men bled litt lengere enn vanelig ja 🤭
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 19:19 Skrevet onsdag kl 19:19 (endret) Bankers pizza 😻 Kjøpte seks pakker fisk og grønnsaker på Kiwi ved siden av, skal spise sunt de neste dagene. First Price har et godt utvalg av bl.a. torsk og laks til rimelig pris. Endret onsdag kl 19:21 av Mannen med ljåen 1 1
Gouldfan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Idag skal jeg ha Rømmegrøt, eggerøre og "norsk" tapas med Stranda skinke og litt kuttet tomater og mors flatbrød. Jeg har ikke laget rømmegrøt selv, jeg kan det ikke og det er kun jeg i familien som liker det, så da blir det fjorlands... Blir jordbær og fløte til dessert, men de er svenske. Tror jeg tar en norsk pils til som er igjen fra midtsommer, og en liten norsk akevitt til middagen. Endret 19 timer siden av Gouldfan 1
Mannen med ljåen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Laksegryte med tyrkisk yoghurt, amerikansk grønnsakblanding og tikka masala toppkrydder fra en Toro-pakke. 😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå