Mannen med ljåen Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni https://meny.no/varer/kylling-og-fjaerkre/kylling/kylling-stekt/kyllingfilet-7039610008437 Laget kyllingsalaten hjemme i dag. 😻 1 2
Sviskepott Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Hjemmelaget potetmos og stekt løk og pølse m. tilbehør. Godt. 3 3
Duriello Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Kebabtallerken på lokalt spisested. 👍🤤 Indrefilet av hjort med fløtegratinerte poteter og viltsaus + rotgrønnsaker på lørdag. (Venns bryllup) Endret 22. juni av Duriello 1 3
Dragavon Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Dagens middag, og noen dager til, er en slags brun lapskaus med oksehøyrygg, poteter, gulrot, løk og sjalottløk 😋 Godt krydret med peppermix. 1 4
Gouldfan Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni (endret) Egen fisket smørstekt Makrell til middag idag.. Kjempegodt ekte saft til.. og nypoteter. Endret 24. juni av Gouldfan 2 3
Mannen med ljåen Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Ørret på fin restaurant 😻🐟 Med agurksalat, poteter og rømme. Endret 26. juni av Mannen med ljåen 2
Gouldfan Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Vi skal ha tacos idag, og jeg har mekket egen Guacamole, håper jeg får surret meg til å lage Salsa en dag også.. Begge deler er så enkelt om du har mikser/blender. 1 2
Sviskepott Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Blir kanskje potetmos med ekte poteter, stekte pølser og ditto løk. Ket & Sen og godt krydder. 1
Mannen med ljåen Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) Ukrainsk borsch med medisterkaker, kikerter, egg og rømme 😻 Endret 29. juni av Mannen med ljåen 1 2
DukeNukem3d Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Mannen med ljåen skrev (På 22.6.2026 den 18.26): HHOSPV med bedre sjokolademelk enn Litago 😻 Skremmende lik skolelunsjen min for ørten år siden 😁 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå