Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Salvesen. skrev (12 minutter siden):

Enig, italiensk salat kan også passe godt. Husker jeg spise mye fish and chips med italiensk salat fra en bistro i Stavanger under studietiden. Det var en god kombo:)

Tviler ikke. Blir jo som råkost av gulrot iblandet en god dæsj majones.

Endret av Hansien
Æ kænn it å skriv.
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hoertes ikke dumt ut, med remulade og Italiensk salat. Kom paa at jeg har en tube med magerost med Jalapeno, kanskje den hadde vaert grei, nok fett med baconet? Japansk soyasaus?

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 1
Skrevet

Heimelaga lasagne. Tilbehør: spinat, lokal salat, fersk basilikum og litt 12-års balsamicoeddik over det grøne. 👌🏻

IMG_3378.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Etter to dager på rad med pizza må det bli ... trommevirvel ... Pizza igjen! Denne gang med sammalt hvete fin i deigen og litt mer spennende mozarella og cheddar ost.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Karltorbj skrev (34 minutter siden):

Hoertes ikke dumt ut, med remulade og Italiensk salat. Kom paa at jeg har en tube med magerost med Jalapeno, kanskje den hadde vaert grei, nok fett med baconet? Japansk soyasaus?

Prøv dem alle, men ikke nødvendigvis sammen. 👍

Eksperimenter!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Det ble minimal innsats i dag. Jeg stekte noen grove pitabrød og fylte dem med kylling, en kjapp salat og en dæsj rømme. 

Men takk for forslagene tidligere. :)

Endret av :utakt
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi skal ha Tacos og nachos middag idag, og litt tortilla.

Jeg har mekket Guacamole dip selv, med 3 avokado, vårløk, litt sur syltet jalapeno, og en grønn chili, og to hvitløk båter ca, og en presset lime og en presset sitron og Kvernet Tellicherry pepper og en teskje salt i mikseren/blender.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

I dag ble det en nydelig medium rare ytrefilet av storfe kjøpt i Sverige med ovnsbakte poteter og hvitløk ved siden av.  Ble skikkelig godt, manglet bare et glass rødvin og en saus ved siden av for å toppe det helt. 

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Her ble det grillmat i dag, for fint vær til å sitte inne og spise.. 😊
I tillegg feiret junior bursdag, så desserten ble som seg hør og bør bløtekake (pluss Napoleonskake og sjokolademuffins!)
Maten, som vel er det viktigste, ble biff eller pølser.. Jeg var så sulten at jeg tjuvstartet med pølser.. 😋 Forøvrig aldeles nydelige Frankfurtere fra Annis.. 😋

Endret av Woff
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Testet den siste fisk og baconrullingsen, som ble for mye til middagen, med japansk soyasaus.

Da ble den bare perfekt, manglet ingenting, smakte kjempegodt, kald til og med.

Ikke siste gangen, jeg lager den retten. 😋

• Liker 2
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...