Gå til innhold

VM 2018: Kvartfinaler


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne?

 

Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Deilig, da er vi allerede kvitt alle barnehagebarna fra latinamerika. Kjenner jeg er mer enn mett på filming, sutring, uthaling, usportsligheter og stygt spill fra Argentina, Brasil, Colombia og Uruguay. Lyspunktet fra den kanten av verden var helt klart Mexico.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne?

 

Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball.

 

Prøver du å konkurrere med Neymar om hvem som kan gjøre oss mest flau?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Deilig, da er vi allerede kvitt alle barnehagebarna fra latinamerika. Kjenner jeg er mer enn mett på filming, sutring, uthaling, usportsligheter og stygt spill fra Argentina, Brasil, Colombia og Uruguay. Lyspunktet fra den kanten av verden var helt klart Mexico.

 

Og Peru kanskje.

Lenke til kommentar

Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne?

 

Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball.

Haha. Sjokk at du kommer med beskyldninger om at dommerne er kjøpt og betalt. I hver kamp jeg har sett deg aktiv i så kommer du med samme greia. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...