Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet.

 

Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først?

 

Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette..

Lenke til kommentar

Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet.

 

Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først?

 

Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette..

Du kan alltids laste ned en annen telefonapp

Lenke til kommentar

Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet.

 

Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først?

 

Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette..

 

:confused: :confused: :confused:

 

  1. Åpne telefon-appen,
  2. Tast inn T9-kombinasjonen for kontakten,
  3. Trykk på kontakten
  4. Du ringer nå kontakten

Jeg må trykke lenge for å få informasjon om kontakten, og på høyre side er det en liten pil man kan trykke om man ønsker å heller sende melding.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som sliter med at notifikasjoner ikke dukker opp på telefonen før timesvis etter de er sendt fra mottaker?

F eks Outlook, Gmail, Tinder, Snapchat, Whatsapp ++ kan jeg gjerne åpne og se at det er kommet nye meldinger. Senere på dagen mottar jeg plutselig mail varsel hvor jeg da "mottar" eposten jeg allerede har lest for timesvis siden.

Har lest på nettet og fulgt alle stegene som anbefales på nettet, men ingenting ser ut til å virke.

https://www.digitaltrends.com/mobile/common-oneplus-6-problems-and-how-to-fix-them/

Ser ut som om problemstillingen er addressert av mange ulike brukere, men samtlige rapporterer at løsningsforslagene ikke hjelper (som jeg også nå rapporterer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...