Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Trodde batteriet skulle være bedre enn det var, men det er det eneste negative. Går seg jo kanskje til etterhvert.

 

Varte i to arbeidsdager for meg her denne uka da jeg glemte å lade den ene natta. Skal nevnes at jeg ikke brukte den utover podcast under arbeidet og browsing på bussen og i pausene. Men da døde likevel min gamle på 1 dag. Anekdote, I know, men likevel. Hurtigladinga er jo grei å ha da. 

 

 

Mobilmappe med bankkort er oppskrytt.

 

Det er lommebøker og.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varte i to arbeidsdager for meg her denne uka da jeg glemte å lade den ene natta. Skal nevnes at jeg ikke brukte den utover podcast under arbeidet og browsing på bussen og i pausene. Men da døde likevel min gamle på 1 dag. Anekdote, I know, men likevel. Hurtigladinga er jo grei å ha da.

 

 

 

Det er lommebøker og.

Ja, virker som batteriet har gått seg litt til eller noe nå. Holder som regel to dager for meg også. Meget fornøyd mtp den store skjermen. Herlig å se at ikke Android system trekker 15-20% slik som tilfellet bar på min Samsung.

Lenke til kommentar

Noen andre som bruker denne med to sim? Har problemer med handover og oppkobling på sim1. Kobler ikke fra 4G til 3G eller 2G når jeg skal ringe alltid, og folk sier at de ikke kommer igjennom. 

Datatrafikk virker, så den har kontakt med mobilnettet slik den indiker.

Det skjer tilsynelatende ikke med sim2. Jadda, har prøvd med nytt simkort

Periodisk og veldig irriterende

Endret av stavros
Lenke til kommentar

Jeg har også hatt problemer med å ringe ut. I tillegg har personen i den andre enden hatt problemer med å høre meg. Dette til tross for at jeg tilsynelatende har god dekning. Må si jeg savner VoLTE. Synd at Telenor ikke har planer om å støtte dette på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt problemer med å ringe ut. I tillegg har personen i den andre enden hatt problemer med å høre meg. Dette til tross for at jeg tilsynelatende har god dekning. Må si jeg savner VoLTE. Synd at Telenor ikke har planer om å støtte dette på denne telefonen.

Ja jeg savner også VoLTE som jeg hadde på en gammel Sony før OnePlus 6. Talkmore visste ikke om det kom støtte for det, og heller ikke når evt. Problemet at den er frakoblet selv om den har god dekning, samt at den bryter ved handover, er såpass alvorlig at jeg selger den om det ikke løses ved oppdateringen som skal komme.

Veldig synd, for ellers er telefonen helt kanon

Endret av stavros
Lenke til kommentar

Da blir det Midnight Black 8GB så fort komplett får inn igjen på lager.

 

Noen som har tanker om case? Jeg tror sånn rent umiddelbart så havner jeg på Nylon Bumper Case

Minner kanskje litt om casen som kom til 6P?

 

 

https://www.proshop.no/Mobil-Deksler-og-etui/OnePlus-6-Nylon-Bumper-Case-Black/2655096

jeg bruker nå carbon case. Veldig god og gir med bra grep.

 

Ellers må jeg si jeg er veldig fornøyd med telefonen. Jeg er veldig kresen og finner alltid noe å klage på. Men denne telefonen. Er jeg veldig inponert over. Rask, bra skjerm, bra kamera og batteri. Om den fortsetter å holde seg slik så kan det tenkes det blir one plus neste år også:). Evnt en pixel om den kommer til Norge igjen

Lenke til kommentar

Kommet ny oppdstering

 

Om man er veldig gira på oppdateringer fra Oneplus så kan man ofte laste ned å installere dem manuelt fra nettsiden deres før dem kommer som OTA oppdateringer.

 

Veldig enkelt. Dem bruker og å ha instruksjoner for å installere med TWRP og for dem som har lakt inn det. Tror det må være den eneste mobilprodusenten som også hjelper dem som har "jailbreaket" telefonene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...