Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Hmm, er ikke så sikker på det. Prøvde for morro skyld å åpne alle apper som har tilgang til kamera, for så å åpne Snap. Funket helt fint det. Virker som det er helt random når problemet oppstår. Men merket aldri noe til det verken på Oreo eller Pie beta.

Selve problemet er gammelt, men det kommer tilbake i blant, snapchat er uansett mer eller mindre søppel på android, så det er egentlig bare å vente på at de slipper en oppdatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor lenge før release av oneplus 6, det var "rykter" som bekreftet alle specs?

 

Spent på oneplus 7.

 

Kommer ikke til og oppgradere før neste generasjon.

 

Oneplus 6T kommer om noen uker og omtrent alle specs er sluppet på den.

Tar nok litt tid før det kommer rykter om 7ern som dem ikke har bekreftet kommer enda engang.

 

Forøvrig - dere som har problemer med snapchat, har dere prøvd den nye Snapchat appen?

Den er fortsatt i Alpha, men jeg får mye bedre bilder med den på min oneplus 5 iallefall.

 

Aktiveres under instillingene til snapchat.

Lenke til kommentar

Jeg var i kontakt med "teknisk avdeling" hos Telenor kundeservice 09000 i dag og fikk til svar at de ikke kunne hjelpe meg de heller.

De besitter ikke denne informasjonen og kunne heller ikke fortelle meg hvem jeg skulle ta kontakt med for å få informasjon om OnePlus 6 vil få VoLTE støtte på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Trenger ny telefon da min er på vei til å streike.

 

Har sett litt på OnePlus 6 og kan se ut som at den kommer til å dekke mitt behov, men har også sett at 6T er like rundt hjørnet. Vil den være verdt å vente på?

 

Vil den I det hele tatt komme til Norge?

Det vil bestandig være noe nyere og bedre på tur ?.

Lenke til kommentar

Trenger ny telefon da min er på vei til å streike.

 

Har sett litt på OnePlus 6 og kan se ut som at den kommer til å dekke mitt behov, men har også sett at 6T er like rundt hjørnet. Vil den være verdt å vente på?

 

Vil den I det hele tatt komme til Norge?

Vil du har mer skjerm og ikke jack-plug så kjøp 6T. Vil du ha litt mindre skjerm og jack-plug så kjøp 6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der er jeg sterkt uenig. +7 timer aktiv screen on time med Ingress og sitter igjen med 20% strøm noe som IKKE er ille i det hele tatt.

Merkelig. Jeg slet med å få mer en 3,5 timer sot på min. Min gamle S7 Edge derimot holder nå rundt 7 timer sot. Problemet med min Oneplus 6 var at den tappet seg så raskt i dvale. Holdt aldri et døgn med normal bruk. Min S7 Edge kan fint holde to fremdeles.

Lenke til kommentar

Vær obs på at Oneplus 6 har skuffende batteritid. Det fikk meg til å selge min iallefall.

What. Bruker telefonen min til musikk og podcast hele arbeidsdagen, Reddit og forum i alle pauser og 30m+30m buss til og fra jobb. Har også på automatisk oppdatering av apps via 4G og streamer alt jeg hører på siden jeg har fri data. Lader når jeg legger meg i 23tiden og da gjerne med fortsatt 15-20% igjen etter reltivt god bruk. Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...