Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har en 256Gb midnight black som er et par uker gammel.

Siste par dager så tømmer den seg for batteri i løpet av ekstremt få timer. Se screenshot, dette er attpåtil mens jeg sov :ninja:

 

post-166959-0-53419500-1529750923_thumb.jpg

 

Har også tatt en fabrikkgjennoppretting uten at dettte bedret noe, ser heller ingen buling på baksiden som kan indikere kaputt batteri

 

Ville bare dobbeltsjekke at det ikke er en bug fra siste oppdatering før jeg sender den tilbake

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 256Gb midnight black som er et par uker gammel.

Siste par dager så tømmer den seg for batteri i løpet av ekstremt få timer. Se screenshot, dette er attpåtil mens jeg sov :ninja:

 

Screenshot_20180623-110945.jpg

 

Har også tatt en fabrikkgjennoppretting uten at dettte bedret noe, ser heller ingen buling på baksiden som kan indikere kaputt batteri

 

Ville bare dobbeltsjekke at det ikke er en bug fra siste oppdatering før jeg sender den tilbake

https://m.gsmarena.com/latest_update_for_some_oneplus_phones_ruins_battery_life_op6_included-news-31835.php

 

Latest update for some OnePlus phones ruins battery life, OP6 included

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter et halvt døgn med telefonen så er jeg imponert over nær stock android-tilnærmingen.

Største ankepunktet jeg har er egentlig kameraet. Det var regelrett skuffende dårlig.

Rart.

 

Ser flere populære folk på YouTube foretrekker det foran Galaxy S9 og iPhone X. I tillegg har kameraet svært god stabilisering.

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...