Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert blitt spurt om og svart på tidligere, men har noen av dere fått VoLTE (og VoWiFi) på disse enda?

 

Telenor svarte en kunde som spurte på Facebook for et par uker siden at det var ingen planer om å støtte 4G Tale/Wifi Tale på Oneplus 6. Normalt svarer de dem som etterlyser dette på mobil X at "vi ikke kjenner til planer om å støtte dette på mobilen din men det kan komme i fremtiden blabla" men når det gjaldt Oneplus 6 var svaret ganske så tvert nei.

 

Så det er kun hos Telia inntil videre.

Lenke til kommentar

Noen som har stilt på noe her i utvikler innstilling? Gir det bedre lyd å endre?

 

Telefonen og headset tar automatisk og velger best tilgjengelige codec som støttes. Derfor ingen vits å gjøre justeringer så lenge du ikke har problemer med blåtann.

 

Tror prioritereingen er slik som dette

 

LDAC (Sony format som primært støttes av Sony) > aptX HD (Krever CSR8675 brikke i mottaker, minimalt med utstyr tilgjengelig) > aptX (Krever CSR8645 brikke i mottaker, veldig utbrett) > AAC (Standard Apple bruker. Alt "Made for iPhone"-blåtannutstyr skal ha dette innebygget) > SBC (Default lydkodec på blåtann)

Lenke til kommentar

Dette tror jeg er den første Android-telefonen jeg har hatt der jeg ikke irriterer meg over grensnitt eller noe sånt. På Samsung-telefoner må man inn i developeroptions for å endre på mye rart, her funker alt smooth ut av boksen!

 

Telefonen er lynrask, kameraet er mer enn bra nok for mitt bruk og skjermen er fantastisk. Rett og slett det beste mobilkjøpet jeg har gjort, og jeg har hatt godt over 20 smarttelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...