Gå til innhold

Oneplus 6 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei Nicolai, og takk for henvendelsen.

 

Når vi sjekker oversikten vi hare ser vi ikke at OnePlus 6 har støtte for dette, og da ser det dessverre ut til at dette heller ikke vil komme.

 

Ta gjerne kontakt med oss om det er noe annet vi kan hjelpe deg med.

 

Vi ønsker deg en riktig fin helg!

 

Med vennlig hilsen

Sandra Bysheim Andersen

Kundeansvarlig

Telenor Norge

 

Svaret jeg fikk fra Telenor Kundeservice over...

 

Litt dårlig siden det virker som førstelinje her bare har gått ut i fra gjeldende liste som står på hjemmesidene deres uten å granske noe dypere. Det at jeg bruker Telipol betyr tydligvis ingenting siden de benytter Telenor sin infrastruktur og da må Telenor støtte telefonen.

 

Men, jeg har ikke gitt meg og forsøker å få ut et bedre svar fra de.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Svaret jeg fikk fra Telenor Kundeservice over...

 

Litt dårlig siden det virker som førstelinje her bare har gått ut i fra gjeldende liste som står på hjemmesidene deres uten å granske noe dypere. Det at jeg bruker Telipol betyr tydligvis ingenting siden de benytter Telenor sin infrastruktur og da må Telenor støtte telefonen.

 

Men, jeg har ikke gitt meg og forsøker å få ut et bedre svar fra de.

 

 

Bytt over til Telia. Funker som bare det med "VoLTE" på min Oneplus 6.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med Snapchat etter å oppdatert til Pie? Appen bare kræsjer når jeg åpner den. Om jeg lukker den og går inn på kamera-appen så blir det bare svart. Restarter jeg telefonen for så å gå inn på kameraet så fungerer det som normalt. Men med en gang jeg går inn på Snapchat så klikker alt.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med Snapchat etter å oppdatert til Pie? Appen bare kræsjer når jeg åpner den. Om jeg lukker den og går inn på kamera-appen så blir det bare svart. Restarter jeg telefonen for så å gå inn på kameraet så fungerer det som normalt. Men med en gang jeg går inn på Snapchat så klikker alt.

Dette er en gammel bug, du må lukke alle apper som har tilgang til kamera før du åpner snap.

Lenke til kommentar

Dette er en gammel bug, du må lukke alle apper som har tilgang til kamera før du åpner snap.

 

Hmm, er ikke så sikker på det. Prøvde for morro skyld å åpne alle apper som har tilgang til kamera, for så å åpne Snap. Funket helt fint det. Virker som det er helt random når problemet oppstår. Men merket aldri noe til det verken på Oreo eller Pie beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...