Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Får håpe det bare er snakk om timer og ikke dager :p 

 

 

#Battlefield VVerifisert konto @Battlefield 1 tfor 1 time siden

Mer

The team has discovered an issue with the #BattlefieldBattlefield_V_Launch_2018.png Chapter 1: Overture update. Rather than create issues in the game, we’re holding the update for the time being. We don’t anticipate a long delay and we’ll be back with more news tomorrow or as soon as we have it.

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driveren til Chapter 1 er kommet:

 

https://www.guru3d.com/files-details/geforce-417-22-whql-driver-download.html

 

Game Ready

  • Provides the optimal gaming experience for Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update.

In addition, it also includes support for Just Cause 4Insurgency: Sandstorm, and World of Warcraft: Battle For Azeroth’s upcoming DirectX 12 performance optimizations. On December 4th, EA and DICE will deploy the Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture update, bringing gamers a new single-player War Story called The Last Tiger, a new multiplayer map called Panzerstorm, a Practice Range for players to hone their skills on, and a number of other gameplay enhancements. In addition, Chapter 1 also includes DXR Ray Tracing optimizations that improve performance up to 50%, enabling GeForce RTX gamers to enjoy Battlefield V’s immersive real-time ray-traced reflections at over 60 FPS.

Lenke til kommentar

Meget oppsummert av Angryjoe på YT. Så nå frem til dette spillet i flere måneder før release men er små lei etter 20 timer. Håpe Tides og war har litt innhold.

Bruker som regel å være enig med AJ, men når det gjelder BFV er jeg absolutt ikke enig med han. BFV er langt fra perfekt, men storkoser meg med MP enda. Har vel spilt 60 timer eller noe der omkring å jeg er absolutt ikke lei på noen måte.

Lenke til kommentar

Hvilke våpen i hver sin klasse ryktes å være de du bør sikte deg inn på etter at den nye patchen kommer?

Assault: STG 44 får en liten buff, men personlig vil jeg nok velge Sturmgewehr som skyter litt raskere.

Medic: Alle våpen får en buff. MP 28 tror jeg blir et av de bedre våpnene med 50 skudd i magasinet samt ganske kjapp firerate.

Support: KE7 selv om den får seg en liten nerf. Personlig favoritt er M30 Drilling. Super up close og genial til å ta ut snipere på lengere hold. 

Recon: Vet ikke. Er helt ubrukelig som sniper :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AngryJoe var ikke happy med Battlefield V hvertfall, og syns han har rett i mye av det han sier.

BFV er ikke noe mer enn 5/10, det er helt average. Det er store design flaws her fordi Dice blir pushet av EA til å presse ut nye spill hele tiden istedenfor å ta seg tid til å lage noe skikkelig. Og så finnes det de som sier at BFV er det beste multiplayer spillet de har spillt.. :rofl:

(Dere skjønner ikke hva som kunne ha vært..)

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser frem til Practice range, til tider helt umulig å få seg et fly online. 

Og når du i tillegg ikke kan fly for 5 øre, så er det vanskelig å bli noe særlig bedre når du til syvende og sist blir skutt ned 30 sekund etter at du endelig fikk et fly.  :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

AngryJoe var ikke happy med Battlefield V hvertfall, og syns han har rett i mye av det han sier.

BFV er ikke noe mer enn 5/10, det er helt average. Det er store design flaws her fordi Dice blir pushet av EA til å presse ut nye spill hele tiden istedenfor å ta seg tid til å lage noe skikkelig. Og så finnes det de som sier at BFV er det beste multiplayer spillet de har spillt.. :rofl:

(Dere skjønner ikke hva som kunne ha vært..)

 

Helt enig i hans bedømmelse, han må jo ta utgangspunkt i hva spillet leverer på release.

Jeg koser meg mer enn 5/10 vil tilsi, men syns likevel det ikke er urimelig karakter å gi.

Spilte ikke Alpha eller Beta, så problemet med å syns at enkelte maps er kjedelig allerede, har jeg ikke fått enda (står gjerne over Hamada som angriper).

 

Spillet kan nok bli en god 7/10 etterhvert , men det blir litt urimelig å gi en karakter utifra det når de tar seg full AAA-pris ved release. 

 

Håper inderlig at Dice får et "friår" i 2019, slik at de kan fokusere ene og alene på et nytt Battlefield i tidligst 2020 .

Lenke til kommentar

AngryJoe var ikke happy med Battlefield V hvertfall, og syns han har rett i mye av det han sier.

BFV er ikke noe mer enn 5/10, det er helt average. Det er store design flaws her fordi Dice blir pushet av EA til å presse ut nye spill hele tiden istedenfor å ta seg tid til å lage noe skikkelig. Og så finnes det de som sier at BFV er det beste multiplayer spillet de har spillt.. :rofl:

(Dere skjønner ikke hva som kunne ha vært..)

 

https://www.youtube.com/watch?v=5ZFsTJj4X54

Var virkelig kvaliteten på innlegget ditt så godt at du trengte poste det i flere tråder?

 

Ingen her har vel sagt at spillet er perfekt, men mange har svart det at spillet er svært gøy. Hvorfor ikke la folk synes det? Selv om en del kjente youtubers og du er uenig så er ikke det fasit for alle?

 

Vi skjønner ikke hva som kunne vært, kanskje ikke du skjønner hva som er? ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Glad du ikke styrer dette spillet :) Medic sine våpen er altfor dårlig og kun close range. LMG og spesielt KE7 er nå totalt OP akkurat nå. Du kan umulig spille samme spill som meg når du sier LMG er dritt og Medic er som det skal være, men jo man møter jo på sånne in game også som skal være uenig for og være uenig.

Tror egentlig ikke Medic er så ille som folk vil ha det til, men at klassen er svakere nå enn tidligere er rett. Der man hadde 32 Medic på hvert lag så har man nå 5-6, det høres mer fornuftig ut og samtidig kan ikke Medic stå langt bak med en health box ved beina og leke wannabe sniper. Nå er det endret så de må være med i frontlinjen, noe som er en god og fornuftig ting. KE7 er da slett ikke så veldig OP, men den er ok til å plukke 2 forvirra høner i slengen med. Så nei jeg er ikke uenig bare for å være det, jeg er glad medic er gjort slik medic bør være

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror egentlig ikke Medic er så ille som folk vil ha det til, men at klassen er svakere nå enn tidligere er rett. Der man hadde 32 Medic på hvert lag så har man nå 5-6, det høres mer fornuftig ut og samtidig kan ikke Medic stå langt bak med en health box ved beina og leke wannabe sniper. Nå er det endret så de må være med i frontlinjen, noe som er en god og fornuftig ting. KE7 er da slett ikke så veldig OP, men den er ok til å plukke 2 forvirra høner i slengen med. Så nei jeg er ikke uenig bare for å være det, jeg er glad medic er gjort slik medic bør være

Har flere ganger sett nede i 2-3 stk. på enkelte kart, medic er fryktelig dårlig stilte på litt åpnere kart, som f.eks. Hamada. 

Forøvrig enig at de trenger ikke å være en sniper med evig heal, men det må da finnes en mellomting?

Lenke til kommentar

Må ikke glemme at medics kan heale seg selv da. Det er pretty OP. Medics fortjener buffen de får, men bør jo på ingen måte kunne konkurrere med de andre klassene på avstand.

Medic var jo sykt OP i BF 2. En god grunn for at det var veldig mange medics. Brukte ofte av 4-5 stk medics i klankamper også. 6 vs 6 infantery only.

Lenke til kommentar

Greit at Medic ikke skal være sniper, dumt at flesteparten av kartene er kjempe åpne og veldig mye foregår på lange avstander. Da mister folk litt interesse for Medic, samme med at alle kan plutselig revive. Når community allerede er elendig på og revive før BF5 så blir enda mindre nå. Helt i mot dette at man MÅ ha venner for og bli revivet eller gi ammo. Det skal ikke være sånn.

Lenke til kommentar

Greit at Medic ikke skal være sniper, dumt at flesteparten av kartene er kjempe åpne og veldig mye foregår på lange avstander. Da mister folk litt interesse for Medic, samme med at alle kan plutselig revive. Når community allerede er elendig på og revive før BF5 så blir enda mindre nå. Helt i mot dette at man MÅ ha venner for og bli revivet eller gi ammo. Det skal ikke være sånn.

At alle i squaden kan revive ødelegger det meste for medic, der er jeg helt enig. Egentlig ville det være greit å kunne velge både våpen og klasse helt uavhengig av hverandre. Laget de det i tillegg slik at medic og support fikk trippel healtid på seg selv og bare en 3 del av ammo ville det kanskje vært bedre. Og muligens slik at sniper hadde et par ekstra gode rifler, og assult et par andre godsaker ene og alene for klassen. Er klar over at det er Battlefield og at jeg nå kommer til å banne litt i kirka, men når de mest åpne banene er så infanterifiendtlige som nå blir det enkelt å greit Devastation, Rotterdam og dersom det ikke er en alt for god pilot ei runde på Arras før quit. Å ragge i en tanks kan jeg godt gjøre, selv om det er litt kjedelig, å fly......så lavt synker jeg ikke. 

Lenke til kommentar

Må ikke glemme at medics kan heale seg selv da. Det er pretty OP. Medics fortjener buffen de får, men bør jo på ingen måte kunne konkurrere med de andre klassene på avstand.

 

Joda, det er kjekt å kunne heale seg. Men det hjelper ikke stort om man er død. Siden medic har dårligere våpen kreves det også flere skudd. Det er to klasser som jeg alltid går tom for skudd. Det er medic og recon. Du tenker naturlig nok så har support uendelig med ammo. Hva med assault da?

 

Jo, det skal jeg fortelle dere. Assault har gode våpen på kortdistanse, mellomdistanse og langdistanse. De har granater, dynamitt, panzerfaust og de har også mulighet til å heale seg en gang. I tillegg plukker de opp mer ammunisjon enn andre klasser, bruker få skudd på grunn av effektive våpen. Så assault er den desidert sterkeste klassen og de utgjør også mer skade mot tanks en det en annen tanks ville ha gjort. Så de lider på ingen måte.

 

Medic har blitt mer en support class og stiller seg langt dårligere i skuddlinjen. Joda enkelte ganger blir du drept av en med Sten, plutselig død. Det er dette DICE ønsker å endre på, altså dårlig netcode som gjør at TTD er random. Spillere rekker ikke å blunke før døden inntreffer.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Joda, det er kjekt å kunne heale seg. Men det hjelper ikke stort om man er død. Siden medic har dårligere våpen kreves det også flere skudd. Det er to klasser som jeg alltid går tom for skudd. Det er medic og recon. Du tenker naturlig nok så har support uendelig med ammo. Hva med assault da?

 

Jo, det skal jeg fortelle dere. Assault har gode våpen på kortdistanse, mellomdistanse og langdistanse. De har granater, dynamitt, panzerfaust og de har også mulighet til å heale seg en gang. I tillegg plukker de opp mer ammunisjon enn andre klasser, bruker få skudd på grunn av effektive våpen. Så assault er den desidert sterkeste klassen og de utgjør også mer skade mot tanks en det en annen tanks ville ha gjort. Så de lider på ingen måte.

 

Medic har blitt mer en support class og stiller seg langt dårligere i skuddlinjen. Joda enkelte ganger blir du drept av en med Sten, plutselig død. Det er dette DICE ønsker å endre på, altså dårlig netcode som gjør at TTD er random. Spillere rekker ikke å blunke før døden inntreffer.

Fikse netcoden.....hvorfor er det alltid den som må fikses i BF spill? Hadde det ikke vært smart å fikse denne på forhånd for en gangs skyld?

 

Jeg har 4 dager igjen av en premier access, om de får ut en fix som gjør spillet spillbart kan det hende jeg bruker penger på et kjøp. De bruker omtrent 2 år for å få spillet til å bli slik det skal fra release, så da er det vel like greit å vente til man kan plukke det opp på salg til 49,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...