Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare meg eller er det utrolig mange halv fulle servere? Digger spillet men tror definitivt dette er et spill folk mister interessen for jævla fort, synd.

 

Er vel rett og slett for dårlig salg Barazell...

 

Kan være en del grunner for det, men synes nå det funker bra overall med dette her in mind.. 

 

Men det som irriterer så sinnsykt er når du er i en squad på 2-4 også plutselig så blir dere skillet når man quer, så må man tilbake til startskjermen for å starte en matchmaking.. -.-

 

Største problemet for meg er at servere blir halvfulle etterhvert, sånn at lagene blir ubalansert, men da finner jeg bare en ny server. 

Lenke til kommentar

Kan være en del grunner for det, men synes nå det funker bra overall med dette her in mind.. 

 

Men det som irriterer så sinnsykt er når du er i en squad på 2-4 også plutselig så blir dere skillet når man quer, så må man tilbake til startskjermen for å starte en matchmaking.. -.-

 

Største problemet for meg er at servere blir halvfulle etterhvert, sånn at lagene blir ubalansert, men da finner jeg bare en ny server. 

 

Dette gjelder vel ved kveldingen når folk legger seg?

Lenke til kommentar

Bare meg eller er det utrolig mange halv fulle servere? Digger spillet men tror definitivt dette er et spill folk mister interessen for jævla fort, synd.

 

Er vel rett og slett for dårlig salg Barazell...

Nå gjelder riktig nok artikkelen antall fysiske kopier solgt, men om det er en viss form for pekepinn så er det jo skuffende.

 

https://www.eurogamer.net/articles/2018-11-26-battlefield-5-physical-sales-down-more-than-half-on-battlefield-1

 

 

Nå har jo ikke DICE gjort det enkelt for seg selv heller med det som må være tidenes mest grusomt bedritne Battlefield avduking og en vanvittig dårlig trailer.. etterfulgt av alt styret som fulgte der

 

En elendig beta og utsettelse er jo heller aldri kjempe lovende :p .

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Straks ferdig med support. Gruer meg til recon

 

Om du ikke er så glad i bolt-action rifler, spill med self-loading rifles, da kan man spille relativt aktivt uten å måtte være avhengig av quickscoping headshot. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...