Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur du det kostet så mange kalorier å lage noen dame skins at kvaliteten på hele spillet synker? :p

Nei, eller det virker mindre gjennomført. Dame med protese er ganske malplassert i slagmarken WW2. Blir litt som å legge jedi eller klovn i settingen, det virker lite troverdig. Må innrømme at det legger en demper på stemningen, men trailern ville ha vært like elendig uten henne også. For meg kan det være det samme så lenge det ikke går utover multiplayer. Om fantasielmentene blir valgfritt i singel/coop-delen er helt greit for min del. Endret av Heradon
Lenke til kommentar

 

 

Blir litt som å legge jedi eller klovn i settingen

Virkelig? Blir det det? Eller overdriver du kanskje?
Ja overdriver med jedi, men klovner kunne ha vært en ting. Det finnes tross alt killer clowns...

 

Haha, Din skøyer!  Som resten av traileren så var denne handycapable kvinnen litt i overkant. 

 

Imo så blir det litt som når de la inn dame landslag i fifa. Gøy for de som liker det. Betyr null for meg. Null poeng å bruke  de 4 neste dagene på internett for å kritisere det. 

 

Jeg trur som vanlig at flertallet bare hopper på syte på EA bandwagon fordi det er poppis.  Virker som de gjør mye riktig med gameplay, dlc og lootbox så da ble denne smått jalla dama offeret for internettets vrede :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Blir litt som å legge jedi eller klovn i settingen

Virkelig? Blir det det? Eller overdriver du kanskje?
Ja overdriver med jedi, men klovner kunne ha vært en ting. Det finnes tross alt killer clowns...

 

Haha, Din skøyer!  Som resten av traileren så var denne handycapable kvinnen litt i overkant

 

Imo så blir det litt som når de la inn dame landslag i fifa. Gøy for de som liker det. Betyr null for meg. Null poeng å bruke  de 4 neste dagene på internett for å kritisere det. 

 

Jeg trur som vanlig at flertallet bare hopper på syte på EA bandwagon fordi det er poppis.  Virker som de gjør mye riktig med gameplay, dlc og lootbox så da ble denne smått jalla dama offeret for internettets vrede :p

 

Vel da har du samme inntrykk som meg :p Jeg bryr meg ikke om det er kvinnelandslag i FIFA, skjønner ikke hvorfor man skulle ha reagere på det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Blir litt som å legge jedi eller klovn i settingen

Virkelig? Blir det det? Eller overdriver du kanskje?
Ja overdriver med jedi, men klovner kunne ha vært en ting. Det finnes tross alt killer clowns...

 

Haha, Din skøyer!  Som resten av traileren så var denne handycapable kvinnen litt i overkant. 

 

Imo så blir det litt som når de la inn dame landslag i fifa. Gøy for de som liker det. Betyr null for meg. Null poeng å bruke  de 4 neste dagene på internett for å kritisere det. 

 

Jeg trur som vanlig at flertallet bare hopper på syte på EA bandwagon fordi det er poppis.  Virker som de gjør mye riktig med gameplay, dlc og lootbox så da ble denne smått jalla dama offeret for internettets vrede :p

 

Kvinner har vell faktisk nåke å gjøre på ein fotball bane i forhold til kvinner på ei slagmark under andre verdenskrig, kvinner i fifa er også valgfritt, nåke eg har ein følelse dette ikkje er.

 

Di skal har credit for no season pass og ikkje lootboxes, er litt merkligt at man må gi credit for noe som burde vert ein selvfølge, men det er nå verden me lever i. 

 

Har ganske stor tru på at multiplayeren blir ganske bra, gleder meg til å sjå kossen det blir. Men singleplayeren blir nok hoppet over.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Blir litt som å legge jedi eller klovn i settingen

Virkelig? Blir det det? Eller overdriver du kanskje?
Ja overdriver med jedi, men klovner kunne ha vært en ting. Det finnes tross alt killer clowns...

 

Haha, Din skøyer!  Som resten av traileren så var denne handycapable kvinnen litt i overkant. 

 

Imo så blir det litt som når de la inn dame landslag i fifa. Gøy for de som liker det. Betyr null for meg. Null poeng å bruke  de 4 neste dagene på internett for å kritisere det. 

 

Jeg trur som vanlig at flertallet bare hopper på syte på EA bandwagon fordi det er poppis.  Virker som de gjør mye riktig med gameplay, dlc og lootbox så da ble denne smått jalla dama offeret for internettets vrede :p

 

Kvinner har vell faktisk nåke å gjøre på ein fotball bane i forhold til kvinner på ei slagmark under andre verdenskrig, kvinner i fifa er også valgfritt, nåke eg har ein følelse dette ikkje er.

 

Di skal har credit for no season pass og ikkje lootboxes, er litt merkligt at man må gi credit for noe som burde vert ein selvfølge, men det er nå verden me lever i. 

 

Har ganske stor tru på at multiplayeren blir ganske bra, gleder meg til å sjå kossen det blir. Men singleplayeren blir nok hoppet over.

 

Mange (ikke jeg) er nok uenig, men nok om det :p 

 

Det har jo blitt motbevist av flere her(I flere tråder) at det var kvinnelige soldater i WW2. spesielt hos Russland. Det er ikke verdens største hopp å legge med kvinner i alle nasjonene som er med i spillet. Det er MANGE aspekter ved battlefield serien tidligere som burde ødelegge opplevelsen før en kvinne skin i WW2 gjør det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Spillet ser kjempebra ut. Gleder meg til dette selv! At noen skal klage på at de har med kvinnfolk er bare teit. Det gjør ikke spillet noe dårligere. Akkurat som mørkhudete soldater i BF1 ikke ødela noe som helst.

 

 

Hvor lang tid tar det før Gunfreak kommer inn og klager på noe da tror dere?

Det som er teit er at det er historieforfalskning.. Det var svært få kvinner i direkte strid under både 1. og 2. verdenkrig.
Hvem bryr seg? Neppe de som liker battlefield.

Over 100 000 bryr seg, tydeligvis

 

Så over 100 000 bryr seg om historieforfalskning i BF ?  :roll: 

Lenke til kommentar

Om BFV ikkje byr på realistisk ww2, så får man vel heller dømme spillet for det det er. BFV kan faktisk by på ein ganske mykje betre spillopplevelse enn tidligere BF-spill, spesiellt med tanke for korleis gameplay er blitt forandra. aventer til spillet har kome ut før eg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Hehe...ja hva blir det neste nå tro som EA tilsynelatende lytter.... :D

 

En kar som tweeta om damer i WW2...

 

 

EDIT: Flere bilder om en trykker på tweeten.

Dette bidrar kanskje like mye til konflikten som motparten, denne tilnærmingen som går på at siden det fantes relativt sett ekstremt sjeldne tilfeller av kvinnelige stridende er du en "pissbaby" om du synes det virker negativt på autensiteten i spillet. Det er klart denslags ikke akkurat bidrar til trivelig dialog. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Og så har vi jo dem som klager over den urealistiske robot armen.....

 

Tar sekunder å finne mange bilder av proteser som ser tilnærmet lik som den i traileren. Gir meg ende over jeg...hva er det med folk idag?

 

Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir eva.
Drar gjerne frem eksempelet fra tidligere, hvordan det er ingen som klager på supersprøytene som bringer tanks roadkill til livet i løpet av sekunder ikke er "immersive"?

I en verden hvor slike sprøyter eksisterer, hvor urealistisk er det da med en over gjennomsnitt avansert protese for den tids alderen?

 

Jeg tror årsaken til denne klagingen kommer av helt andre grunner "ødelegger immersion" .

Fordi det ene er en gameplay greie. Den andre er for å prometere coop story'en. Men også for å selge masse skins.

 

Det er nettopp dette en del her ikke virker å forstå, til tross for at det blir forklart en del ganger hver gang diskusjonen kommer opp. Det er selvfølgelig en forskjell mellom å gjøre forenklinger eller tilpasninger i gameplayet og det å i stor grad involvere grupper som i ekstremt liten grad utgjorde deler av de stridende enhetene. Førstnevnte rammer realismen, men kan øke autensiteten. Sistnevnte svekker begge deler, selv om det sikkert samtidig gjør det mer artig for mange. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må kanskje lage en egen tråd Klage rundt Battlefield V? Battlefield har aldri vært realistisk og det kommer det heller ikke til å bli. 

Finnes nok av mill sim som dreier seg om WWII for de som ønsker det.

Nå er det vel ingen som har påstått det, men å legge inn trollmenn o.l. I et spill som omhandler WW2 ødelegger settingen ganske greit. Uansett så gleder jeg meg masse til multiplayerdelen, ser at de skal gjøre en del endringer som kan bli veldig interessant :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må kanskje lage en egen tråd Klage rundt Battlefield V? Battlefield har aldri vært realistisk og det kommer det heller ikke til å bli. 

Finnes nok av mill sim som dreier seg om WWII for de som ønsker det.

Så er det kanskje en del som mener at det kan finnes mellomting, at en ikke skal måtte gå til mil sims for at figurene på slagmarken skal være noenlunde autentisk med tanke på sammensetning. Du vet, slik spill stort sett har vært. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...