Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grand operations ser veldig bra ut!

Ja, skal ikke lyge. Ser ganske nice ut. Dog litt skuffet over karakterene man ser med masse kvinnfolk springende rundt samt at man kan endre klær osv. Hvordan skal man vite hvilken class andre er eller hvem som er fiende eller venn? 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Har aldri helt skjønt klagingen mot kvinner. Du spiller i tredje person uansett, og du er ikke noe raskere/tregere eller dårligere på noen måte fordi soldaten din er en kvinne. Kvinner deltok jo også i krigen, så det er ikke historisk ukorrekt.

 

Uansett, så ser det veldig lovende ut. Kommer trolig til å nyte dette mye mer en BF1 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser rått ut!! Gleder meg :D

 

 

 

heh, la ikke merke til en eneste kvinne i de 5 minuttene med gameplay. De var sikkert der, men det var absolutt ikke fokuset mitt  :p

Eneste jeg la merke til var en kvinne som ropte "help me" rundt 2:45, samt noen andre callouts fra kvinner. 

 

Du spiller i tredje person uansett

Du mente nok første, men ellers riktig :D

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Har aldri helt skjønt klagingen mot kvinner. Du spiller i tredje person uansett, og du er ikke noe raskere/tregere eller dårligere på noen måte fordi soldaten din er en kvinne. Kvinner deltok jo også i krigen, så det er ikke historisk ukorrekt.

 

Uansett, så ser det veldig lovende ut. Kommer trolig til å nyte dette mye mer en BF1 :)

Det er historisk ukorrekt at dem deltok jo på frontlinjen slik battlefield skal ha deg til å tro. Synes bare ikke det hører hjemme i BF at du skal kunne velge klær slik du ser i traileren, kjønn osv. Som sagt, hvordan skal en se forskjell på venn eller fiende? Er det jeg lurer på. 

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, hvordan skal en se forskjell på venn eller fiende? Er det jeg lurer på. 

 

Via HUD. Med mindre du spiller hardcore så er det ikoner over lagkamerater. Ved hardcore så er det vanskelig å se forskjell i alle BF spill synes nå jeg. Jeg bruker aldri å se på *drakten* til motstanderen for å se om det er fiende. Det legger man merke til før man ser hva de har på seg.

Lenke til kommentar

kommet masse gameplay på youtube. Flere 15-30 mins 

 

Kikka bare litt foreløpig, men førsteinntrykket er at det minner mye om BF1 i gunplay men at de har fiksa (les: rettet opp) nesten alle dumme design valg. 

 

Jeg trur ikke sandsekker og flytting av kanoner kommer til å revolusjonere bf, men limited ammo på folk og kjøretøy, healing/revive/ammo endringer, ikke mer random deviation, enda bedre ødeleggelse, spawn systemet kommer til å gjøre vanvittig mye for en allerede veldig god opplevelse. 

 

En bekymring gjenstår fortsatt da. Hvor mye innhold får vi. Om det bare er 2 hærer til launch, hvor mange conquest kart? hvor mange grand operations? Frykter fortsatt at det blir veldig få til launch og at de ikke klarer komme med innhold fort nok. 

Lenke til kommentar

kommet masse gameplay på youtube. Flere 15-30 mins

 

Kikka bare litt foreløpig, men førsteinntrykket er at det minner mye om BF1 i gunplay men at de har fiksa (les: rettet opp) nesten alle dumme design valg.

 

Jeg trur ikke sandsekker og flytting av kanoner kommer til å revolusjonere bf, men limited ammo på folk og kjøretøy, healing/revive/ammo endringer, ikke mer random deviation, enda bedre ødeleggelse, spawn systemet kommer til å gjøre vanvittig mye for en allerede veldig god opplevelse.

 

En bekymring gjenstår fortsatt da. Hvor mye innhold får vi. Om det bare er 2 hærer til launch, hvor mange conquest kart? hvor mange grand operations? Frykter fortsatt at det blir veldig få til launch og at de ikke klarer komme med innhold fort nok.

Er jo mer viktig for dem å fylle ut likestillings kravet enn innhold :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Via HUD. Med mindre du spiller hardcore så er det ikoner over lagkamerater. Ved hardcore så er det vanskelig å se forskjell i alle BF spill synes nå jeg. Jeg bruker aldri å se på *drakten* til motstanderen for å se om det er fiende. Det legger man merke til før man ser hva de har på seg.

Jeg og alle mine online venner har utelukkende spilt hc opp igjennom. Og nettop denne forandringen i sist BF spill ødla alt for oss. Får gi dette en sjangse igjen, men jeg er ikke håpfull...

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...