Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Spillet ser kjempebra ut. Gleder meg til dette selv! At noen skal klage på at de har med kvinnfolk er bare teit. Det gjør ikke spillet noe dårligere. Akkurat som mørkhudete soldater i BF1 ikke ødela noe som helst.

 

 

Hvor lang tid tar det før Gunfreak kommer inn og klager på noe da tror dere?

Det som er teit er at det er historieforfalskning.. Det var svært få kvinner i direkte strid under både 1. og 2. verdenkrig.
Hvem bryr seg? Neppe de som liker battlefield.

Over 100 000 bryr seg, tydeligvis

Lenke til kommentar

 

Hehe...ja hva blir det neste nå tro som EA tilsynelatende lytter.... :D

 

En kar som tweeta om damer i WW2...

 

 

EDIT: Flere bilder om en trykker på tweeten.

Såklart kjempa damer i ww2. Men dette var en liten minoritet, motstandgrupper, sykepleie roller, administrerende ting osv. Ikke på frontlinjene som dice viste her med min en arm og var skikkelig badass som tatt fra en actionfilm.

 

 

Det er et spill .... ekte opplevelse av WW2 tviler jeg på noen her vil oppleve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Og så har vi jo dem som klager over den urealistiske robot armen.....

 

Tar sekunder å finne mange bilder av proteser som ser tilnærmet lik som den i traileren. Gir meg ende over jeg...hva er det med folk idag?

 

Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir eva.

 

Drar gjerne frem eksempelet fra tidligere, hvordan det er ingen som klager på supersprøytene som bringer tanks roadkill til livet i løpet av sekunder ikke er "immersive"? 

I en verden hvor slike sprøyter eksisterer, hvor urealistisk er det da med en over gjennomsnitt avansert protese for den tids alderen?

 

Jeg tror årsaken til denne klagingen kommer av helt andre grunner "ødelegger immersion" .

Lenke til kommentar

 

 

Hehe...ja hva blir det neste nå tro som EA tilsynelatende lytter.... :D

 

En kar som tweeta om damer i WW2...

 

 

EDIT: Flere bilder om en trykker på tweeten.

Såklart kjempa damer i ww2. Men dette var en liten minoritet, motstandgrupper, sykepleie roller, administrerende ting osv. Ikke på frontlinjene som dice viste her med min en arm og var skikkelig badass som tatt fra en actionfilm.

Det er et spill .... ekte opplevelse av WW2 tviler jeg på noen her vil oppleve.
Men da burde ikke dem si at dem har gjenskapt en autentisk og immersive (hva er ordet på norsk?) opplevelse mer enn dem noengang har gjort før. Flere ganger under intervjuet igår sa dem hvor realistisk og autentisk det var.

 

Det jackfrags sa hørtes positivt ut men skjønner ikke hvorfor dem heller ikke fokuserte på dette. Lurer også på om en kan ha alle disse forskjellige klærne og utstyret i multi-player også? Hvordan skal en hvem som er fienden da.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

 

 

Og så har vi jo dem som klager over den urealistiske robot armen.....

 

Tar sekunder å finne mange bilder av proteser som ser tilnærmet lik som den i traileren. Gir meg ende over jeg...hva er det med folk idag?

 

Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir eva.

Drar gjerne frem eksempelet fra tidligere, hvordan det er ingen som klager på supersprøytene som bringer tanks roadkill til livet i løpet av sekunder ikke er "immersive"?

I en verden hvor slike sprøyter eksisterer, hvor urealistisk er det da med en over gjennomsnitt avansert protese for den tids alderen?

 

Jeg tror årsaken til denne klagingen kommer av helt andre grunner "ødelegger immersion" .

Fordi det ene er en gameplay greie. Den andre er for å prometere coop story'en. Men også for å selge masse skins.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

 

Drar gjerne frem eksempelet fra tidligere, hvordan det er ingen som klager på supersprøytene som bringer tanks roadkill til livet i løpet av sekunder ikke er "immersive"?

I en verden hvor slike sprøyter eksisterer, hvor urealistisk er det da med en over gjennomsnitt avansert protese for den tids alderen?

 

Jeg tror årsaken til denne klagingen kommer av helt andre grunner "ødelegger immersion" .

Fordi det ene er en gameplay greie. Den andre er for å prometere coop story'en. Men også for å selge masse skins.

 

Hjelpes, begge deler foregår foran deg på skjermen, og er en del av gameplayet.

Problemet ditt er med selve promoteringen av tilpasningsvalgene spillet vil ha, så hvordan det ødelegger innlevelsen din når du spiller gir absolutt null mening. 

 

At de skal selge kosmetiske gjenstander er en naturlig utvikling nå som Battle Pass blir fjernet, er iallefall ingen tvil om hvilke av de 2 alternativene jeg foretrekker. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Drar gjerne frem eksempelet fra tidligere, hvordan det er ingen som klager på supersprøytene som bringer tanks roadkill til livet i løpet av sekunder ikke er "immersive"?

I en verden hvor slike sprøyter eksisterer, hvor urealistisk er det da med en over gjennomsnitt avansert protese for den tids alderen?

 

Jeg tror årsaken til denne klagingen kommer av helt andre grunner "ødelegger immersion" .

Fordi det ene er en gameplay greie. Den andre er for å prometere coop story'en. Men også for å selge masse skins.

Hjelpes, begge deler foregår foran deg på skjermen, og er en del av gameplayet.

Problemet ditt er med infrastrukturen rundt/utenfor spillet, så hvordan det ødelegger innlevelsen din når du spiller gir absolutt null mening.

 

At de skal selge kosmetiske gjenstander er en naturlig utvikling nå som Battle Pass blir fjernet, er iallefall ingen tvil om hvilke av de 2 alternativene jeg foretrekker.

Fordi jeg forventer at det skal minne om et ww2 spill når jeg kjøper et ww2 spill. Ikke at jeg skal se alle springe rundt og se helt forskjellig ut med proteser, klær osv som om det var fortnite. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

 

Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Det er hva folk klager på. Teit av deg å kalle folk idioter pågrunn av det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir bra.

 

 

Nei det er ikke hva jeg ser folk klager på. Dem klager over at det er en robot arm som i deres hode ikke fantes på den tiden. Noe den blant flere andre protese armer gjorde. Hun lar kloa være rundt våpenet for å hjelpe til å stabilisere, samme når hun slår med klubba. Ingenting som ikke kunne i teorien bli gjort i virkeligheten. Men nå er jo ikke Battlefield virkeligheten. Det er et spill basert på WW2. Ikke en 100% historisk korrekt krigs simulator. 

 

Battlefield spillene er vel så langt bort ifra det som det går an...

 

Og jo jeg kommer til å kalle dem som sier dem ikke kommer til å kjøpe spillet pga en "robot" arm eller kvinnelige soldater. Begge deler som fantes under WW2. Og som henger seg opp i dette og hyler for oppmerksomhet. Dem er idioter i min bok. 

 

Om en vil spille et brun grått trist WW2 spill så finnes det vel haugevis av eldre alternativer....Dette er Battlefield WW2 ano 2018. Og takk for det.

 

 

 

Såklart kjempa damer i ww2. Men dette var en liten minoritet, motstandgrupper, sykepleie roller, administrerende ting osv. Ikke på frontlinjene som dice viste her med min en arm og var skikkelig badass som tatt fra en actionfilm.

 

 

I USA så var kvinner ikke i kamp overhode. I Europa så var dem det. Om det var bare 100 eller 1000 har ingen betydning. Dem var endel av WW2 i skarpe situasjoner og dem har en plass i Battlefield5 og alle andre WW2 spill. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Det er hva folk klager på. Teit av deg å kalle folk idioter pågrunn av det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir bra.

 

Nei det er ikke hva jeg ser folk klager på. Dem klager over at det er en robot arm som i deres hode ikke fantes på den tiden. Noe den blant flere andre protese armer gjorde. Hun lar kloa være rundt våpenet for å hjelpe til å stabilisere, samme når hun slår med klubba. Ingenting som ikke kunne i teorien bli gjort i virkeligheten. Men nå er jo ikke Battlefield virkeligheten. Det er et spill basert på WW2. Ikke en 100% historisk korrekt krigs simulator.

 

Battlefield spillene er vel så langt bort ifra det som det går an...

 

Og jo jeg kommer til å kalle dem som sier dem ikke kommer til å kjøpe spillet pga en "robot" arm eller kvinnelige soldater. Begge deler som fantes under WW2. Og som henger seg opp i dette og hyler for oppmerksomhet. Dem er idioter i min bok.

 

Om en vil spille et brun grått trist WW2 spill så finnes det vel haugevis av eldre alternativer....Dette er Battlefield WW2 ano 2018. Og takk for det.

 

Såklart kjempa damer i ww2. Men dette var en liten minoritet, motstandgrupper, sykepleie roller, administrerende ting osv. Ikke på frontlinjene som dice viste her med min en arm og var skikkelig badass som tatt fra en actionfilm.

 

I USA så var kvinner ikke i kamp overhode. I Europa så var dem det. Om det var bare 100 eller 1000 har ingen betydning. Dem var endel av WW2 og dem har en plass i Battlefield5 og alle andre WW2 spill.
Men det er ikke en sånn historie dem prøver å fortelle. Her virket det som dem bare gjør det for å fylle ut 'inkludere alle' målet sitt for å ikke skuffe noen. Vist har det en betydning. Er respektløst synes jeg å heller framstille en dame som noe som aldri skjedde springende rundt som et supermenneske som det vi så i traileren. Hadde forøvrig blitt sendt rett hjem om hun trengte protese. Folk klager som jeg nevnte fordi dice nettopp kaller dette autentisk, realistisk og at det skal være alt dette mer enn noengang før.

 

Hvorfor er folk idiioter fordi dem forventa noe annet enn traileren vi fikk som var helt jævlig?

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå husker ikke jeg ordrett hva de sa om realisme og autentisitet men jeg antar de snakker om spillet og opplevelsen generelt. Ikke denne ene traileren?

 

Husker mest de maset om imersion. Uansett hele eventen er for å hype og for å selge produktet sitt. Det sier seg selv at de ikke sitter der og snakker ned om jobben de har gjort :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Activision who? Nå er jeg gira på Black Ops 4 siden de virker å ta PC seriøst (gjenstår å se om de mener det), men Battlefield har aldri vært truet av CoD. To ganske forskjellige spill.

 

Det er ingen tvil om at BFV kommer til å bli rått, til tross for en dårlig trailer. Alt oppstyret her virker ganske likt det som kom rundt BF1. Kommer til å fortsette mens spillet går også. Du har nå nesten 2 år etter BF1 kom ut fortsatt folk som klager i Battlefield 1 tråden. Det sier litt.

 

 

 

Et forslag folkens. En tråd for sipping rundt hvor urealistisk spillet er, og en tråd der man faktisk kan ha en konstruktiv diskusjon rundt spillet for de som faktisk vil spille spillet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da lite tvil om at BF blir bra, men at folk kan forsvare dette SJW tullet klarer eg ikkje å forstå. Når folk lager spill for at det skal vere politisk korrekt istede for å fokusere på kvalitet, så er eg ute for lenge sia. Men forstsatt gøy å hoppe innom tråden iblandt selvsagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

dette SJW tullet klarer eg ikkje å forstå

Det er da ikke tull. Det er jo kommet fram flere plasser at det var kvinner med. Så da er det naturlig å kunne ha de med. Og det er ingenting som tyder på at de prioriterer politisk korrekthet framfor å lage kvalitet. Ingenting. Hvis de ikke laget kvinner så hadde de bare laget mannfolk #48 eller noe. Å lage en person tar like lang tid uansett kjønn.

 

 

Dette er storm i vannglass. Og det er ikke pga "SJW" eller "politisk korrekthet" at folk reagerer. Folk reagerer fordi de tror og mener at kvinner ikke var involvert.

 

Og det er ikke "kvinnelige pirater". 

 

 

Minner om en utrolig barnslig holdning og jeg vil faktisk påstå at reaksjonen som BFV får på diskusjon.no og reddit viser nøyaktig hvorfor det er bra at de inkluderer det. Helt på trynet.

 

Ingen reagerer på det faktiske spillet, bare utseendet på en karakter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

dette SJW tullet klarer eg ikkje å forstå

Det er da ikke tull. Det er jo kommet fram flere plasser at det var kvinner med. Så da er det naturlig å kunne ha de med. Og det er ingenting som tyder på at de prioriterer politisk korrekthet framfor å lage kvalitet. Ingenting. Hvis de ikke laget kvinner så hadde de bare laget mannfolk #48 eller noe. Å lage en person tar like lang tid uansett kjønn.

 

 

Dette er storm i vannglass. Og det er ikke pga "SJW" eller "politisk korrekthet" at folk reagerer. Folk reagerer fordi de tror og mener at kvinner ikke var involvert.

 

Og det er ikke "kvinnelige pirater".

 

 

Minner om en utrolig barnslig holdning og jeg vil faktisk påstå at reaksjonen som BFV får på diskusjon.no og reddit viser nøyaktig hvorfor det er bra at de inkluderer det. Helt på trynet.

 

Ingen reagerer på det faktiske spillet, bare utseendet på en karakter.

Du har jo misforstått helt. Leser du engang poengene folk kommer med?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Folk tar iallefall alt for mye utifra at en cinematic-trailer som vi alle kan være enige om at bommet helt om man anser hvilken info som ble gitt i pressebriefen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...