Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

"Det er 2018! Vi må lage et ww2 spill som inkluderer kvinner og minoriteter!"

"Supert! Jeg har nettopp lest om hvordan sovjet hadde kvinnelige soldater og frankrike og polen hadde kvinnelige motstandsfolk vi kan bruk-"

"Nei. Vi må ha en britisk kvinne og en afrikansk-amerikansk mann. De andre selger ikke like bra."

"Men england er jo det landet som beviselig ikke hadde noen kvinnelige soldater ved frontlinjen. Burde vi ikke-"

"OG HUN MÅ HA EN PROTESE ARM!"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del spiller det ingen trille om det er en kvinne i traileren, ser virkelig ikke det store problemet.. men noen må klage på noe uansett, egentlig synd det ikke er loot boxes i spillet, sånn at folk kunne klaget på noe som er verdt å klage på.

Endret av Helden
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For min del spiller det ingen trille om det er en kvinne i traileren, ser virkelig ikke det store problemet.. men noen må klage på noe uansett, egentlig synd det ikke er loot boxes i spillet, sånn at folk kunne klaget på noe som er verdt å klage på.

Det er jo faktisk noe vi heller kan bruke tid på å diskutere, vil det dukke opp noe som det er verdt å klage over? Det er jo EA vi snakker om tross alt.

 

Lenke til kommentar

Vi har jo alle vært borti et EA spill, så at de har funnet en ny syk måte å tjene penger på er jo nesten garantert. Mest sannsynlig har de vel funnet ut at folk må betale for å kunne bygge bedre dekninger.

Endret av Helden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Må kanskje lage en egen tråd Klage rundt Battlefield V? Battlefield har aldri vært realistisk og det kommer det heller ikke til å bli. 

Finnes nok av mill sim som dreier seg om WWII for de som ønsker det.

Er vel bare et spill jeg kommer på så er milsim og det er Iron Front. Hvis du vet om noe som ligner så er jeg åpen for anbefalinger. 

Lenke til kommentar

 

For min del spiller det ingen trille om det er en kvinne i traileren, ser virkelig ikke det store problemet.. men noen må klage på noe uansett, egentlig synd det ikke er loot boxes i spillet, sånn at folk kunne klaget på noe som er verdt å klage på.

Det er jo faktisk noe vi heller kan bruke tid på å diskutere, vil det dukke opp noe som det er verdt å klage over? Det er jo EA vi snakker om tross alt.

 

 

Tipper det blir microtransactions på skins og for få kart og våpen til release. Siden de skal spare et år med materiale for å spre utover. 

 

En stund etter release kommer de også sikkert med sånne booster packs man kan kjøpe for å unlocke alt, men det er jo forsåvidt fett nok så lenge de venter 6 måneder eller noe. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Er ikke denne noenlunde nøyaktig lik den som brukes av den kvinnelige soldaten i traileren? :p

 

EDIT: Var i en annen twitter link ett par sider tilbake ja.

fig41.jpg

Det siste jeg hørte var at armen tilhørte Adam Jensen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nettopp sett videoen til jackfrags. Dessverre resulterte det i at jeg må kjøpe ny pc... Spillet høres ut som et stort opptrinn fra BF1.

 

Det virker som at EA har blitt kloke av skade når det kommer til premium og loot bokser. Og heller innført tilpassing av karakteren din og kjøretøyene dine. Jeg tipper at forskjellige ansiktsmaling og klær vil koste penger, så vi får neppe i pose og sekk her. Men det høres veldig lovende ut! Minner litt om Battlefield Heroes. 

 

Og spesialisering av klassen din høres bare rått ut. Gleder meg til å se hva DICE gjør av dette. Ellers er jeg ganske spent på Grand Operations! Håper ikke det blir som den samme grind festen som Operations i BF1 er. Jeg kan ikke skjønne at buddy revive først blir introdusert nå. Det burde vært implementert for 10 år siden. 

 
Litt off topic. Når er den beste tiden å kjøpe ny pc anno 2018? Kommer det nye grafikkort eller cpuer i år som man burde vente på?
Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

 

Har nettopp sett videoen til jackfrags. Dessverre resulterte det i at jeg må kjøpe ny pc... Spillet høres ut som et stort opptrinn fra BF1.

 

Det virker som at EA har blitt kloke av skade når det kommer til premium og loot bokser. Og heller innført tilpassing av karakteren din og kjøretøyene dine. Jeg tipper at forskjellige ansiktsmaling og klær vil koste penger, så vi får neppe i pose og sekk her. Men det høres veldig lovende ut! Minner litt om Battlefield Heroes.

 

Og spesialisering av klassen din høres bare rått ut. Gleder meg til å se hva DICE gjør av dette. Ellers er jeg ganske spent på Grand Operations! Håper ikke det blir som den samme grind festen som Operations i BF1 er. Jeg kan ikke skjønne at buddy revive først blir introdusert nå. Det burde vært implementert for 10 år siden.

 

Litt off topic. Når er den beste tiden å kjøpe ny pc anno 2018? Kommer det nye grafikkort eller cpuer i år som man burde vente på?

Vent på nyeste nvidia og nye intel 8 core kommer. Så til høsten er en fin tid å kjøpe. Rett før bf v kommer ;)

 

Eller 1080ti og 8700k brukt i løpet av sommeren ;)

Lenke til kommentar

 

Har nettopp sett videoen til jackfrags. Dessverre resulterte det i at jeg må kjøpe ny pc... Spillet høres ut som et stort opptrinn fra BF1.

 

Det virker som at EA har blitt kloke av skade når det kommer til premium og loot bokser. Og heller innført tilpassing av karakteren din og kjøretøyene dine. Jeg tipper at forskjellige ansiktsmaling og klær vil koste penger, så vi får neppe i pose og sekk her. Men det høres veldig lovende ut! Minner litt om Battlefield Heroes. 

 

Og spesialisering av klassen din høres bare rått ut. Gleder meg til å se hva DICE gjør av dette. Ellers er jeg ganske spent på Grand Operations! Håper ikke det blir som den samme grind festen som Operations i BF1 er. Jeg kan ikke skjønne at buddy revive først blir introdusert nå. Det burde vært implementert for 10 år siden. 

 
Litt off topic. Når er den beste tiden å kjøpe ny pc anno 2018? Kommer det nye grafikkort eller cpuer i år som man burde vente på?

 

Kommer nye grafikkort iår, rykte nå i Juli.

 

EDIT: ops litt sein

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...