Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert siggalikes med elendig kvalitet og gyselig smak, produsert av Marlboro og Nicorette. Prismessig høyere enn andre røykeavvenningsprodukter. Det er min spådom.

Det er jo nikotinen i væskeform, i dag forbudt, det er snakk om å legalisere, jeg kan ikke se hvordan det skal skape et skille mellom cigalikes og Big mods?
Lenke til kommentar

Noen som har rabattkoder til noen norske forhandlere?

Alle de største forhandlere har rabattkode for de som er medlemmer i foreningen Norsk Dampselskap. En forening det er gratis å være medlem i, og som det tar 30 sekunder å melde seg inn i. Medlemmer kan søke seg inn på facebooksiden NDS - Dampetorget hvor rabattkodene står. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har rabattkoder til noen norske forhandlere?

Alle de største forhandlere har rabattkode for de som er medlemmer i foreningen Norsk Dampselskap. En forening det er gratis å være medlem i, og som det tar 30 sekunder å melde seg inn i. Medlemmer kan søke seg inn på facebooksiden NDS - Dampetorget hvor rabattkodene står.
Er medlem :)

 

Skal se om jeg finner det.

Lenke til kommentar

 

Blir sikkert siggalikes med elendig kvalitet og gyselig smak, produsert av Marlboro og Nicorette. Prismessig høyere enn andre røykeavvenningsprodukter. Det er min spådom.

Det er jo nikotinen i væskeform, i dag forbudt, det er snakk om å legalisere, jeg kan ikke se hvordan det skal skape et skille mellom cigalikes og Big mods?

 

Feil. Nikotinjuice er ikke forbudt i Norge. Det er forbudt å omsette nikotinjuice. Hadde nikotinjuice vært forbudt, så kunne vi ikke importert den.

Lenke til kommentar

 

 

 

Blir sikkert siggalikes med elendig kvalitet og gyselig smak, produsert av Marlboro og Nicorette. Prismessig høyere enn andre røykeavvenningsprodukter. Det er min spådom.

Det er jo nikotinen i væskeform, i dag forbudt, det er snakk om å legalisere, jeg kan ikke se hvordan det skal skape et skille mellom cigalikes og Big mods?

Feil. Nikotinjuice er ikke forbudt i Norge. Det er forbudt å omsette nikotinjuice. Hadde nikotinjuice vært forbudt, så kunne vi ikke importert den.
Jeg trodde da vitterlig ikke det var nødvendig å presisere i denne debatten, men selvsagt. Det er jo kun omsetning vi snakker om i denne saken, derfor var det underforstått at vi ikke snakket om privatimport som alle vet er lovlig og også står i artiklene.
Lenke til kommentar

De som ikke er kjent med damping vet ikke at det er lovlig, spesielt ikke når folk, blant annet deg, fortsetter å si at det er ulovlig.

Nettopp. Muttern har en tendens til iblant å minne meg om at damping er strengt forbudt!!! Da er det bare å puste dypt, telle til ti, og forklare nok en gang hvordan hun igjen har vært offer for noen som unyansert maler fanden på veggen.

Lenke til kommentar

De som ikke er kjent med damping vet ikke at det er lovlig, spesielt ikke når folk, blant annet deg, fortsetter å si at det er ulovlig.

Jeg hadde skrevet på en annen måte annen steds, men i denne tråden trodde jeg (tydeligvis feilaktig) at de fleste var med på de grunnleggende notene, og kjenner dagens regelverk godt nok til å tolke innlegget.

Lenke til kommentar

 

De som ikke er kjent med damping vet ikke at det er lovlig, spesielt ikke når folk, blant annet deg, fortsetter å si at det er ulovlig.

Jeg hadde skrevet på en annen måte annen steds, men i denne tråden trodde jeg (tydeligvis feilaktig) at de fleste var med på de grunnleggende notene, og kjenner dagens regelverk godt nok til å tolke innlegget.

 

Det er veldig mange som kommer hit for å lese om damping. Folk som vurderer det. Ser de at det er "ulovlig" (noe det ikke er), går de gjerne ut av tråden og fortsetter å røyke. Det påvirker folk ;)

Lenke til kommentar

 

 

Vet dere om noen steder i Europa/Norge hvor de ikke tar 470inkl frakt for cool fire IV? Ser mange sider i USA med halve prisen.

Jeg fikk eleaf tc40w for en uke eller to siden, og er fornøyd så langt, men jeg har svært kort erfaring med e-sigg. Noen grunn til at du ikke velger denne?
Har sett veldig mye negativt om den, og alle jeg har spurt på ecf sier de angra på at de kjøpte den. Så ble jeg anbefalt cool fire IV, så på noen reviews, søkte den opp, leste mye om den. Liker designet også, passer for meg. Så da kjøpte jeg den i går :)
Lenke til kommentar

Skjønner. Jeg kjøpte på impuls uten å sjekke reviews først (eller etterpå), men det man ikke vet har man jo ikke vondt av  :) Grattis med ny dings i såfall!

 

edit: Har du link til noe av kritikken forresten? Kanskje jeg får tips om noen tank-kombinasjoner el.l som jeg bør styre unna. Jeg var forresten så dum at jeg kjøpte den med GS Air tank i steden for vanlig GS tank (som passer mye bedre)..

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...