Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele GS air serien er billig, enkel, god smak og en meget god tank for de som ikke er ute etter å lage de største skyene. Fin tank både for nybegynnere og mer erfarne brukere. 

 

edit: Men for de som ute etter å lage store skyer så er GS air en rævva tank. 

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

Istick Tc40w med Aspire Triton 2? Eller Istick 10w med Aspire Nautilus Mini, hvis du vil ha noe litt mindre.

 

Hvem selger disse?

 

Friske Drag har dem: http://www.friskedrag.no/products/e-sigarett-eleaf-istick-tc40w

Ser ut som de ikke har Triton II inne, kun forrige: http://www.friskedrag.no/products/e-sigarett-aspire-triton-sub-ohm-tank-35-ml-kit

 

Jeg har god erfaring med Kanger Subtank mini: http://www.friskedrag.no/products/e-sigarett-kanger-subtank-mini-45-ml

Den finnes også i større og mindre utgaver. Inkluderer RBA-seksjon slik at du kan lage spoler og selvbygg hvis du evt. føler for det etterhvert. Fordamperhoder i 10pk er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Fant den hos dampoteket. Sånn startkit.. må ikke være for innvikla for meg? vil helst ha sånn plug & play... kan godt være knapper osv. Men at man fyller på tanken og ikke må skru den samme som ett byggesett? så om noen kunne funnet tanker osv til den greia over her som er bare å fylle opp å bruke så hadde det vært konge?

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Det du må tenke på med begge batteriene, er å ha watt eller volt på riktig mengde. Går du for Mininaut på 1,8 ohm så er 10w det beste. Samme gjelder Triton med 1,8 ohm. På Istick 10w så setter du den til 4,3v.

 

Nautilus Mini må deles i to for å fylle, men det må du også gjøre med de fleste andre tanker. Triton er mye enklere, da du slipper å skru den av batteriet og du fyller fra toppen.

Lenke til kommentar

Elsker Aspire Nautilus tankene, men at jeg må ha brekkjern for å åpne dem synes jeg lite om.

Bruker nå en KangerTech Aerotank Turbo, men er jo på størrelse med ett Cessna.

 

 

Tips til gode tanker som ikke er så jævla vanskelige å fylle på, og ikke tar så stor plass? 2-4ml, pris er ikke så nøye.

Bruker Aspire CF VV, iStick 30W og en større Vamo-mod.

Lenke til kommentar

Elsker Aspire Nautilus tankene, men at jeg må ha brekkjern for å åpne dem synes jeg lite om.

Bruker nå en KangerTech Aerotank Turbo, men er jo på størrelse med ett Cessna.

 

 

Tips til gode tanker som ikke er så jævla vanskelige å fylle på, og ikke tar så stor plass? 2-4ml, pris er ikke så nøye.

Bruker Aspire CF VV, iStick 30W og en større Vamo-mod.

Triton er latterlig enkel å fylle. Tar ca 3ml.

Og ikke vri Naut for hardt. Holder å vri til du møter motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...