Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor knappen på Aspire K1en min plutselig lyser rødt istedenfor blått?

Aspire K1 er navnet på fordamperen.

 

Batteriet ditt er vel sannsynligvis den som heter G-Power. Om det er den sier manualen:

 

Blue LED light will display for battery cell voltage of 3.5-4.2V. The Orange LED indicates a voltage less than 3.5V.

Lenke til kommentar

Lukter det særlig av klærne deres? Merker selv at det kan være litt lukt på genser f.eks. men dama merker det visst veldig godt og blir kvalm av det. Gravid da, kanskje det har noe med det og gjøre. Eller lukter det virkelig så jævlig som hun skal ha det til? Ingen andre har sagt noe...Er mye verre enn røyklukt sier hun.

Lenke til kommentar

Lukter ikke i det hele tatt av klærne mine, og jeg har spurt. Har også fått modern til å gå og lukte på gardinene, men hu kjenner ingenting, og hu har ganske ømfintelig nese når det kommer til det der.

 

Kan for øvrig om at man får kjøpt e-sigg og e-juice på tre steder i Åre, men det var hovedsakelig bare Liqua til 60 kr per 10 ml, og shabby eGo-startsett med CE4-kloner, men på Åre Tobak hadde de noe dyrere juice som fyren bak kassa sa var ordentlig, samtidig som han virka beklagende for at de ikke hadde noe skikkelig utstyr.

Lenke til kommentar

Hvordan vasker man egentlig en e-sigarett? Det virker som om coilene "ryker" raskere og raskere for tiden... Er det bare å fylle vann i tanken og la den tørke, f.eks?

Batteriet skal det selvsagt ikke vann på - tanker kan du plukke fra hverandre, hive i en kopp og la varmt vann renne i koppen og flomme over i en del minutter før du legger alt til tørk over natta
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er litt lei av RDA nå, så etter jeg klarte å ødelegge min Kayfun 4 så var det på tide å kjøpe noen nye tanker. Om 3-4 dager får jeg Eleaf Lemo v2 og og Cthulhu RTA. Lei av å dryppe hele tiden så gleder meg :)

 

Noen som har noen erfainger på de to?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Hva da? Det var jo sånn plastemballasje som egentlig ikke skulle av, men så ble den skikkelig skadet så den var kun sånn halvparten på, så jeg bare rev den av. Det var dumt. Smartest å bare bli kvitt dem?

Metallet på utsiden av 18650 batteri er minus polen. Ville rullet en runde eller to med pakketape rundt just in case. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...