Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

 

 

Er fra Israel :p 80.00₪ = 154 nok. Har prøvd en gang marihuana smak fra en dansk side, men det var nok mer en gimmick men da hadde ikke brukt "naturlige råvarer" bare kjemisk essens for å få til smaken. Smakte ikke noe særlig. Anbefaler egentlig å styre vekk fra disse smaker da det skaper for mye oppstyr og lovens lange arm kan komme. Bør heller gå for noe annet.

Oja :p

 

Ja, tror det vil være mye tull, men hadde jo vært fint om det var noen som smakte ekte vare. Hvorfor skal politiet blande seg inn?

Cannabis lukter ikke noe annet enn søtt grantre ca eller kvae, jeg hadde ikke kastet bort tiden på det, er en smak man ønsker man ikke hadde kjøpt. Er det ikke ganske obvious hvorfor polisen kan blande seg inn? hvis du står f.ex å vaper mens du venter kan noen ha funnet på å melde ifra fordi "det står en der å røyker cannabis i en sånn elektronisk sigarett" poenget er altså man pådrar seg mye uønsket oppmerksomhet og kan havne i en situasjon der det kan bli vanskelig å forklare seg. For all del kjør på men jeg tror du ville blitt veldig skuffet, anbefaler da heller E-Juice Shisha :) mye bedre greier.

Trodde du mente ved bestilling og frakt jeg. Ikke noe problem ellers. Hadde ikke brukt den på busstoppen akkurat. Da holder jeg meg til når jeg er hjemme, hos folk jeg kjenner, eller ute hvor det ikke er så mange.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Er fra Israel :p 80.00₪ = 154 nok. Har prøvd en gang marihuana smak fra en dansk side, men det var nok mer en gimmick men da hadde ikke brukt "naturlige råvarer" bare kjemisk essens for å få til smaken. Smakte ikke noe særlig. Anbefaler egentlig å styre vekk fra disse smaker da det skaper for mye oppstyr og lovens lange arm kan komme. Bør heller gå for noe annet.

Oja :p

 

Ja, tror det vil være mye tull, men hadde jo vært fint om det var noen som smakte ekte vare. Hvorfor skal politiet blande seg inn?

 

Cannabis lukter ikke noe annet enn søtt grantre ca eller kvae, jeg hadde ikke kastet bort tiden på det, er en smak man ønsker man ikke hadde kjøpt. Er det ikke ganske obvious hvorfor polisen kan blande seg inn? hvis du står f.ex å vaper mens du venter kan noen ha funnet på å melde ifra fordi "det står en der å røyker cannabis i en sånn elektronisk sigarett" poenget er altså man pådrar seg mye uønsket oppmerksomhet og kan havne i en situasjon der det kan bli vanskelig å forklare seg. For all del kjør på men jeg tror du ville blitt veldig skuffet, anbefaler da heller E-Juice Shisha :) mye bedre greier.

 

Trodde du mente ved bestilling og frakt jeg. Ikke noe problem ellers. Hadde ikke brukt den på busstoppen akkurat. Da holder jeg meg til når jeg er hjemme, hos folk jeg kjenner, eller ute hvor det ikke er så mange.

 

http://www.gocigarette.co.uk/pages/SUPREM_E_Green_Cloud_Cannabis_taste_eliquid_222674-z=722552&p=95080.cfm

20% avslag frem til mandag, bruk kode MAY

Lenke til kommentar

Av juicer kan jeg sterkt anbefale suicide bunny- mothers milk, cosmic fog- milk and honey, g2 prime- drunk monkey, vapaholics- dreamweawer. Absolutt mine beste erfaringer så langt.

Har brukt de på nautilus mini med istick20 men smaken ble betraktelig bedre etter å ha oppgradert til subtank mini og istick50. Ganske mye billigere i lengden å lage egne coilen ser jeg. Noen som har en dripper å anbefale?

Lenke til kommentar

27ymkrb.jpg

2q3sqix.jpg

 

Deilig pakke i posten igår :D

Til dere som Sub-ohmer innen vapng.. kan anbefale denne Watermelon Chill fra Element E-Liquid.

Den er veldig god å trekke ned og saftig i ettersmak. Ikke for mye mint/overkill av smaken, bra balanse mellom vannmelon og mint.

 

Fant ut når jeg skulle på vapeclub.co.uk så kjøper jeg alltid 2 bottles, slik at når den ene er tom kan jeg bestille en ny siden tar 5-6 dager fra England, så går alltid valget på Mothers milk siden den er favoritt men denne gangen når jeg skulle prøve noe nytt slet jeg litt mellom å finne flaske nr2. for det er så mye å velge imellom der.. men et stort banner på vapeclub som sier "Science Dripper Series for Sub-Ohm" fikk nysgjerrigheten min og må virkelig si de er perfekt til formålet dripping eller sub-ohming på Subtank Mini eller Atlantis:

 

http://www.vapeclub.co.uk/e-liquids/element-e-liquid.html

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Trodde jeg fant ut hvorfor kjæresten syntes det lukta sykt mye etter damping. (At jeg tørka lekkasjer osv med genser).

 

Men jeg var nydusja, nye klær, parfyme. Så gikk jeg ut på butikken og dampa da på veien bort (ikke tilbake).

 

Så en halvtime etter jeg kom inn, kommer hun og setter seg med meg, sier "æsj det stinker sånn damper" og satt seg litt unna.

 

Må jeg virkelig begynne å ta på meg slike drakter biokjemikere bruker? Ingen andre legger merke til det. Mistenker fortsatt gravidnesa men..

 

Edit: Ser digg ut, @JamesBond. Melonsmak er utrolig godt :)

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Hehe ja jenter er de som jeg har av erfaring med har minst til overs for vaping. Var på byen igår men før det vors hos kusina mi, da ble jeg kjent med ei venninne av hu og hu bare "uuuuu det lukter ikke noe godt" :p

 

så jeg sa bare, jammen det jo deilig Vannmelon og mint, er ikke farlig det da.. Så sa hu ja ok da.. Etterpå i byen så tenkte jeg ok nå skal jeg hvertfall spørre de jeg sitter sammen med om det er greit om jeg damprøyker..

 

Det utgjør en forskjell, virker som at folk har blitt litt forbannet de gangene jeg bare har fyrt ivei, virker som at folk er livredde for middelet.

Tror det har noe med at det er veldig sjenerende/irriterende og se en som plutselig blåser massive skyer i nærheten av seg :p .. Så ha det i bakhodet folks, prøv å spør en gang som hjemmelekse hvis du føler på innstinktet at du er med personer der du vil komme i en situasjon det kanskje kan bli litt irriterende for noen.

 

Det var en annen gang også 1 mnd siden, så satt jeg meg ned (ute) på ett utested i sofaen der sammen med venninna mi også var det 2 jenter jeg ikke kjente som jeg fikk da på min venstre side,

 

så fyrte jeg løs og de bare "æææsj kan du ikke drite i det der da?!" så sa jeg til dem, og dere som sitter og røyker sigaretter som er 4000 ganger verre skal få lov? (Go fuck urself) så ble de sure og gikk og fant andre seter :p Vi sitter ute i offentligheten for christ sake.. må tåle noe.

 

En annen ting var at jeg har rånegenser med BMW og var på sverigetur, hadde kjøpt morsmelk og sølte litt tilfeldigvis på genseren, dagen etterpå lurte jeg på hvem som hadde kødda med meg og sprayet parfyme på meg uten at jeg har visst om det.. Viste seg at det var Mothers Milk men jeg hadde ikke noe som helst imot det for var jo på rånegenseren (skal aldri vaskes, skal sprayes med lukter) og det lukta jo så sykt digg så gjorde meg ingenting.. så kan brukes som parfyme også :D vurderer å bruke det litt som godlukt neste gang jeg skal på date :p (weird thing to do men i dont care) hehe..

 

Ja kan anbefales @Banankrem :D de har banansmaker også da hehe

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Der? hvor mener du der? Skal man måtte spørre om å få lov til å vape utendørs? Jeg har aldri blåst damp i trynet på folk akkurat ;) problemet er at folk blir overnervøse bare de ser litt damp. Hva med de som tenner seg en cig der det passer dem? det er ikke akkurat verdens undergang å vape innendørs heller og for din informasjon så hu venninna satt på andre siden av bordet (satt langt unna og fikk ikke damp på seg) og i tillegg får jeg lov av kusina mi å bruke den inne, så ja, nei.. detta ble litt for dumt du..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe ja jenter er de som jeg har av erfaring med har minst til overs for vaping. Var på byen igår men før det vors hos kusina mi, da ble jeg kjent med ei venninne av hu og hu bare "uuuuu det lukter ikke noe godt" :p

 

så jeg sa bare, jammen det jo deilig Vannmelon og mint, er ikke farlig det da.. Så sa hu ja ok da.. Etterpå i byen så tenkte jeg ok nå skal jeg hvertfall spørre de jeg sitter sammen med om det er greit om jeg damprøyker..

 

Det utgjør en forskjell, virker som at folk har blitt litt forbannet de gangene jeg bare har fyrt ivei, virker som at folk er livredde for middelet.

Tror det har noe med at det er veldig sjenerende/irriterende og se en som plutselig blåser massive skyer i nærheten av seg :p .. Så ha det i bakhodet folks, prøv å spør en gang som hjemmelekse hvis du føler på innstinktet at du er med personer der du vil komme i en situasjon det kanskje kan bli litt irriterende for noen.

 

Det var en annen gang også 1 mnd siden, så satt jeg meg ned (ute) på ett utested i sofaen der sammen med venninna mi også var det 2 jenter jeg ikke kjente som jeg fikk da på min venstre side,

 

så fyrte jeg løs og de bare "æææsj kan du ikke drite i det der da?!" så sa jeg til dem, og dere som sitter og røyker sigaretter som er 4000 ganger verre skal få lov? (Go fuck urself) så ble de sure og gikk og fant andre seter :p Vi sitter ute i offentligheten for christ sake.. må tåle noe.

 

En annen ting var at jeg har rånegenser med BMW og var på sverigetur, hadde kjøpt morsmelk og sølte litt tilfeldigvis på genseren, dagen etterpå lurte jeg på hvem som hadde kødda med meg og sprayet parfyme på meg uten at jeg har visst om det.. Viste seg at det var Mothers Milk men jeg hadde ikke noe som helst imot det for var jo på rånegenseren (skal aldri vaskes, skal sprayes med lukter) og det lukta jo så sykt digg så gjorde meg ingenting.. så kan brukes som parfyme også :D vurderer å bruke det litt som godlukt neste gang jeg skal på date :p (weird thing to do men i dont care) hehe..

 

Ja kan anbefales @Banankrem :D de har banansmaker også da hehe

Ja. Hun kjente visst litt lukt til og så "æsj jeg hater sånn damper, jeg har lyst til å kaste den".

Jeg bruker den aldri inne når jeg er med henne, tørker ikke av på klærne mine osv. Og har ikke noe å si om jeg bruker creme brulee, melon eller menthol liksom. Og sier at det lukter i hele huset?? Og hun reagerer ingenting på at noen røyker i nærheten. Ingen andre jeg kjenner har irritert seg over det, eller merka noe særlig av det. De har heller syntes at det lukter godt og vil prøve.

 

Vi røyka begge før, og slutta. Damperen syntes hun da at gikk greit og lånte den til og med selv..

 

 

Damper nesten aldri inne andre steder enn hjemme uten å spørre først. Ikke rart de reagerer med den røykskyen :p

 

Funker fint som parfyme også ;)

 

Haha, tror ikke jeg skal kjøpe det :p

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Trodde jeg fant ut hvorfor kjæresten syntes det lukta sykt mye etter damping. (At jeg tørka lekkasjer osv med genser).

 

Men jeg var nydusja, nye klær, parfyme. Så gikk jeg ut på butikken og dampa da på veien bort (ikke tilbake).

 

Så en halvtime etter jeg kom inn, kommer hun og setter seg med meg, sier "æsj det stinker sånn damper" og satt seg litt unna.

 

Må jeg virkelig begynne å ta på meg slike drakter biokjemikere bruker? Ingen andre legger merke til det. Mistenker fortsatt gravidnesa men..

 

Edit: Ser digg ut, @JamesBond. Melonsmak er utrolig godt :)

Dette overrasker meg veldig, jeg har ei kåne med über-sensitiv nese, og hun har ALDRI reagert på dampen. Røyken kjente hun på 10 mils avstand, og hun lukter det på kvelden om jeg har hatt makrell-i-tomat til lunsj. Men dampen har hun aldri merket, med mindre jeg blåser den direkte i ansiktet på henne. Og selv da synes hun ikke det lukter vondt. 

Lenke til kommentar

 

Trodde jeg fant ut hvorfor kjæresten syntes det lukta sykt mye etter damping. (At jeg tørka lekkasjer osv med genser).

 

Men jeg var nydusja, nye klær, parfyme. Så gikk jeg ut på butikken og dampa da på veien bort (ikke tilbake).

 

Så en halvtime etter jeg kom inn, kommer hun og setter seg med meg, sier "æsj det stinker sånn damper" og satt seg litt unna.

 

Må jeg virkelig begynne å ta på meg slike drakter biokjemikere bruker? Ingen andre legger merke til det. Mistenker fortsatt gravidnesa men..

 

Edit: Ser digg ut, @JamesBond. Melonsmak er utrolig godt :)

Dette overrasker meg veldig, jeg har ei kåne med über-sensitiv nese, og hun har ALDRI reagert på dampen. Røyken kjente hun på 10 mils avstand, og hun lukter det på kvelden om jeg har hatt makrell-i-tomat til lunsj. Men dampen har hun aldri merket, med mindre jeg blåser den direkte i ansiktet på henne. Og selv da synes hun ikke det lukter vondt. 

 

Merkelig. Men mistenker at det generelt (ikke det scenarioet jeg skrev) kan være fordi tanken lekker lit, så det er alltid noen flekker på den hvis jeg har hatt den i lomma f.eks, så kommer det på henda mine, for så klærne mine osv. Kanskje jeg burde skaffe meg nye tanker?

Lenke til kommentar

Har funnet ut at det faktisk lukter en del. Bestemor kom på besøk og trodde det lukte pipetobakk. Så jeg kommer nok til å bytte til juicer som ikke lukter så mye. Merker det faktisk selv ganske bra nå. Får bytte tilbake til de jeg brukte før. Menthol, vanlige frukter osv. Ganske dyr creme brulee som lukter så mye.

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å mixe din egen juice uten aroma, kun nikotin, vg og pg. Da kan hun ikke klage :p

Selv da hadde hun sikkert klagd :p

 

Hadde det ikke vært enklere å bytte ut dama? (Det var en spøk)

Haha.. Hadde jeg "byttet ut dama" hadde jeg fortsatt måtte se henne uansett med barn i bildet. Tror det er greiest å beholde jeg  :wee:

Lenke til kommentar

 

Hadde det ikke vært enklere å bytte ut dama? (Det var en spøk)

Haha.. Hadde jeg "byttet ut dama" hadde jeg fortsatt måtte se henne uansett med barn i bildet. Tror det er greiest å beholde jeg  :wee:

 

 

loool

 

Er det ikke en løsning at du kan ha ett eget rom som heter "mancave" der du kan vape osv hvor ingen kvinnemennesker er tillatt bortsett fra gutta :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...