Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.

 

Det ble sendt med 10ml gratis når jeg bestilte Lime Sparkle.

Den er ok på et par drag, men ble fort kvalmende og kunstig.

 

Takker for input, det var akkurat det jeg var redd for :p.

De nevner i beskrivelsen at den skal ligne på et eller

annet typisk banan/sjokolade godis, kanskje de refererer  

til skum bananer? Noe som jeg ikke er noe veldig fan av.

For ikke å snakke om at jeg er på jakt etter naturlige

smaker.

 

De sa at de skulle sende meg en prøve så jeg får testet

den selv i løpet av neste uke.

 

Jeg må nok kjøpe 1-2 tanker til forskjellige smaker, så jeg

får testet/brukt juicer som ikke bare er heldags dampere.

Endret av tobben?
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ok. Takk.

Men det jeg ikke skjønner er: Hvorfor kan man kjøpe tank men ikke coils? Følger det med flere coils til disse tankene?

Og... kan man bruke en Aspire1 tank til en ego sigarett/batteri? (for coils til K1 er jo enkle å skaffe)

Du får fortsatt tak i hoder til T2 noen steder, eks her:

http://steamlab.no/index.php?route=product/product&path=63&product_id=78

 

Poenget er at det nok bare er restelager over alt nå, både tanker og hoder - det er en gammel tank som det ikke lages nytt av, hverken tanker eller hoder, og det finnes mye bedre varer å velge i nå.

 

Ja, alle tanker du kan finne som har "510-gjenger" eller "EGO-gjenger" kan brukes på alle ego-batteri, dette er meget universalt. Aspire K1 og Aspire ET passer flott på alle EGO-batterier du måtte ha :)

Ok. Skjønner. Kunne kjøpt av restlageret og "kjøpt litt tid". Men, de du linket til selger bare opp til 1,8. Jeg letet egentlig etter 2,2 ohm. Spiller dette noe rolle?

 

2.2 er for høyt for et ego, blir svak trøkk - 1.8 er helt topp :)

 

 

Ok, men uansett styrken kan det i teorien brukes på alle ego tanker og batterier? Jeg mener det er ikke snakk om noe kompabilitet?

For da er jo disse coilene en midlertidig løsning.

 

Og, ingen som vet om steder som selger større flasker enn 20ml? Skal bestille for noen storforbrukere. Men flaskene må også være tilpasset med tut, slik det ikke må kompliseres med overføring til andre flaske, osv...

 

 

 

Vi er en Skandinavisk gruppe i UK som pleier fra tid til annen å bestille fra https://www.yaeliq.com/

Billig og bra, han pleier som regel å lage ny batch pr bestilling.

Lenke til kommentar

Vi er en Skandinavisk gruppe i UK som pleier fra tid til annen å bestille fra https://www.yaeliq.com/

Billig og bra, han pleier som regel å lage ny batch pr bestilling.

 

Holy shit, jeg fant fort ut at damping ikke var opprettholdbart med  

det jeg betaler nå, og at jeg synes juice priser er helt latterlige.

 

Trodde DIY var eneste muligheten, men 100ml for 18$ er overkommelig. 

Det som gjenstår og se er smaken, for ikke å snakke om å få tak i prøver

uten å kjøpe 100ml i blinde... Noe som jeg ser for meg ikke er en mulighet.

 

Glem det, ser ut til at han selger 11ml prøver også, nå står spørsmålet

om sikkerhet og renslighet igjen.

Endret av tobben?
Lenke til kommentar

 

Hvordan vasker man egentlig en e-sigarett? Det virker som om coilene "ryker" raskere og raskere for tiden... Er det bare å fylle vann i tanken og la den tørke, f.eks?

Batteriet skal det selvsagt ikke vann på - tanker kan du plukke fra hverandre, hive i en kopp og la varmt vann renne i koppen og flomme over i en del minutter før du legger alt til tørk over natta

 

 

Takk. Var det jeg tenkte. Jeg vet jeg sikkert høres ut som en idiot, men jeg skjønner at batteriet ikke skal vaskes :p

Tenkte bare på å vaske selve... "røret" osv. Og hvor viktig det er at tanker er helt tørr... siden det uansett skal væske i den.

Lenke til kommentar

Smokeys.no dampoteket.No nosmoke.No da får du det dagen etter du bestiller. Kjøp 25 meter minst :-) du blir fort hekta på å bygge

 

Takker og bukker! Subtank mini occ coils er fine, men syns det ble hakket bedre smak med selvlagd.

Det fine med det hele er også at levetiden er lengre og man har mye wire og bomull liggende så slipper å bestille ferdiglagde hele tiden, bare å fyre på og bestille e-juice :)

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å bestille Muji organisk bomull fra ebay, veker bedre enn first Prince bomull, eventuelt shiseido.

 

Btw har minken selv, veldig enkle å recoile de occ fordamperhodene, så har man i reserve. Litt mindre bomull med høy vg.

Endret av tankfrydo
Lenke til kommentar

 

 

Tenker å kjøpe en juice med marijuana-smak. Noen som har prøvd den som vet om den faktisk smaker noe tilnærmet ekte vare?

Husker igetcha hadde en review og han fikk prøve den beste:

 

http://vap-cafe.com/liquid-vap-cafe-cannabi-null-30-ml.html?search=canna

 

Synd de aldri har den på lager men er ikke verre enn å google E-juice cannabis/marihuana så finner du det

Takk :)

 

Nei, bare lurte på om noen her hadde prøvd det. Søkte litt, men fant blandede meninger.

 

Hva er dette for en pris?

Price: 80.00₪

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Er fra Israel :p 80.00₪ = 154 nok. Har prøvd en gang marihuana smak fra en dansk side, men det var nok mer en gimmick men da hadde ikke brukt "naturlige råvarer" bare kjemisk essens for å få til smaken. Smakte ikke noe særlig. Anbefaler egentlig å styre vekk fra disse smaker da det skaper for mye oppstyr og lovens lange arm kan komme. Bør heller gå for noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er fra Israel :p 80.00₪ = 154 nok. Har prøvd en gang marihuana smak fra en dansk side, men det var nok mer en gimmick men da hadde ikke brukt "naturlige råvarer" bare kjemisk essens for å få til smaken. Smakte ikke noe særlig. Anbefaler egentlig å styre vekk fra disse smaker da det skaper for mye oppstyr og lovens lange arm kan komme. Bør heller gå for noe annet.

Oja :p

 

Ja, tror det vil være mye tull, men hadde jo vært fint om det var noen som smakte ekte vare. Hvorfor skal politiet blande seg inn?

Lenke til kommentar

 

Er fra Israel :p 80.00₪ = 154 nok. Har prøvd en gang marihuana smak fra en dansk side, men det var nok mer en gimmick men da hadde ikke brukt "naturlige råvarer" bare kjemisk essens for å få til smaken. Smakte ikke noe særlig. Anbefaler egentlig å styre vekk fra disse smaker da det skaper for mye oppstyr og lovens lange arm kan komme. Bør heller gå for noe annet.

Oja :p

 

Ja, tror det vil være mye tull, men hadde jo vært fint om det var noen som smakte ekte vare. Hvorfor skal politiet blande seg inn?

 

 

Cannabis lukter ikke noe annet enn søtt grantre ca eller kvae, jeg hadde ikke kastet bort tiden på det, er en smak man ønsker man ikke hadde kjøpt. Er det ikke ganske obvious hvorfor polisen kan blande seg inn? hvis du står f.ex å vaper mens du venter kan noen ha funnet på å melde ifra fordi "det står en der å røyker cannabis i en sånn elektronisk sigarett" poenget er altså man pådrar seg mye uønsket oppmerksomhet og kan havne i en situasjon der det kan bli vanskelig å forklare seg. For all del kjør på men jeg tror du ville blitt veldig skuffet, anbefaler da heller E-Juice Shisha :) mye bedre greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...