Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg syntes spillet flyter bedre etter oppdateringen. På min maskin har det alltid vært bra men merker at noe har skjedd siden siste oppdatering. Det begynner å bli veldig bra ytelsesmessig. (hos meg ihvertfall)

 

Mindre lagg i begynnelsen også. Det hjalp å kutte rendring i fallskjermfasen tydeligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en kammerat spilte 2-man squad, (2 vs 3-4) noen runder i går. Gøy og ha en god del folk og skyte på :D

 

Jeg tok ut et squad alene, riktig nok spilte de dårlig men det var gøy uansett

 

Og den ene granaten så dere aldri !!  :w00t:  :w00t:

 

 

 

 

Ikke den beste kvaliteten, Skjønner ikke hvorfor det ble dårlig. Hadde recording på 1080p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Kvaliteten blir strupet fordi du har på for lav båndbredde/bitrate. Hjelper ikke å velge 1080P om det får for lite data å jobbe med. Minimum for 1080P burde være 3500 kbps / 3,5 mbps og helst opp mot 8000 kbps / 8 mbps - 12000 kbps / 12 mbps. Det er om du tar opp i 30 FPS. Skal du ta opp i 60 FPS så burde du doble disse verdiene.

 

Google selv anbefaler dette om du skal laste opp til YouTube;

 

Recommended video bitrates for SDR uploads

To view new 4K uploads in 4K, use a browser or device that supports VP9.

Type Video Bitrate, Standard Frame Rate
(24, 25, 30) Video Bitrate, High Frame Rate
(48, 50, 60) 2160p (4k) 35-45 Mbps 53-68 Mbps 1440p (2k) 16 Mbps 24 Mbps 1080p 8 Mbps 12 Mbps 720p 5 Mbps 7.5 Mbps 480p 2.5 Mbps 4 Mbps 360p 1 Mbps 1.5 Mbps
 

EDIT:

 

Ble forferdelig format når jeg kopierte inn infosiden til Google, du finner informasjonen her;

https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en

 

Litt mer leselig.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Kvaliteten blir strupet fordi du har på for lav båndbredde/bitrate. Hjelper ikke å velge 1080P om det får for lite data å jobbe med. Minimum for 1080P burde være 3500 kbps / 3,5 mbps og helst opp mot 8000 kbps / 8 mbps - 12000 kbps / 12 mbps. Det er om du tar opp i 30 FPS. Skal du ta opp i 60 FPS så burde du doble disse verdiene.

 

Google selv anbefaler dette om du skal laste opp til YouTube;

 

Recommended video bitrates for SDR uploads

To view new 4K uploads in 4K, use a browser or device that supports VP9.

Type Video Bitrate, Standard Frame Rate

(24, 25, 30) Video Bitrate, High Frame Rate

(48, 50, 60) 2160p (4k) 35-45 Mbps 53-68 Mbps 1440p (2k) 16 Mbps 24 Mbps 1080p 8 Mbps 12 Mbps 720p 5 Mbps 7.5 Mbps 480p 2.5 Mbps 4 Mbps 360p 1 Mbps 1.5 Mbps

 

EDIT:

 

Ble forferdelig format når jeg kopierte inn infosiden til Google, du finner informasjonen her;

https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en

 

Litt mer leselig.

Bitraten min står på 50 Mbps, et klipp på 5 minutter tilsvarer 1,9 Gb så det ser jo ut til at den står på høy nok bitrate

Lenke til kommentar

Hvordan ser videoen ut når du spiller den av lokalt hos deg? Altså selve videofila og ikke det du ser på YouTube? Kan vel være at du lagrer og laster opp i et format og en codec som YouTube ikke støtter så den blir konvertert over til noe annet?

 

Bruker shadowplay fra Nvidia og det er veldig bra kvalitet på video filen, har ikke hatt problemer med opplastninger fra shadowplay tidligere, skjønner ikke hvorfor denne har dårlig kvalitet

Lenke til kommentar

Rank får du ikke før du kommer inn på Top 1000. Frem til det er det %.

Jeg var rank 531 her om dagen solo EU, men en innaktiv helg gjorde at jeg datt ut av Top 1000 igjen.

 

Okay, Har spilt en god del, Er nok ikke langt unna top 1.000. Har Rating på 2,2xx og han som ligger først har 2,7xx. Men det spiller forsåvidt ingen rolle så lenge jeg har det gøy når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Inne på https://pubg.op.gg/ kan dere se alt av ranks detaljert 

 

Dit kommer jeg aldri og det er greit. Hvor mange knerter du på en runde?

Etter ca 80 games nå 3 stk pr runde, duoen jeg speller med dreper også 3per game, vært litt ekstra forsiktig nå for å se hvor høyt jeg kom^^ har vært vanskelig med så mange cheaters

Oj, 3 i KD er nå meget bra. Har ikke sjans å ligge der i lengden selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...