Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjør på sier jeg, vil egentlig si du er heldig som fortsatt ikke har spilt gjennom før DLC-en kom. Det er en del ekstra armor som kan være morsomt/nyttig å ha når du spiller gjennom, du har Trial of the Sword, og Heros path mode som lar deg se alle steder du har gått på kartet. 

 

Jeg kommer nok til å bruke min gamle save på Trial of the Sword, men skal også starte en ny en med Master Mode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Jeg kjøpte DLC'n for lenge siden, men spillet ville ikke oppdateres med Relase Pack 1. Er det noe spesielt en må trykke på eller noe for å få det til å laste ned?? Håper virkelig ikke jeg må starte heeelt på nytt for at denne oppdateringen skal virke :o Når jeg går inn på eShop'en så står det at det er kjøpt, men når jeg starter spillet og laster et save game, så har jeg ikke denne oppdateringen (tror jeg hvertfall!!) :p

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Jeg kjøpte DLC'n for lenge siden, men spillet ville ikke oppdateres med Relase Pack 1. Er det noe spesielt en må trykke på eller noe for å få det til å laste ned?? Håper virkelig ikke jeg må starte heeelt på nytt for at denne oppdateringen skal virke :o Når jeg går inn på eShop'en så står det at det er kjøpt, men når jeg starter spillet og laster et save game, så har jeg ikke denne oppdateringen (tror jeg hvertfall!!) :p

 

Forsøkt å fremtvinge en oppdatering? I switch-menyen, trykk "+" -> "Software Update" -> "Via the Internet"

 

Se om det hjelper. Ellers har jeg hørt om flere som sliter hvor factory reset har vært løsningen.

Lenke til kommentar

Kjør på sier jeg, vil egentlig si du er heldig som fortsatt ikke har spilt gjennom før DLC-en kom. Det er en del ekstra armor som kan være morsomt/nyttig å ha når du spiller gjennom, du har Trial of the Sword, og Heros path mode som lar deg se alle steder du har gått på kartet.

 

 

Hero's path, travel medallion og korok mask tror jeg er kjempegreit å ha mens man ennå spiller hovedspillet. Så ja, kjør på!

 

Da gjør jeg det, i skrivende stund :)

Har en time eller to til overs endelig.

 

Siden det ikke er noen "anmeldelser" av DLC`n her inne får jeg vel finne ut av det selv, om det er bra greier eller ikke :)

Lenke til kommentar

 

Kjør på sier jeg, vil egentlig si du er heldig som fortsatt ikke har spilt gjennom før DLC-en kom. Det er en del ekstra armor som kan være morsomt/nyttig å ha når du spiller gjennom, du har Trial of the Sword, og Heros path mode som lar deg se alle steder du har gått på kartet.

 

 

Hero's path, travel medallion og korok mask tror jeg er kjempegreit å ha mens man ennå spiller hovedspillet. Så ja, kjør på!

 

Siden det ikke er noen "anmeldelser" av DLC`n her inne får jeg vel finne ut av det selv, om det er bra greier eller ikke :)

 

 

Det eneste jeg har opplevd ennå er Heros path, men jeg skal ikke sitte å se på 200 timer av hvor jeg har gått hen, du hører tilogmed når Link dør, mye døing her hos meg......ler

Lenke til kommentar

 

Siden det ikke er noen "anmeldelser" av DLC`n her inne får jeg vel finne ut av det selv, om det er bra greier eller ikke :)

 

 

Det eneste jeg har opplevd ennå er Heros path, men jeg skal ikke sitte å se på 200 timer av hvor jeg har gått hen, du hører tilogmed når Link dør, mye døing her hos meg......ler

 

Haha, sjekket det ut, gidder ikke det jeg heller :)

MEN, jeg la merke til større områder som var uberørt mark hittils i spillet. På den måten er det jo veldig kjekt slik at man kan dra til de stedene hvis man vil utforske.

 

Jeg gikk for korok-maskoppdraget jeg. Endte opp på en gedigen klatretur istedet...

koser meg litt for mye i denne verdenen til å få gjort noe som helst :)

Lenke til kommentar

 

 

Siden det ikke er noen "anmeldelser" av DLC`n her inne får jeg vel finne ut av det selv, om det er bra greier eller ikke :)

 

 

Det eneste jeg har opplevd ennå er Heros path, men jeg skal ikke sitte å se på 200 timer av hvor jeg har gått hen, du hører tilogmed når Link dør, mye døing her hos meg......ler

 

Haha, sjekket det ut, gidder ikke det jeg heller :)

MEN, jeg la merke til større områder som var uberørt mark hittils i spillet. På den måten er det jo veldig kjekt slik at man kan dra til de stedene hvis man vil utforske.

 

Jeg gikk for korok-maskoppdraget jeg. Endte opp på en gedigen klatretur istedet...

koser meg litt for mye i denne verdenen til å få gjort noe som helst :)

 

 

Ja, har faktisk store områder jeg ikke har vært ennå.

Spillet eter sommerferien......ler

Lenke til kommentar

Jeg trakk Master-sword (tror jeg det het) ut av steinen i Korok-forest igår :w00t: og lurer på om noen kan fortelle meg hvordan det fungerer, eller linke?

 

-Kan det "gå i stykker" på lik linje som andre sverd, og hvordan kan det eventuelt repareres hvis det er mulig?

-Kan det oppgraderes??

 

Legg gjerne svar i "spoiler" i fall noen ikke vil vite det :)

 

Jeg tør ikke bruke det før jeg vet litt om hvordan det fungerer :huh:

Takk for hjelpen :)

 

------

 

Forøvrig, da jeg trodde jeg hadde opplevd de fleste "klimater" i spillet allerede, gikk det på ny kaldt nedover ryggen da jeg kom til Korok-skogen. For et miljø :)

Gleder meg til å starte opp på korok-trials utover kvelden! Ikke minst utforske den store skogen her, og området rundt :)

Lenke til kommentar

Hero's path, travel medallion og korok mask tror jeg er kjempegreit å ha mens man ennå spiller hovedspillet. Så ja, kjør på!

 

Kjipt at man må starte ny save for master mode, tror ikke jeg orker en ny gjennomgang på lenge ennå.

Har selv begynt på master mode, virker som om man kan ha to saves parallelt. En i "master mode" og en i "normal mode". 

Lenke til kommentar

Countryman:

 

 

Det kan ikke gå i stykker, men det må "lades" opp innimellom, og er da utilgjengelig for en stund.

 

Jeg husker ikke i farten om det kan oppgraderes, men tror ikke det.

 

Med den nye DLCen skal det slik jeg forstår det være mulig å fjerne ladingen helt om man gjennomfører noen trials. :)

 

 

Endret av fnwilborn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående Master Mode.. Er spillet noe vanskeligere? Eller går det bare på antall saves? Bruker vel ikke så mye mer enn autosave og manuell en gang i blant uansett?

Mener at dem sa på Nintendo direct at fiendene fikk dobbelt så mye liv i master mode.

Lenke til kommentar

 

Angående Master Mode.. Er spillet noe vanskeligere? Eller går det bare på antall saves? Bruker vel ikke så mye mer enn autosave og manuell en gang i blant uansett?

Mener at dem sa på Nintendo direct at fiendene fikk dobbelt så mye liv i master mode.

 

Større fiender regenererer liv over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...