Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For sein der, ja.. 

 

Slike oppdateringer tas i mot med takk!

 

Får håpe det ikke bare gikk til scalpers, da.

Ser ut som det gikk fort tomt ja. Lurer på hvor mange de hadde bestilt. :/

 

Og ja, får håpe få eller ingen scalpers fikk noen, slemt å si det, men ja.

Lenke til kommentar

Jeg var på eventyrferd lang oppe i fjelltoppen helt ute til venstre i kartet.

På vei ned med paraglideren hørte jeg lyden av et shrine - deretter gikk hele kartet over i "snø" :huh:

 

(Hadde ikke tid til å spille mer etter dette)

 

Jeg antar at det var meningen at dette skulle skje, at det eventuelt ligger en eller annen form for "signal jammer" forbundet med dette shrinet jeg var i nærheten av.

Er det noen som har noe informasjon om dette elle..? :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg var på eventyrferd lang oppe i fjelltoppen helt ute til venstre i kartet.

På vei ned med paraglideren hørte jeg lyden av et shrine - deretter gikk hele kartet over i "snø" :huh:

 

(Hadde ikke tid til å spille mer etter dette)

 

Jeg antar at det var meningen at dette skulle skje, at det eventuelt ligger en eller annen form for "signal jammer" forbundet med dette shrinet jeg var i nærheten av.

Er det noen som har noe informasjon om dette elle..? :dribble:

Sandstorm i Gerudo Desert du mener? Ja, det er helt normal fra tid til en annen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Amiiboer nevnes her så vil jeg informere om at på finn er det noen som selger alle Breath of wild pluss Wolf Link  Amiiboene for 1300. Kan høres dyrt ut men det er 6 amiiboer så litt over 200 pr stk og den Guardian amiiboen har vært umulig å finne for under 500 de siste mnd. 

Lenke til kommentar

Siden Amiiboer nevnes her så vil jeg informere om at på finn er det noen som selger alle Breath of wild pluss Wolf Link  Amiiboene for 1300. Kan høres dyrt ut men det er 6 amiiboer så litt over 200 pr stk og den Guardian amiiboen har vært umulig å finne for under 500 de siste mnd. 

Ja, så den tidligere i dag og jeg må si det frister veldig. Hmm... :hmm:

Lenke til kommentar

 

Siden Amiiboer nevnes her så vil jeg informere om at på finn er det noen som selger alle Breath of wild pluss Wolf Link  Amiiboene for 1300. Kan høres dyrt ut men det er 6 amiiboer så litt over 200 pr stk og den Guardian amiiboen har vært umulig å finne for under 500 de siste mnd. 

Ja, så den tidligere i dag og jeg må si det frister veldig. Hmm... :hmm:

 

Jeg har allerede skaffet meg alle Zelda amiiboene men det hadde vært billigere å kjøpt denne pakken en de jeg har kjøpt. Er først og fremst Guardianen som trekker opp i pris hos meg. De andre fikk jeg kjøpt "billig" fra japan uten frakt før prisen på dem blei så alltfor dyr.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede skaffet meg alle Zelda amiiboene men det hadde vært billigere å kjøpt denne pakken en de jeg har kjøpt. Er først og fremst Guardianen som trekker opp i pris hos meg. De andre fikk jeg kjøpt "billig" fra japan uten frakt før prisen på dem blei så alltfor dyr.

Jeg mangler fremdeles en del Zelda amiiboer, akkurat nå så har jeg bare Link, Zelda og Ganondorf fra Smash serien.

Så vidt jeg vet så selger ingen norske sider BotW amiiboene, med unntak for proshop men der er det ingen info når eller om de får dem inn igjen. Å bestille fra amazon/utlandet kan fort bli veldig dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede skaffet meg alle Zelda amiiboene men det hadde vært billigere å kjøpt denne pakken en de jeg har kjøpt. Er først og fremst Guardianen som trekker opp i pris hos meg. De andre fikk jeg kjøpt "billig" fra japan uten frakt før prisen på dem blei så alltfor dyr.

 

 

Guardian var billigste her i gården... Kostet meg 13 britiske pund (frakt inkludert) fra base.com. Verdt å titte innom der ved nye amiiboer. Men de går fort og de får sjeldent inn igjen.

Lenke til kommentar

Driver å fyller ut hyrule compendium nå. Har lett i over to timer etter common sparrow. Hvordan i helvete er denne common?? Har sett massevis av blue sparrows, som ikke egentlig hører til i de områdene (hyrule field og ridge). Noen som vet hvor denne drittfuglen er?

Du kan kjøpe bilder fra laben om du mangler noen.

Lenke til kommentar

 

Driver å fyller ut hyrule compendium nå. Har lett i over to timer etter common sparrow. Hvordan i helvete er denne common?? Har sett massevis av blue sparrows, som ikke egentlig hører til i de områdene (hyrule field og ridge). Noen som vet hvor denne drittfuglen er?

Du kan kjøpe bilder fra laben om du mangler noen.
Joa, tenkte bare det ville vært "artig" å finne dem selv. Men ser ut til at jeg må gi opp, er grenser for hvor mange timer jeg kan bruke på dette. (Har delvis vært verdt det siden jeg fant et par korok seeds underveis.)

 

Ellers har jeg alle shrines og funnet rundt 360 koroks. Ganon var kul, men litt underhvelmende. Jevnt over har spillet vært dritbra.

Lenke til kommentar

 

 

Driver å fyller ut hyrule compendium nå. Har lett i over to timer etter common sparrow. Hvordan i helvete er denne common?? Har sett massevis av blue sparrows, som ikke egentlig hører til i de områdene (hyrule field og ridge). Noen som vet hvor denne drittfuglen er?

Du kan kjøpe bilder fra laben om du mangler noen.
Joa, tenkte bare det ville vært "artig" å finne dem selv. Men ser ut til at jeg må gi opp, er grenser for hvor mange timer jeg kan bruke på dette. (Har delvis vært verdt det siden jeg fant et par korok seeds underveis.)

 

Ellers har jeg alle shrines og funnet rundt 360 koroks. Ganon var kul, men litt underhvelmende. Jevnt over har spillet vært dritbra.

 

Sjekka om jeg kunne hjelpe deg men mangler vist den common sparrow selv så :):tease:  Skal gi et hint om jeg finner den. Personlig så holder jeg på å leite meg ihjel etter en leviathan. regner med at den er nedgravd en plass i isøded. Gir ikke opp enda men tror jeg setter den litt på vent.

Lenke til kommentar

Eh hvorfor ikke bare google det? Tar 5 sekunder å finne det ut istedet for flere uker.

Fordi det er endel av morroa å finne sånne ting selv. Kunne jo gjort som frøkna når hun spiller. Hun sitter ofte med walktrough og det er ikke det jeg ser på som morsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...