Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan jeg selge min knuste Samsung Galaxy S8+ for? Er sort farge og 64Gb minne.

Glass bak og fremme er knust.

Har kjøpt nye glass fremme og bak(ebay), men ikke sjekket de enda(er på jobb og de har kommet i posten).

Selges med et par etui/lommebok/cover + bytte glasset.

Fungerer telefonen ellers? Så lenge innmaten er inntakt kan du vel få en 3000 kansje.

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer...

 

Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix....

Eneste fixen er å roote den, installere xposed, eller var det , men ser ikke ut som det er tillgjengelig på nougat o_O

Brukte det på note 4

Endret av Mr Pepe
Lenke til kommentar

 

Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer...

 

Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix....

Eneste fixen er å roote den, installere xposed, eller var det , men ser ikke ut som det er tillgjengelig på nougat o_O

Brukte det på note 4

 

Jeg bruker jobbmail (exchange) og for meg fungerer smart lock, tror det har med hvordan exchange serveren er innstilt fra leverandøren..

Lenke til kommentar

8+ lider av samme son edge 6 plus ser jeg .

Går ikke lang tid før den går i heng eller får lag.

 

Ellers en grei telefon og ser pen ut .

Burde visst bedre etter å ha eid mange Samsung produkter opp igjen årene . De kan design og specs men ytelse over tid har aldri vært noe de har kunnet

Det tror jeg har lite med produsent å gjøre, men hovedsaklig med Android og ditt bruksmønster. Jeg har til gode å se lag på S7 og S8 og jeg bruker telefonene mye, men sikkert annerledes enn deg.

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer...

 

Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix....

 

Dersom du legger inn jobb exchange vil ditt firma normalt installere en del sikkerhetspolicyer. Disse vil sikkert kunne variere fra firma til firma. 

Endret av Mooze2
Lenke til kommentar

 

Hva kan jeg selge min knuste Samsung Galaxy S8+ for? Er sort farge og 64Gb minne.

Glass bak og fremme er knust.

Har kjøpt nye glass fremme og bak(ebay), men ikke sjekket de enda(er på jobb og de har kommet i posten).

Selges med et par etui/lommebok/cover + bytte glasset.

Fungerer telefonen ellers? Så lenge innmaten er inntakt kan du vel få en 3000 kansje.

 

Ja den fungere 100%, bare knuste skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...