Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingen som bruker skjermbeskytter her? Jeg er så opphengt i å beskytte telefonen mest mulig at det rett og slett er det eneste det står på om jeg skal kjøpe S8 eller ikke...

Nei. Personlig synes jeg mye av skjermkvaliteten forsvinner bak en slik.

Jeg opplever at alle skjermbeskyttere får veldig raskt små riper selv om mobilen blir behandlet vanvittig forsiktig og aldri oppbevares sammen med noe som kan skrape den opp. Er gorilla-glasset som brukes i selve mobilskjermen sterkere?

Lenke til kommentar

 

 

Ingen som bruker skjermbeskytter her? Jeg er så opphengt i å beskytte telefonen mest mulig at det rett og slett er det eneste det står på om jeg skal kjøpe S8 eller ikke...

Nei. Personlig synes jeg mye av skjermkvaliteten forsvinner bak en slik.
Jeg opplever at alle skjermbeskyttere får veldig raskt små riper selv om mobilen blir behandlet vanvittig forsiktig og aldri oppbevares sammen med noe som kan skrape den opp. Er gorilla-glasset som brukes i selve mobilskjermen sterkere?

Har brukt min i 3 måneder uten skjermbeskytter, og skjermen er fortsatt strøken. Men er veldig bevisst på å aldri legge telefonen i lomma med andre ting, spesielt ikke harde eller skarpe gjenstander. Jeg legger heller aldri telefonen i fra meg med skjermem mot underlaget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som har dårlig batteritid og må ladde noen ganger under dagen.

Lad telefonen fullt opp, ta ut ladderen og slå av telefonen. Start telefonen i recovery og wipe cache, power+volum opp+bixby knapp. Finn "wipe cache" og trykk yes. Reboot og da vil de fikse seg. Finner god tutorial på nettet om hvordan man sletter cache om du ikke forstå her.

 

Hadde selv problem med det, måtte ladde 2-3 ganger gjennom dagen, men dette fikset det.

Dette kan også fikse den små laggen telefonen har også.

Endret av BerntOK
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjor dette i går og legger fort merke til resultatet i dag.

Hva er grunnen til at batteritiden blir betydelig bedre etter å ha wipet cache?

 

 

Til dere som har dårlig batteritid og må ladde noen ganger under dagen.

Lad telefonen fullt opp, ta ut ladderen og slå av telefonen. Start telefonen i recovery og wipe cache, power+volum opp+bixby knapp. Finn "wipe cache" og trykk yes. Reboot og da vil de fikse seg. Finner god tutorial på nettet om hvordan man sletter cache om du ikke forstå her.

 

Hadde selv problem med det, måtte ladde 2-3 ganger gjennom dagen, men dette fikset det.

Dette kan også fikse den små laggen telefonen har også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan har det seg at blåtann tilkoblingen med Garmin vivoactive HR+ faller ut hver gang mobilen har vært tilkoblet bilen med Bluetooth?

Mobil og klokke har selvsagt siste sw versjon og begge er under en måned gamle.

 

Det skjer aldri med iPhone, der fungerer flere tilkoblinger smertefritt hver dag.

 

To andre kollegaer med samme mobil og Garmin og bil tilkobling har samme problemene.

Må bare slette klokka på mobilen og legge den til på nytt hver dag.

 

Jeg vil fraråde å bruke Samsung S5 og S6 og s8 eller s8+ med flere Bluetooth tilkoblinger vekselvis eller samtidig.

Forbanna drit.

 

Tør å tippe på at nett trollene her legger skylden på Garmin.

Vil vel heller tro at blåtann protokollen til Samsung eller Android ikke er på stell.

Lenke til kommentar

Hvordan har det seg at blåtann tilkoblingen med Garmin vivoactive HR+ faller ut hver gang mobilen har vært tilkoblet bilen med Bluetooth?

Mobil og klokke har selvsagt siste sw versjon og begge er under en måned gamle.

 

Det skjer aldri med iPhone, der fungerer flere tilkoblinger smertefritt hver dag.

 

To andre kollegaer med samme mobil og Garmin og bil tilkobling har samme problemene.

Må bare slette klokka på mobilen og legge den til på nytt hver dag.

 

Jeg vil fraråde å bruke Samsung S5 og S6 og s8 eller s8+ med flere Bluetooth tilkoblinger vekselvis eller samtidig.

Forbanna drit.

 

Tør å tippe på at nett trollene her legger skylden på Garmin.

Vil vel heller tro at blåtann protokollen til Samsung eller Android ikke er på stell.

Har Garmin Fenix 3, Kenwood bilspiller, Philips Fidelio blutooth headsett, HK onyx høytaler og Plantronics voyager handsfree. Bytter sømløst mellom alle enhetene. Kan ha bla annet bilen og headsettet koblet til samtidig. Tror det er noe feil hos deg. Bruker headsettet og Garmin klokka samtidig hele dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...