Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Litt kjedelig at Samsung S8/8+ ikke får Netflix i HDR når den har sammen skjerm som Note 8.

 

Jeg fatter ikke at HDR er tema en gang på mobil. "Kino" på en +/- 5"...?

 

Hva er det du ikke fatter?

Hvorfor ikke ha bedre bildekvalitet dersom du kan?

 

 

Film ser man ikke på små skjermer. Alt under 50" egner seg ikke til film.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Litt kjedelig at Samsung S8/8+ ikke får Netflix i HDR når den har sammen skjerm som Note 8.

Jeg fatter ikke at HDR er tema en gang på mobil. "Kino" på en +/- 5"...?

Hva er det du ikke fatter?

Hvorfor ikke ha bedre bildekvalitet dersom du kan?

Film ser man ikke på små skjermer. Alt under 50" egner seg ikke til film.
Når jeg er ute på jobbreiser slår jeg ofte ihjel litt ventetid med å se film på telefonen. Greit at den er i best mulig kvalitet. Endret av newnick
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at man ikke hører motparten når noen ringer?
Det er helt stille i andre enden, men de som ringer kan høre meg. Løser seg med at jeg legger på og ringer opp igjen.

Har aktivert 4G Tale og tenker kanskje det kan være problemet? Har Komplett Mobil (Telenor) som operatør.

Lenke til kommentar

etter jeg oppdaterte min s8 er kamera blitt tullete..til stadighet er det bare slik at kamera ser ut som det er lagt seg en tykk sky over linsa.. kun frontkamera ikke selfiekamera.. hva gjør jeg? mobil er bare noen uker gml..

Man regner vanligvis som fronten på mobilen den siden hvor man har skjerm og selfie-kamera. Har du et ekstra kamera på fronten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde akkurat det samme

Blury linse av og til

Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk)

Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå

Hadde akkurat det samme

Blury linse av og til

Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk)

Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå

hm..må prøve! men skal jo ikke være sånn...så burde vell levere inn?

Lenke til kommentar

 

Hadde akkurat det samme

Blury linse av og til

Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk)

Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå

Hadde akkurat det samme

Blury linse av og til

Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk)

Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå

hm..må prøve! men skal jo ikke være sånn...så burde vell levere inn?

 

I kamera er det mye bittersmå elektronikk for fokusering, og OIS. Dette kan feile og det er nok en garantisak ja.

 

På min Note 4 lagde kamera en klikkelyd når det skulle fokusere. Bildene ble bra men var en merkelig lyd. Fikk byttet kamera på garantien da.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at man ikke hører motparten når noen ringer?

Det er helt stille i andre enden, men de som ringer kan høre meg. Løser seg med at jeg legger på og ringer opp igjen.

 

Har aktivert 4G Tale og tenker kanskje det kan være problemet? Har Komplett Mobil (Telenor) som operatør.

De kommer ikke tilfeldigvis bort i "Lyd av" knappen som befinner seg nederst til høyre i telefonappen under samtale på mange mobiltelefoner? Pleier å være en standardfeil som følge av litt klønete plassering av denne knappen. Hvis de kan høre deg klart, uten noen brudd eller forstyrrelser, høres det ikke ut som et dekningsproblem.

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg er storforlangende, men jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bruke mobilen utendørs selv om det er regnvær og fuktig luft.

 

Trodde det skulle være enkelt å finne plastplugger som passer for USB-C, men det var det ikke. Vil en beskyttende plugg for Firevire kunne brukes for USB-C?

http://www.dx.com/p/ultra-thin-silicone-anti-dust-cover-set-for-apple-11-6-13-3-15-4-laptops-transparent-204194

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...