Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel!  :eek:  :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

 

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel! :eek::dribble::dribble:

MYE klarere og bedre??? Høyttaleren er like dårlig som S7. Min gamle 6S+ låter mye mer naturlig og bedre.

 

Gleder meg til apps vil støtte skjermformatet her, for de svarte linjene er irriterende. En fryd å sitte å lese på Internett dog på denne nydelige skjermen.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel! :eek::dribble::dribble:
MYE klarere og bedre??? Høyttaleren er like dårlig som S7. Min gamle 6S+ låter mye mer naturlig og bedre.

 

Gleder meg til apps vil støtte skjermformatet her, for de svarte linjene er irriterende. En fryd å sitte å lese på Internett dog på denne nydelige skjermen.

Sjekk ut dette: https://www.sammobile.com/2017/04/20/galaxy-s8-tip-use-all-apps-in-fullscreen-mode-on-the-phones-tall-display/

 

Noen som har fått fra expert. De skille levere ut i dag men ikke utlevering

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel! :eek::dribble: :dribble:

MYE klarere og bedre??? Høyttaleren er like dårlig som S7. Min gamle 6S+ låter mye mer naturlig og bedre.

 

Gleder meg til apps vil støtte skjermformatet her, for de svarte linjene er irriterende. En fryd å sitte å lese på Internett dog på denne nydelige skjermen.

 

Sitter med begge ved siden av hverandre her nå (S7E og S8+), må si S8+ sin er marginalt bedre og spiller kanskje litt høyere, men ingen av dem er bra...

Lenke til kommentar

 

Snakket med Komplett idag. 

 

Nå står det at den er beregnet til å komme om 5 dager, og er enda ikke sendt! 

 

Hadde jeg forhåndsbestilt denne hos min lokale Elkjøp, så hadde jeg hatt enheten idag. Men reglene er tydeligvis enormt strenge. Litt irriterende å tenke på at S8 er inne på lager, og bare 250 meter fra huset mitt, men jeg har ikke mulighet til å kjøpe den. 

 

Litt irritert på Komplett, når de annonserte at folk skulle få den ca. en uke før release. Også ender mange opp med å få den bare 2-3 dager før den egentlige lanseringen. 

 

 

Seriøst? =( Min ble faktisk sendt for en time siden, noe som betyr at jeg har den på tirsdag - om jeg er ekstremt heldig allerede mandag, men av erfaring vet jeg at PostNord er litt trege.. Har du bestilt i sølv kanskje? For S8 og S8+ er ikke på lager i den fargen. 

 

_____

Jeg har bestilt dette dekselet: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s8-214808p.html

... men siden jeg ikke får dekselet før jeg har fått mobilen så har jeg bare kjøpt et enkelt gjennomsiktig inntil jeg får det jeg har bestilt. 

 

Jeg bestilte min i sølv ja:) Syns sort gjor at den så litt plastikk ut faktisk, samtidig som den var litt lik S7 Edge, som jeg har i sort. Har holdt både sort S8 og S8 i sølv. Den i sølv så mye mer premium ut. 

 

Post Nord er meget raske i Stavanger. Pakken min ble sendt nå ikveld. Så den ankommer vel på mandag. Er jeg griseheldig, så blir det kanskje lørdag om de kjører ut post da. 

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel! :eek::dribble: :dribble:

MYE klarere og bedre??? Høyttaleren er like dårlig som S7. Min gamle 6S+ låter mye mer naturlig og bedre.

 

Gleder meg til apps vil støtte skjermformatet her, for de svarte linjene er irriterende. En fryd å sitte å lese på Internett dog på denne nydelige skjermen.

 

Ok, jeg syns lyden er klar og fin, men kanskje jeg er i en imaginær himmel og ikke begriper bæret, hvem pokker vet - så lenge jeg er fornøyd med lyden så er det ok.  :tease:

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan er høyttallerene denne gangen? Like spinkle og tynne over hele registeret som på S7?

Jeg opplever den som mye klarer og bedre? Er det bare jeg? Vet at på en "vanntett" telefon kan det være en utfordring ift lyd, men syns uansett den er bedre, hvis det ikke bare er noe jeg innbiller meg gjeldende denne sinnssykt fantastiske telefonen! Den er en f***s fryd for øye, sinn og sjel! :eek::dribble: :dribble:
MYE klarere og bedre??? Høyttaleren er like dårlig som S7. Min gamle 6S+ låter mye mer naturlig og bedre.

 

Gleder meg til apps vil støtte skjermformatet her, for de svarte linjene er irriterende. En fryd å sitte å lese på Internett dog på denne nydelige skjermen.

Sjekk ut dette: https://www.sammobile.com/2017/04/20/galaxy-s8-tip-use-all-apps-in-fullscreen-mode-on-the-phones-tall-display/

 

Noen som har fått fra expert. De skille levere ut i dag men ikke utlevering

 

Jeg hadde bestilt hos Expert, da med levering i nærmeste butikk. Der kom den i dag i 12-tiden ca.

Lenke til kommentar

Hva slags ebay utstyr eller annet utstyr skal folk handle inn? 

Hva slags deksel skal folkens ha?

 

Bestilte Otterbox Commuter, de er litt dyrere, men den forrige telefonen min ser like ny ut som da jeg kjøpte den. :)

 

Gikk fra S4 til S8+ å herre jedi for en utrolig følelse! Var tydeligvis på tide med et bytte av mobil. S8+ er helt fantastisk! :) :)

 

Går fra S4 til S8, så jeg må si jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...