Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har ikke hørt noe fra komplett heller.

Jeg skrev med en i kundeservicechatten, og han skrev at de kom til å begynne å sende dem ut i slutten av denne uken. Så tipper de sender torsdag eller fredag. =) 

 

 

På min ordre hos dem står det estimert levering 2 dager, så håper jeg har den til helga.  Lyst til å fikle med ny telefon nå, den gamle er kjedelig nå, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Komplett 29. Mars.

 

Står på ordren: Bekreftet inn til lager 14. April.

 

Men ingen ting mer status.

 

Det er S8 sort.

 

S8+ ser ut til å være på lager hos de.

 

Min erfaring med komplett.no er dårlig. Typisk at det står på lager når man bestiller, men når det kommer til at de skal sende produktet så endres levering plutselig til rest og levering seinere enn det står på bestilling. Dette er typisk Komplett.no. Dårlig at ikke varelager er oppdatert og sanntid. Dette har endt med  at jeg har avbestillt flere ordre derfra

Lenke til kommentar

Fikk svar fra de. Det blir sendt i morgen 20. April, da dette er lanseringsdagen. Da pleier man å få hente den ut samme dag :) Oslo,

 

MPX sendte min idag, den blir fraktet over natten til firma jeg jobber for, og da får jeg den på lanseringsdagen. Selv om kundesupport sa at den vill bli sendt i morgen. Så da er det bare å vente i spenning  :)

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke hørt noe fra komplett heller.

Jeg skrev med en i kundeservicechatten, og han skrev at de kom til å begynne å sende dem ut i slutten av denne uken. Så tipper de sender torsdag eller fredag. =) 

 

 

På min ordre hos dem står det estimert levering 2 dager, så håper jeg har den til helga.  Lyst til å fikle med ny telefon nå, den gamle er kjedelig nå, hehe.

 

Samme her, klør i fingrene! Sitter å håper på at den kommer før helga men har min tvil. Blir dog positivt overrasket om den dukker opp på fredag! =) 

Lenke til kommentar

 

Fikk svar fra de. Det blir sendt i morgen 20. April, da dette er lanseringsdagen. Da pleier man å få hente den ut samme dag :) Oslo,

 

Gjelder dette også S8 og ikke bare S8+? Ser at S8 fortsatt ikke er på lager..

Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på Elkjøp.no i dag og hente imorgen klokken 10. De fleste Elkjøp har inne på lager i butikk

Lenke til kommentar

 

 

Fikk svar fra de. Det blir sendt i morgen 20. April, da dette er lanseringsdagen. Da pleier man å få hente den ut samme dag :) Oslo,

Gjelder dette også S8 og ikke bare S8+? Ser at S8 fortsatt ikke er på lager..

Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på Elkjøp.no i dag og hente imorgen klokken 10. De fleste Elkjøp har inne på lager i butikk

 

Hvordan gjør man det på Elkjøp.no ? Jeg ser bare at Collect@Store knappen er grået ut og at produktet ikke er tilgjengelig for collect@store (produktet er på lager i den aktuelle butikken)

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk svar fra de. Det blir sendt i morgen 20. April, da dette er lanseringsdagen. Da pleier man å få hente den ut samme dag :) Oslo,

 

Gjelder dette også S8 og ikke bare S8+? Ser at S8 fortsatt ikke er på lager..

Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på Elkjøp.no i dag og hente imorgen klokken 10. De fleste Elkjøp har inne på lager i butikk

Hvordan gjør man det på Elkjøp.no ? Jeg ser bare at Collect@Store knappen er grået ut og at produktet ikke er tilgjengelig for collect@store (produktet er på lager i den aktuelle butikken)

Nei det så jeg nå. Det var tilgjengelig i går.

Lenke til kommentar

Rimelig irritert på komplett kjenner jeg.

Bestilte både s8 og s8+.

Begge stod som 14 april. Og senest i går ble jeg lovet at de 2 blir sendt i morgen.

Logger meg på nå. Og ser s8+ står som reservert... og s8? Den kommer senere i måneden.

Og jeg bestilte 2 timer etter launch.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk svar fra de. Det blir sendt i morgen 20. April, da dette er lanseringsdagen. Da pleier man å få hente den ut samme dag :) Oslo,

Gjelder dette også S8 og ikke bare S8+? Ser at S8 fortsatt ikke er på lager..

Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på Elkjøp.no i dag og hente imorgen klokken 10. De fleste Elkjøp har inne på lager i butikk

 

Nå har jeg allerede forhåndsbestilt på Komplett da, mobilen er betalt osv. Så orker ikke rote med det nå. =) 

Lenke til kommentar

Rimelig irritert på komplett kjenner jeg.

Bestilte både s8 og s8+.

Begge stod som 14 april. Og senest i går ble jeg lovet at de 2 blir sendt i morgen.

Logger meg på nå. Og ser s8+ står som reservert... og s8? Den kommer senere i måneden.

Og jeg bestilte 2 timer etter launch.

Hvorfor bestilte du begge to?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også S8 og S8+ fra komplett istedenfor Elkjøp, siden jeg får litt rabatt der igjennom jobben. Ble uansett sendt for 30 min siden så får de nok i morgen    :)

Bestilte ca 1 time etter det var tilgjengelig på nettsiden til komplett. 

Endret av MuppetOwl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...