Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fant noe genialt på tlfen for de som bruker bluetooth enhet på den alltid.

Har selv Samsung Gear s3 klokken.

Har satt klokka til at så lenge den er tilkobla så trenger jeg ikkje slå koden på tlfen for å slå på skjermen.

Og så satte jeg på i instillingene at jeg kan åpne skjermen med at når den er av så trykker jeg hardt på "home" knappen som ikkje er der. Så vil den automatisk slå på skjermen og vise hjemskjermen når den ligger på bordet så lenge den er tilkoblet klokka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant noe genialt på tlfen for de som bruker bluetooth enhet på den alltid.

Har selv Samsung Gear s3 klokken.

Har satt klokka til at så lenge den er tilkobla så trenger jeg ikkje slå koden på tlfen for å slå på skjermen.

Og så satte jeg på i instillingene at jeg kan åpne skjermen med at når den er av så trykker jeg hardt på "home" knappen som ikkje er der. Så vil den automatisk slå på skjermen og vise hjemskjermen når den ligger på bordet så lenge den er tilkoblet klokka.

 

Samme her. veldig praktisk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Uuuuhm hvordan skal jeg vekke mobilen når den ligger flatt på databordet mitt? 

 

Er det veldig slitsomt å løfte den? Er den så tung?

 

Sparer flere sekund på å bare ta på den, enn å løfte den opp. Sekundene flyr når man er i fps pvp ;)

 

 

:-)

Lenke til kommentar

 

 

Uuuuhm hvordan skal jeg vekke mobilen når den ligger flatt på databordet mitt? 

 

Er det veldig slitsomt å løfte den? Er den så tung?

 

Sparer flere sekund på å bare ta på den, enn å løfte den opp. Sekundene flyr når man er i fps pvp ;)

 

største utfordring er å få åpnet når den står godt i den lovpålagte holderen tilkoblet bluetooth på anlegget i bilen. Her suger løsningene max! Mistenker at den selges rimelig kjapt nå. Takke meg til s7 edge og iphone når det gjelder åpning av mobilen. Batterioppdatering iOS 94% vs S8+ 83%

Lenke til kommentar

 

 

 

Uuuuhm hvordan skal jeg vekke mobilen når den ligger flatt på databordet mitt? 

 

Er det veldig slitsomt å løfte den? Er den så tung?

 

Sparer flere sekund på å bare ta på den, enn å løfte den opp. Sekundene flyr når man er i fps pvp ;)

 

største utfordring er å få åpnet når den står godt i den lovpålagte holderen tilkoblet bluetooth på anlegget i bilen. Her suger løsningene max! Mistenker at den selges rimelig kjapt nå. Takke meg til s7 edge og iphone når det gjelder åpning av mobilen. Batterioppdatering iOS 94% vs S8+ 83%

 

 

Hva mener du med åpning? Mener du det blir komplisert å få låst opp telefonen i bilen, mens du kjører? 

Jeg bruker Smart Lock, som medfører at telefonen alltid er opplåst i bilene mine, når de er koblet til bluetooth,

Endret av ICS-FD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Uuuuhm hvordan skal jeg vekke mobilen når den ligger flatt på databordet mitt? 

 

Er det veldig slitsomt å løfte den? Er den så tung?

 

Sparer flere sekund på å bare ta på den, enn å løfte den opp. Sekundene flyr når man er i fps pvp ;)

 

største utfordring er å få åpnet når den står godt i den lovpålagte holderen tilkoblet bluetooth på anlegget i bilen. Her suger løsningene max! Mistenker at den selges rimelig kjapt nå. Takke meg til s7 edge og iphone når det gjelder åpning av mobilen. Batterioppdatering iOS 94% vs S8+ 83%

 

 

Hva mener du med åpning? Mener du det blir komplisert å få låst opp telefonen i bilen, mens du kjører? 

Jeg bruker Smart Lock, som medfører at telefonen alltid er opplåst i bilene mine, når de er koblet til bluetooth,

 

Nå har ikke jeg testet smartlock, men med arbeidsgiveren min har en policy som tilsier at jeg må ha en eller annen sikkerhet for å få låst opp mobilen, mønster på skjerm holder ikke. Det enkleste i bil er faktisk pin kode for å låse opp mobilen i bilen. Skal utforske litt med på ansikts gjenkjenningen og sette den opp i bilen.....håper det hjelper. Safeplaces får jeg heller ikke lov å bruke hjemme eller andre steder.

Lenke til kommentar

S8+ batteristatus, iPhone 7 plus 76%, S8+ 62%.

Begge telefoner har hatt på alle push varsler. 5-6 e-poster besvart på hver av telefonene. Web surfing ca 1 time PR mobil. 1 time musikk stream via Bluetooth til bilstereo på begge mobilene. Ca 10 SMS PR mobil.

Skjermtid iPhone 1 time og S8+ 3 timer.

Skjermtid på iPhone må være mer enn det den selv oppgir, ikke vet jeg hvorfor det bare er en time.

Begge mobilene ble frakoblet lader 0645.

Lenke til kommentar

 

Eller så bruker du smart lock. Så slipper du å låse den opp hjemme :-)

Hvem av smart lock appene bruker du? Det er mange som heter smart lock.

 

 

Smart Lock er ikke en app. Du finner det i innstillinger. Søk i innstillinger og så finner du det. Regner med det heter Smart lock også på norsk språk i innstillinger. Selv bruker jeg engelsk meny system.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

S8+ batteristatus, iPhone 7 plus 76%, S8+ 62%.

Begge telefoner har hatt på alle push varsler. 5-6 e-poster besvart på hver av telefonene. Web surfing ca 1 time PR mobil. 1 time musikk stream via Bluetooth til bilstereo på begge mobilene. Ca 10 SMS PR mobil.

Skjermtid iPhone 1 time og S8+ 3 timer.

Skjermtid på iPhone må være mer enn det den selv oppgir, ikke vet jeg hvorfor det bare er en time.

Begge mobilene ble frakoblet lader 0645.

Dersom SoT faktisk stemmer gjør S8+ det helt greit da

 

Har 3timer SoT med min S8+ og 11 timer frakoblet batteri, og den er på 41% nå, sikkert 2 av 3 timer av SoT er med youtube og 3-4 timer med musikk over bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...