Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det full gjenoppretting på gang! Var den første på Elkjøp Kleppe som fikk denne! Hun sa først at lansering ikke var før i morgen. Så sjekket hun opp og sa at den var endret til i dag. O'glede skriker mitt indre lille barn!

Er det Silikon eller Alcantara dekselet som er på telefonen der ?

Lenke til kommentar

 

Da er det full gjenoppretting på gang! Var den første på Elkjøp Kleppe som fikk denne! Hun sa først at lansering ikke var før i morgen. Så sjekket hun opp og sa at den var endret til i dag. O'glede skriker mitt indre lille barn!

Er det Silikon eller Alcantara dekselet som er på telefonen der ?

 

Samsung Galaxy S8+ Silikone, kjøpt på My Trendy Phone, og merkelig nok setter det ikke fettflekker seg fast når jeg bruker det, har og et Spigen i bestilling som det går evigheter med!

Lenke til kommentar

Dere som allerede har begynt å leke med telefonen, hvordan er kameraet på Snapchat? =) Leste i et kommentarfelt på Youtube at det var noen som mente at kameraet sikkert er veldig dårlig i Snapchat appen. Vet ikke om det har vært det tidligere, jeg har aldri eid en Samsung mobil. 

Lenke til kommentar

Fått min S8+ jeg også. Vakker telefon.

Det som irriterer meg kraftig er plassering av fingeravtrykkleser. Den er da alt for langt opp! Når man holder telefonen naturlig med en hånd har man ikke sjans til å nå opp dit med fingern.. Og jeg har relativt ganske store hender.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...