Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å skaffe en S8+ i jobbsammenheng, skal kjøpe selv. Vil det være mulig å oppdrive en slik i butikk i dag, eller må man vente til 28. April?

 

 

Jeg hadde prøvd, men du må forhåndsbestille på feks elkjop.no og hente i butikk. Vanlig salgstart er 28.april

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Samsung.no og fått melding om utsending? Har ikke en gang fått bekreftelse på min bestilling 11. april på epost, men support sier de finner bestillingen, men vet ikke når telefonene sendes ut, annet enn at det "ser ut" som de sendes ut i dag (de sa de i går).

Endret av diDoors123
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Samsung.no og fått melding om utsending? Har ikke en gang fått bekreftelse på min bestilling 11. april på epost, men support sier de finner bestillingen, men vet ikke når telefonene sendes ut, annet enn at det "ser ut" som de sendes ut i dag (de sa de i går).

 

 

Jeg har, og den ligger på postkontoret i Kristiansand idag. Jeg skal returnere den da jeg henter straks på Elkjøp. Bor du i nærheten så er det mulig å overta en S8+ black i dag

Lenke til kommentar

 

Noen som har bestilt fra Samsung.no og fått melding om utsending? Har ikke en gang fått bekreftelse på min bestilling 11. april på epost, men support sier de finner bestillingen, men vet ikke når telefonene sendes ut, annet enn at det "ser ut" som de sendes ut i dag (de sa de i går).

 

 

Jeg har, og den ligger på postkontoret i Kristiansand idag. Jeg skal returnere den da jeg henter straks på Elkjøp. Bor du i nærheten så er det mulig å overta en S8+ black i dag

 

Takk for det, men jeg bor ikke i nærheten av Kristiansand. Jeg er tydeligvis alt for sent ute med min bestilling 11. april. Når bestilte du? 

Lenke til kommentar

 

Min S8 står nå som sendt fra Komplett, og iflg. Postnord er den i Oslo nå. Så da håper jeg har den i hende innen kort tid. (Må til Arendal)

Skulle ønske telia brukte postnord. Posten er treg synes jeg. 

 

Polakknord (Postnord) pleier å bruke litt lengre tid enn posten hit, men nå har posten overgått seg selv...

 

 

 

 

Sendingen er forsøkt levert, men mottaker/adressen ble ikke funnet. Sendingen vil bli levert ditt hentested.
Lenke til kommentar

Postnord er stort sett mye raskere en Posten der jeg bor. Bestiller jeg fra Komplett har jeg varen stort sett dagen etter så lenge jeg bestiller før tidsfristen for å bli sendt samme dag.

S8 og S8+ ble sendt i går fra komplett å ligger nå å venter henting. Bare å bli ferdig på jobb  ;)

Endret av MuppetOwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at collect@store ikke er mulig, så da går det vel ikke an å bestille til butikk?

På Elkjøp der jeg var og hentet min telefon, sa det at dette var grunnet at i deres "system" var releasedato ikke før i morgen. Hun gikk selv og endret det til den 20 i den butikken der jeg var. Så det er grunnen til at den ikke ligger som bestillbar via collect@store.

Lenke til kommentar

 

 

Min S8 står nå som sendt fra Komplett, og iflg. Postnord er den i Oslo nå. Så da håper jeg har den i hende innen kort tid. (Må til Arendal)

Skulle ønske telia brukte postnord. Posten er treg synes jeg. 

 

Polakknord (Postnord) pleier å bruke litt lengre tid enn posten hit, men nå har posten overgått seg selv...

 

 

 

Det varierer nok litt fra sted til sted tror jeg, Postnord pleier å ha tinga på plass innen 24t her om forsendelsen går tidlig på dagen.  Posten bruker litt lenger tid her.

Lenke til kommentar

Kjekt å se at folk har begynt å få telefonene sine. Jeg fikk beskjed om at jeg får min i morgen eller på lørdag (men vet ikke om postnord sender pakker på lørdager, da posten ikke gjør dette?). Er veldig spent på lyden på Exynos-varianten, så hvis noen har lyst til å teste den med et par skikkelige hodetelefoner blir jeg veldig glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...