Gå til innhold

Lån - Ingen inntekt og 19 år


007JamesBond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Som det står i overskriften.

Er det mulig, og hvilke selskaper tilbyr i såfall dette? Hvis man ikke tenker på hvor høy rente det er og lignende.

Snakk om MC til rundt 60-70.000. 

 

Jeg ønsker bare svar, og jeg er ikke interessert i å høre hvor dumt det er å ta lån som 19 åring.

Bare sånn for å ha spurt om det, er du sikker på at du bør ta lån på en MC?

Har selv motorsykkel lappen og vet hvor gøy det er å kjøre, men er ikke bil et bedre alternativ, siden MC tross alt er et halvårs objekt?

Lenke til kommentar

Det spørs kva plan for nedbetaling du kan legge fram.

 

Vanligvis så må ein ha inntekt, men dersom du kan vise til at du får inntekt eller formue i framtida så vil du kunne få lån.

Kva renter og vilkår du får er avhengig av kor overbevist utlånaren er på at du kan betale.

 

Det er stor forskjell på å ikkje ha inntekt eller planar for å skaffe deg inntekt, kontra å kunne legge fram eit jobbtilbud som beviser at du kan skaffe deg inntekt dersom du skaffar deg eit transportmiddel.

Lenke til kommentar

Hei. Som det står i overskriften.

Er det mulig, og hvilke selskaper tilbyr i såfall dette? Hvis man ikke tenker på hvor høy rente det er og lignende.

Snakk om MC til rundt 60-70.000. 

 

Jeg ønsker bare svar, og jeg er ikke interessert i å høre hvor dumt det er å ta lån som 19 åring.

 

Det er ikke nødvendigvis dumt å ta lån som 19-åring, men å ta lån uten å 'tenke på hvor høy rente det er og lignende' er ekstremt dumt.

 

De eneste menneskene som har råd til å ta opp lån uten å tenke på 'renter og lignende' er de som har penger nok til at de ikke trenger ta opp lån.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Velkommen til Luksusfellen, vi ser deg på programmet om et par år.

 

Nå har det seg slik at jeg ikke har inntekt akkurat nå, og begynner å jobbe deltid sammen med studier til sommeren.. Jeg tror neppe det blir noe problem å betjene et lite lån når jeg fortsatt bor gratis. Jeg har også nok penger oppspart til å betale på lånet fram til sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...