Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

1) antar at du svarer meg

 

2) ...gang på gang lovet at de skulle sende det ut samme dag, noe de ikke har gjort.

 

1) Tja, er flere enn deg som har "rantet" de siste dagene. Syns generelt folk virker å være veldig utålmodig. Akkurat etter BF må folk regne med en del ekstra tid syns jeg.

 

2) Skal ikke si noe på det. Har opplevd en del sykt fra Komplett, har til og med bevis for en av samtalene også, men gidder ikke å legge de ut her. Syns generelt at de er veldig hjelpsomme, men at de til tider bare ønsker å gjøre en ting: Selge, uavhengig av hva man som kunde ønsker. 

 

 

Har vært strålende fornøyd tidligere, men forstår det slik at de har tapt seg noe fryktelig de 2-3 siste årene. Så da er det bare å handle andre steder i fremtiden for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDON har ikke sendt min iPhone 7 enda. Bestillte i helgen og hadde i grunn forventet statusendring til i dag.

Er mangfoldige år siden jeg brukte de sist, noen med erfaringer her siste tiden ?

 

Jaja, ingen stor greie men er jo alltid litt utolmodig når det kommer til nye duppedditter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

De fleste av mine pakker er ikke sendt enda, hverken hos Komplett, Cdon, Expert eller hos Elkjøp. De som har sendt ut jer ulegavene kjøpt hos Makeupmekka og Bangerhead.

 

Det er jo bare til å ha litt tålmodighet, pakkene kommer jo etterhvert.

 

Synes forøvrig det er helt unødvendig å begynne å mase om når pakken blir sendt alt samme dag som en bestiller, spesielt nå som en vet det er kaos hos de fleste med antall ordre. En må tåle at det tar lengre tid enn vanlig og at dem ikke kan gi noe 100% svar på når pakker går ut. De har vel sine estimater, ting dukker opp og forsinkelser oppstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Siden halve tråden her har kjøpt seg NAS, er det noen med god peiling på det som har lyst å lage en guide/introduksjon?

Produktnavn + NAS + setup, prøv det på youtube. Finner garantert nok guides der.

 

 

Vel, en slik tråd kan jo være grunnlag for videre diskusjon rundt produktet og dets muligheter. Med ditt "argument" er jo hele diskusjon.no meningsløst.

Lenke til kommentar

 

 

Siden halve tråden her har kjøpt seg NAS, er det noen med god peiling på det som har lyst å lage en guide/introduksjon?

Produktnavn + NAS + setup, prøv det på youtube. Finner garantert nok guides der.

Vel, en slik tråd kan jo være grunnlag for videre diskusjon rundt produktet og dets muligheter. Med ditt "argument" er jo hele diskusjon.no meningsløst.

En slik diskusjon har jo ingenting i denne tråden å gjøre...
Lenke til kommentar

Komplett sto som mottatt siden Fredag kl 00:52

Pakken fra netonnet, bestilt 01:10, med gratis frakt, som de sier tar 4-5 dager hentet jeg i dag (kom i går kveld)

Komplettapotek 02:45, kom på Mandag

 

Så hvorfor Komplett bruker så lenge på å sende pakker er det ingen som vet og å skylde på at det er mange som har bestilt er ingen unskyldning når de har kø-system og jeg var en av de første på Fredagen til å bestille/kjøpe

Åpnet chatten og sa at jeg avbestilte ordren min og 5 sekunder senere så var den borte, så de er kjapp på noe ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kan det være at Komplett har tatt seg vann over hodet på enkelte varer? Finner det litt vanskelig å tro mtp. at de sikkert har et godt lagersystem, men min ordre står fortsatt som åpen, og produktet (Xbox One S 500gb m/FIFA) står som utsolgt.

Noen av varene jeg bestilte sto med 100+ på lager når jeg bestilte, nå er mange av de utsolgt... Men det står 1 stk reservert på lager inne på ordren da.
Lenke til kommentar

Enda et tullete svar uten quouting!

Ikke ulikt posten din, bortsett fra det med quoting da.

Det gjelder forøvrig denne posten også.

Men hvorfor svare på tullete svar med enda en tullete post for å påpeke at svaret var tullete?

 

Det beste er å bare ignorere slikt.

Endret av aklla
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Godt å vite

 

Enda et tullete svar uten quouting!

 

 

 

Her har du en quote. Og beklager nok ett søppel innlegg i tråden til dere andre, men jeg greier ikke dy meg.

 

Hvorfor er du så utrolig opptatt av quoting? Evner du ikke å få forså sammenhengen av 2 innlegg under hverandre hvor det ene opplagt er ett svar til det andre? 

 

Og for å være litt hoven, på dette forumet her er det ofte generelt lite gjennomtenkt bruk av sitering. Her er det sitat pyramider i fleng over lav sko og sitter man på en telefon i enkelte tråder må man nærmest fingerpule skjermen underveis for å henge med.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...