Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

Aha. Jeg bestillte 23.57 torsdag kveld, så skulle jo tro jeg var en av de første som ble sendt ut i løpet av helja, men dengang ei..

 

 

bestilling fredag klokken 09.30 vare på plass i morgen. har du ringt dem ?

 

Nei ikke ennå.. Gir det et par dager.. Skulle egentlig chatte med de tidligere i dag, men en kø på 100 frista ikke.. :)

 

Men bør kanskje ta kontakt. Ordre står som åpen. Levering: 1 dag, altså i morgen.. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Aha. Jeg bestillte 23.57 torsdag kveld, så skulle jo tro jeg var en av de første som ble sendt ut i løpet av helja, men dengang ei..

 

 

bestilling fredag klokken 09.30 vare på plass i morgen. har du ringt dem ?

 

Nei ikke ennå.. Gir det et par dager.. Skulle egentlig chatte med de tidligere i dag, men en kø på 100 frista ikke.. :)

 

Men bør kanskje ta kontakt. Ordre står som åpen. Levering: 1 dag, altså i morgen.. :p

 

 

 

skal bare se den kommer i morgen :)

Lenke til kommentar

Lefdal sendte min pakke raskt. Fikk den i dag.
TVen jeg kjøpte fra Expert kom også idag. Det eneste jeg venter på er en telefon og soundbar, som jeg tror kommer i morgen. Samt noen blu rays fra CDON.

Stemmer for å beholde tråden som den er nå,også neste år.

Kikka på iphonen før de tok bort tilbudet, visste det var et gooodt tilbud (postet det jo her også)

Men men, lefdal har jo bursdagsrabatt. Så om den koster 7k 21. Desember kan jeg få den for 5600 :) Aldri vært noe iPhone fyr. Så står nok over. Venter på Samsung S8 :)

Endret av rohin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fortsatt "ordre mottatt" hos Komplett  :(

Ditto

Alt det andre jeg har kjøpt har kommet fram

Selv netonnet med 4-5 dagers leveringstid (gratis frakt) kom til postkontoret i går kveld

 

Samme her, fikk pakke fra NetOnNet (bestilt 5 minutter etter den fra Komplett, natt til fredag) selv om jeg valgte "treg" (gratis) frakt :p

Lenke til kommentar

Og nå har det vært noen innlegg om pakkene er sendt fra butikk, sporing osv. Og det kommer til å komme flere her...

Det gjør jo ikke så mye når det ikke akkurat er overveldende mye trafikk i tråden lenger.

 

Måtte flire litt av elkjøp. For å få fri frakt på Fidelio x2 så la jeg til et refleksarmbånd til 10kr. Dette har de tydeligvis sendt i en egen eske...

  • Produktnavn: PICKUP PARCEL BULK
  • Vekt: 0 kg
  • Mål: 34x23x5 cm (LxBxH)

Det er vel Elkjøp som flirer? De tjener jo på at du kjøpte noe ekstra. Ikke veldig mange kronene, men de går nok med overskudd på kjøpet.

 

Man kan vel si at det var en vinn-vinn-situasjon for begge parter.

Lenke til kommentar

Komplett--

Har nå vært i kontakt med de daglig siden jeg bestilte natt til fredag, 00:38 - altså på svart fredag. Alt jeg bestilte var på lager - i flertall.

 

Var først i kontakt med de på fredagen å spurte da om når pakken ble sendt. Denne skulle bli sendt iløpet av dagen eller i verste fall lørdag; topp tenkte jeg, akkurat hva jeg forventet.

 

Lørdag kveld kom, pakken var fortsatt ikke sendt. Tok da kontakt med support og ble forsikret at de jobbet overtid og pakken kom til å bli sendt i morgen. (Er fult klar over at posten ikke "sendes" på søndager, men ordren min var ikke engang behandlet).  Forhørte meg om det var noe kø-system; Jo, det var et kø-system. Spurte deretter om det var first in, first out - ja, ordre ble behandlet i rekkefølgen de ble bestilt.

Søndag gikk, mandag kom.. fortsatt ikke sendt. Kontaktet de å hørte; joda, nok engang ble jeg lovet at pakken skulle sendes ut iløpet av dagen. Poengterte at jeg nå hadde fått denne beskjeden siden fredag morgen, men ble forsikret om det skulle sendes samme dag.

 

Ringte de i dag, hadde tidligere bare brukt "chat supporten" deres. Hørte om hvorfor pakken ikke hadde blitt sendt, det ble forklart med stor pågang på lagret. På spørsmål om hvorfor de da tidligere hadde sagt at pakken skulle bli sendt tidligere så ble jeg fortalt at "Dette var noe de aldri lovet bort, og på grunn av stor pågang så var det ikke noe de kunne gjøre med det". Spurte deretter når pakken skulle bli sendt; "Jo i løpet av uken hvis jeg var heldig, men mest sannsynlig ikke før tidlig neste uke"..

 

Siste gang jeg handler hos Komplett. Trodde de hadde en "bestill før 12 og vi sender samme dagen", men det var vist feil - det hadde de aldri hatt. Så neste gang slenger jeg gjerne 300,- ekstra på borde (som var tilfellet her) og bestiller et annet sted.

 

Hadde planer om å jobbe hjemmefra på torsdag og fredag for å ta meg av bikkja, men må vist løse det på en annen måte. Hadde de bare sakt på fredagen, første gang jeg kontakt de, "Dette blir nok ikke sendt ut før om en uke" hadde det vært greit.

 

Konklusjon; fuckkomplett.

 

 

/rant.

Forsåvidt helt greie tilbud i år, ingenting å hoppe i taket for, for min del.

Endret av Hayer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På tide å tenke litt etter nå kanskje? Komplett har det største trykket i Norge når det kommer til netthandel. De tar seg at titusenvis av pakker hver eneste dag, og når det er black friday er sikkert tallet helt vanvittig. Du skal ikke se bort ifra at de har hatt godt over 100.000 bestillinger (eller mer?) denne dagen - hva forventer du egentlig? Robotene deres og Post Nord kan bare ta unna X antall pakker hver eneste dag. De kan ikke sette ekstra bemanning i sving på lageret heller siden det er styrt av roboter. 

 

Av og til tar det tid. Noen ting blir plukket før andre, og noen er heldigere enn andre. Ro ned, pakkene kommer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

På tide å tenke litt etter nå kanskje? Komplett har det største trykket i Norge når det kommer til netthandel. De tar seg at titusenvis av pakker hver eneste dag, og når det er black friday er sikkert tallet helt vanvittig. Du skal ikke se bort ifra at de har hatt godt over 100.000 bestillinger (eller mer?) denne dagen - hva forventer du egentlig? Robotene deres og Post Nord kan bare ta unna X antall pakker hver eneste dag. De kan ikke sette ekstra bemanning i sving på lageret heller siden det er styrt av roboter. 

 

Av og til tar det tid. Noen ting blir plukket før andre, og noen er heldigere enn andre. Ro ned, pakkene kommer. 

>antar at du svarer meg

 

Hadde du lest hele svaret mitt så er det som skapte irritasjonsmomentet i første omgang var at de gang på gang lovet at de skulle sende det ut samme dag, noe de ikke har gjort. For så å deretter bli fortalt at de håndterer ordre i den rekkefølgen de ble bestilt, deretter se at mange andre som bestilte etter deg har fått sin ordre behandlet og sendt -- hvorfor lyge? Hvorfor ikke bare med engang på fredagen si "Tidligere erfaringer sier at pga. så stor pågang som vi har på Black Friday så får vi mest sannsynlig ikke sendt ut pakken din før om en ukes tid ca.". Angående at de ikke kan sette inn flere på lagret; 1) tviler på at lagret er hel automatisk fra varene kommer levert til lagret og til det overleveres til PostNord. 2) Deres ord, ikke mine.

 

Siste setningen din; de som sa "Ja, det er et kø-system".

Lenke til kommentar

1) antar at du svarer meg

 

2) ...gang på gang lovet at de skulle sende det ut samme dag, noe de ikke har gjort.

 

1) Tja, er flere enn deg som har "rantet" de siste dagene. Syns generelt folk virker å være veldig utålmodig. Akkurat etter BF må folk regne med en del ekstra tid syns jeg.

 

2) Skal ikke si noe på det. Har opplevd en del sykt fra Komplett, har til og med bevis for en av samtalene også, men gidder ikke å legge de ut her. Syns generelt at de er veldig hjelpsomme, men at de til tider bare ønsker å gjøre en ting: Selge, uavhengig av hva man som kunde ønsker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...