Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-82pScT

Da var 6700K og Evga 1070 Hybrid bestilt fra Newegg og Ebay for henholdsvis 2400,- og 3600,- kroner til en kamerat i USA (kommer hjem igjen i slutten av Desember). 1070er ble solgt så billig som 2900,-, men endte til slutt opp med Hybrid-utgaven, da AIO på skjermkort er en nødvendighet for mitt bruk.

 

De hadde også Samsung 850 Evo 1TB ute for 1600-1700,-, men valgte å la være å kjøpe.

 

Må si Black Friday i USA var noe av det dårligste jeg har sett. Nå så jeg på elektronikk, forsåvidt. Der har jo de en egen dedikert dag i Cyber Monday, som var greit nok. Mye god salg på rambrikker, PSUer og spesielt gamingskjermer.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar

Da var 6700K og Evga 1070 Hybrid bestilt fra Newegg og Ebay for henholdsvis 2400,- og 3600,- kroner til en kamerat i USA (kommer hjem igjen i slutten av Desember). 1070er ble solgt så billig som 2900,-, men endte til slutt opp med Hybrid-utgaven, da AIO på skjermkort er en nødvendighet for mitt bruk.De hadde også Samsung 850 Evo 1TB ute for 1600-1700,-, men valgte å la være å kjøpe.

Husk at brukt blir de mindre verdt pga manglende 5 års reklamasjon ig retur i Norge ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

Husk at brukt blir de mindre verdt pga manglende 5 års reklamasjon ig retur i Norge ;)

 

Åja, herregud. Disse skal brukes i egen PC i en god stund fremover. De internasjonale garantiene til EVGA og Intel er også gode nok for min del i min bruksperiode.

Lenke til kommentar

Dacen fra grimstad gjorde seg godt! Helt annen verden av detaljer og høre, absolutt verdt de få kronen! Håper de som var så heldige å få tak i storebroren deler intrykk :D

 

Jeg valgte lillebroren fordi jeg ville ha den portabel. Den er sendt i posten, så venter i spenning. Har rimelig god dac som jeg har til pc'n. Må uansett sammenlikne med Audio GD 27 :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

Er den så portabel da? Fiio E17en er vel definisjon på en god portabel DAC. Den fungerer også som en AMP.

 

Når det er sagt synes jeg å drasse rundt med portable amper på mobilen blir så upraktisk og kronglete. Til laptop er det greit, men det er det. Er vel en av grunnene til å kjøpe X2en, så man slipper alt det tullet når man bytter mellom enheter.

Lenke til kommentar

Dacen fra grimstad gjorde seg godt! Helt annen verden av detaljer og høre, absolutt verdt de få kronen! Håper de som var så heldige å få tak i storebroren deler intrykk :D

Bestilte begge, men de ble ikke sendt ut før i dag. Gleder meg til å teste de ut med ulike headset og opp mot andre dacs.

Lenke til kommentar

Dacen fra grimstad gjorde seg godt! Helt annen verden av detaljer og høre, absolutt verdt de få kronen! Håper de som var så heldige å få tak i storebroren deler intrykk :D

Lover godt, hva slags musikk testet du? 16 bit depth eller 24? Og sampling rate?

Prøvde du WASAPI etc med det audiogate programmet for å få det bitperfect?

 

Og prøvde du ut DSD?

 

edit; ja det var mange spørsmål på en gang :p Har DACen i morra selv :)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...