Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

komplett: åpent kjøp

 

https://www.komplett.no/kundeservice/produkthjelp-og-retur/

 

gjelder det hvis jeg har kjøpt en laptop og åpnet den, lastet ned et spill og prøvd det ?

 

Ja, det gjør det! Bare søk om åpen retur, be om fraktlapp så ordner alt seg. Så lenge maskinen ikke har merker og at du har esken + alt utstyret er det ingen problem :)

 

 

 

 

komplett: åpent kjøp

 

https://www.komplett.no/kundeservice/produkthjelp-og-retur/

 

gjelder det hvis jeg har kjøpt en laptop og åpnet den, lastet ned et spill og prøvd det ?

 

 

 

Vi gjør oppmerksom på at åpent kjøp følger samme kriterier som angrerettloven.

Så da vil jeg si nei.

 

 

 

for noen år siden fikk jeg returnere en pc jeg ikke var fornøyd med som jeg prøvde først. derfor jeg lurer.

 

Jeg har ikke engang tatt av plasten. har alt av embalasje.

 

akkurat prøvd en msi gs63vr ... føler meg usikker på om den er verd prisen jeg betalte ...

Lenke til kommentar

for noen år siden fikk jeg returnere en pc jeg ikke var fornøyd med som jeg prøvde først. derfor jeg lurer.

 

Jeg har ikke engang tatt av plasten. har alt av embalasje.

 

akkurat prøvd en msi gs63vr ... føler meg usikker på om den er verd prisen jeg betalte ...

Null stress. Ta kontakt med de og søk om retur. Det ordner seg på dagen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så da vil jeg si nei.

Angrerettloven gir deg 100% lov til å teste produktet du har kjøpt, for så å levere det tilbake igjen. Det fins noen få unntak, slik som produkter med abonnement, hygieneartikler og spill / dvd o.l. hvor plasten er brutt. 

 

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

Lenke til kommentar

 

 

Så da vil jeg si nei.

Angrerettloven gir deg 100% lov til å teste produktet du har kjøpt, for så å levere det tilbake igjen. Det fins noen få unntak, slik som produkter med abonnement, hygieneartikler og spill / dvd o.l. hvor plasten er brutt. 

 

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

 

 

 

 

for noen år siden fikk jeg returnere en pc jeg ikke var fornøyd med som jeg prøvde først. derfor jeg lurer.

 

Jeg har ikke engang tatt av plasten. har alt av embalasje.

 

akkurat prøvd en msi gs63vr ... føler meg usikker på om den er verd prisen jeg betalte ...

Null stress. Ta kontakt med de og søk om retur. Det ordner seg på dagen :)

 

 

 

nullstiller / sletter før retur bør vel holde ?

Lenke til kommentar

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

"Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet." - Forbrukerrådet

 

Jeg vil påstå at det å teste en gaming laptop med et spill, for så å avinstallere det er helt innenfor. Maskinen er jo kjøpt for med den hensikten. Nekter å tro at Komplett sier nei til dette, har kun gode erfaringer med retur derfra. 

Lenke til kommentar

@henrikrox

 

Satt opp DAC'en igår og fikk trøbbel med at ingen lydkort ble gjenkjent. Fikk det heldigvis opp til slutt.

 

Bruker mest mot Spotify, da er det vel nok at den står på pcm, asio og 44.1 samplingrate for å unngå noe konvertering?

Ikke bruk spotify.

 

Eller prøv et flac album og hør forskjellen. Lover deg det er verdt det. Du får vel ikke brukt asio uten å bruke Audiogate. Ellers kjører det vel DirectSound (windows).

 

Husk at audiogate er en extension av dacen og bør brukes. Ihvertfall hvis man vil prøve dsd konverteringen. Men som sagt, det er vanskelig å høre god lyd når lyden er så komprimert som Spotify sin musikk er.

 

-----

 

Ække meninga å bli helt forelska. Men koblet opp de aktive audio pro t14 sammen med korg DACen. Og fatter seriøst ikke at det går an. Det låter jo helt fantastisk. For en dynamikk.

 

De spiler like bra som noe dali eller b&w stativ høyttalere jeg har hørt før, med god elektronikk. Skal parre disse med en brukt svs jeg har hos foreldrene mine så må dette bli bra som anlegg nr 2.

 

Jeg aner ikke om det er dacen eller om de audio pro t14 virkelig er så gode.

 

Ønske jeg hadde bra opptaksutstyr. Fordi dette er utrolig god lyd.

 

edit; Måtte bare, hørtes ut som det er bare er lyd i en kanal. Med et ok headset så kanskje man hører litt om lyden er bra. Sikkert ikke dog.

 

https://youtu.be/hFyPhetjwT0

 

Nå skal jeg slutte å skrive om hvor forelska jeg er i den DACen :p

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Så da vil jeg si nei.

Angrerettloven gir deg 100% lov til å teste produktet du har kjøpt, for så å levere det tilbake igjen. Det fins noen få unntak, slik som produkter med abonnement, hygieneartikler og spill / dvd o.l. hvor plasten er brutt. 

 

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

 

 

 

 

for noen år siden fikk jeg returnere en pc jeg ikke var fornøyd med som jeg prøvde først. derfor jeg lurer.

 

Jeg har ikke engang tatt av plasten. har alt av embalasje.

 

akkurat prøvd en msi gs63vr ... føler meg usikker på om den er verd prisen jeg betalte ...

Null stress. Ta kontakt med de og søk om retur. Det ordner seg på dagen :)

 

 

 

nullstiller / sletter før retur bør vel holde ?

 

Jepp.

 

 

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

"Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet." - Forbrukerrådet

 

Jeg vil påstå at det å teste en gaming laptop med et spill, for så å avinstallere det er helt innenfor. Maskinen er jo kjøpt for med den hensikten. Nekter å tro at Komplett sier nei til dette, har kun gode erfaringer med retur derfra. 

 

Hva du mener er innenfor er vel irrelevant.

 

Ja, såklart vil jo ikke komplett merke dette. Man kan jo selvfølgelig bruke maskinen som man vil i 45 dager, resette, vaske den av ol så sende i retur uten at det blir noe problemer.

Lenke til kommentar

 

@henrikrox

 

Satt opp DAC'en igår og fikk trøbbel med at ingen lydkort ble gjenkjent. Fikk det heldigvis opp til slutt.

 

Bruker mest mot Spotify, da er det vel nok at den står på pcm, asio og 44.1 samplingrate for å unngå noe konvertering?

Ikke bruk spotify.

 

Eller prøv et flac album og hør forskjellen. Lover deg det er verdt det. Du får vel ikke brukt asio uten å bruke Audiogate. Ellers kjører det vel DirectSound (windows).

 

Husk at audiogate er en extension av dacen og bør brukes. Ihvertfall hvis man vil prøve dsd konverteringen. Men som sagt, det er vanskelig å høre god lyd når lyden er så komprimert som Spotify sin musikk er.

 

-----

 

Ække meninga å bli helt forelska. Men koblet opp de aktive audio pro t14 sammen med korg DACen. Og fatter seriøst ikke at det går an. Det låter jo helt fantastisk. For en dynamikk.

 

De spiler like bra som noe dali eller b&w stativ høyttalere jeg har hørt før, med god elektronikk. Skal parre disse med en brukt svs jeg har hos foreldrene mine så må dette bli bra som anlegg nr 2.

 

Jeg aner ikke om det er dacen eller om de audio pro t14 virkelig er så gode.

 

Ønske jeg hadde bra opptaksutstyr. Fordi dette er utrolig god lyd.

 

edit; Måtte bare, hørtes ut som det er bare er lyd i en kanal. Med et ok headset så kanskje man hører litt av godlyden, dog tvilsomt.

 

 

Nå skal jeg slutte å skrive om hvor forelska jeg er i den DACen :p

 

 

Videoen er blokkert!  :ph34r:

 

Asio fungerer fint i Windows ellers, youtube osv, ikkje prøvd i spill muligens det blir problematisk og at den kun takler DirectSound...

 

Prøvde med sample-pakke fra HDtracks og var temmelig stor forskjell på high bitrate-materiale ja!

Men blir for dyrt å kjøpe musikk på nytt for min del i første omgang. Muligens det blir ny testing av Tidal HiFi, er så enkelt med streaming.

Lenke til kommentar

 

Om noen ønsker å selge sin Korg etter hvert, så send gjerne en PM om du har en litt mer artig pris enn denne karen :p

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=86877187

 

Er dette blitt en kjøp og salg tråd og nå???

 

 

 

BF er ferdig nå. Her leser du etterdønningene av BF og CM ... du trenger ikke komme hit lenger for blackfriday tilbud 2016 ... Spesielt hvis det irriterer deg sånn. Du gir iallefall inntrykk for det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Da har jeg fått alt jeg bestilte.

 

Tv, telefon og soundbar fra Expert , blu rays fra cdon, NAS 8tb fra lefdal.

 

Kommer nok til å levere tilbake / selge NASen og kjøpe shield TV 500 GB I stedet. Holder nok for meg.

 

Fikk mi box fra AliExpress I dag også (bestilt på 11.11 salget).

 

Godt fornøyd :)

 

Fikk du JBL planken til å spille av lyd fra Samsung TV gjennom HDMI ARC?

 

Går greit med optisk her, men ikke gjennom HDMI ARC - skal fikle mer med det i morgen.

Lenke til kommentar

 

 

Om man setter opp en PC med spill osv så setter man den opp som egen maskin, da frafaller angreretten.

"Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet." - Forbrukerrådet

 

Jeg vil påstå at det å teste en gaming laptop med et spill, for så å avinstallere det er helt innenfor. Maskinen er jo kjøpt for med den hensikten. Nekter å tro at Komplett sier nei til dette, har kun gode erfaringer med retur derfra. 

 

Hva du mener er innenfor er vel irrelevant.

 

Ja, såklart vil jo ikke komplett merke dette. Man kan jo selvfølgelig bruke maskinen som man vil i 45 dager, resette, vaske den av ol så sende i retur uten at det blir noe problemer.

 

 

 

Du synser voldsomt selv om noe du ikke har peiling på hva du snakker om. I tillegg er du arrogant mot andre som faktisk har rett. Interessant oppførsel.

 

Det er selvsagt helt innenfor angrerettens bestemmelser og teste produktet når man har bestilt det via fjernsalg. 

Endret av Gavekort
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...