Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis en lett omvei rundt det. Jeg rører ikke mine PAL-utgivleser lengre etter å ha gått over til NTSC løsninger over årenes løp. Det er i grunn veldig trist å så hvor rasskjørt man ble tilbake den gangen. Lurer på om ikke RARE gav ut optimaliserte PAL utgaver på N64, i mens det stort sett var tut og kjør på resten dessverre. 

Forøvrig litt spennende at man skal kunne spille online i enkelte spill, kjipt å sitte med PAL utgaven da 😛 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (2 timer siden):

Kan hende jeg spør dumt nå, men hvorfor har 60hz vært faktisk raskere enn 50hz? Det er jo ikke slik i andre spill nå til dags.

Fordi man ofte kodet logikken i spill til å være knyttet opp til framerate før i tiden. F.eks hastigheten på bilen. Man kodet spillet slik at bilen flyttet seg en fast distanse pr frame. Dette kunne man gjøre fordi man viste at frameraten var konstant. Også slapp man spillet i to forskjellige framerater, da ble det forskjell. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpt og gleder meg i morgen 😃 Gikk for den svarte da det passer best med senteren som også er svart… selv om den hvite frister mye.Da får ungene den gamle og jeg den nye. Kjøpt inn 1 tb minnekort da 512gb er allerede sprengt for lenge siden… Alle disse råe tilbudene gjør at man fort får et stort bibliotek.

 

Lenke til kommentar
OlaHaldor skrev (På 10.10.2021 den 20.16):

Switch OLED kom i posten i går. Vi var borte på tur så en nabo henta for oss.

 

Endelig hjemme, kona skal få æren av å unboxe, så blir det litt spilling før vi tar kveld :D 

Fikk min i går og. Den var overraskende bedre bygget enn jeg hadde forventet. Liker veldig godt den nye skjermen. Fargene ser nydelige ut på den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

20-30% har vel vært vanlig på Nintendos titler. Fullprisene er vel 5-650 fortsatt da. Greit nok, selv om de ikke er i nærheten av samme tilbud som det f.eks. Sony har kjørt på sine eksklusiver. Andre titler kan ha bedre avslag, men når alt gjennomgående er betydelig dyrere på Switch enn på andre platformer så er det likevel stort sett mindre å hente. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...