Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Nimrad said:

Ja, det er såpass stor forskjell, ja... Ser jo ut til å gå direkte ut over gameplay dessverre. Blant annet med biler som dukker opp utav ingenting.

Færre skygger, ingen SSAO, grumsete teksturer, 30fps, 720P?, nesten totalt fravær av gress, dårlige refleksjoner i kjøretøy.

Ytelsen på denne maskinen har aldri vært god. Synd de har så mange gode eksklusive spill som kun kommer på Switch.

Lenke til kommentar
Thor. skrev (40 minutter siden):

720P?

Har vært rapporter om det kan være nede i 480p i håndholdt modus.

Thor. skrev (40 minutter siden):

Ytelsen på denne maskinen har aldri vært god.

Nei, altså, det er jo en håndholdt maskin. Så jeg forventer jo langt fra noen fantastisk ytelse. Men at draw distance for biler er så ekstremt lav at man krasjer i tilfeldige biler som plutselig dukker opp så ut som en dealbreaker for meg altså.

Lenke til kommentar

Hele denne porten her virker som helgearbeid, med ene hånden på ryggen og lørdagsfylla i mellom. Skikkelig kjapp cashgrab ser det ut til. Er ikke akkurat stellar ytelse på andre konsoller heller ettersom jeg har fått med meg. Regn effektene skal visstnok være helt jævlig også 😛

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (4 minutter siden):

Er ikke akkurat steller ytelse på andre konsoller heller ettersom jeg har fått med meg.

Nei, er vel bare at Switch kommer veldig dårlig ut av det når det generelt er dårlig optimalisert og middelmådig jobb. Men det blir jo litt morsomt også: https://www.reddit.com/r/GTA/comments/qrwn0q/playing_sa_on_ps5_dont_look_behind_you_when_first/

Lenke til kommentar
sdf123 skrev (50 minutter siden):

Takk - det ble et kjøp der!

Er det noe tilbehør som kan være greit? (Han har en eldre bror. Forstått at man kan spille to player, hva må eventuelt til for det?)

Ja, slike caps er nesten et must da joystickene på joycon er veldig små og glatte. Til og med 5-åringen foretrekker de hos oss: https://www.maxgaming.no/no/annet-tilbehor-til-nintendo-switch/super-mario-analog-caps-till-nintendo-switch

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Switch til 9-åringen til jul.

OLED er vel varianten å gå for?

Det er 20% på Power med MasterCard for tiden. Misliker egentlig Power såpass at jeg har droppa å handle der på mange år. Er det noen feller å gå i om man kjøper den her? Sparer jo nesten 900 spenn...

Lenke til kommentar
1Dr.E skrev (52 minutter siden):

Tenker å kjøpe Switch til 9-åringen til jul.

OLED er vel varianten å gå for?

Det er 20% på Power med MasterCard for tiden. Misliker egentlig Power såpass at jeg har droppa å handle der på mange år. Er det noen feller å gå i om man kjøper den her? Sparer jo nesten 900 spenn...

OLED er et must om du skal bruke den håndholdt og skal gå til innkjøp nå. Om du kun kommer til å spille docked er det hipp som happ. :) Power har dårlige priser og dårlig kundeservice om du må bruke reklamasjon, men 900 kr er en GOD del å spare. :) Jeg ville gått for dem her var jeg deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...