Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svenssen skrev (9 minutter siden):

Hei. Skal selge min Nintendo Switch. Har flere spill som er lastet ned på konsolen. Hvordan sletter jeg min bruker og samtidig beholder spillene? Ønsker ikke min email skal ligge igjen på konsollen når den selges videre..

https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/22399/~/how-to-delete-all-content-%26-settings-on-nintendo-switch

Lenke til kommentar

Re Switch OLED: So far, so good! :)

Vi har to unger som etterhvert har blitt oppmerksom på Mariokart, så det skal handles. Kona og jeg er ikke så fan av de bittesmå joycon kontrollene, og syns Nintendo Pro controller er skrekkelig dyr. 

Lykken ble stor da jeg fant Deltaco Switch controller på salg på Clas Ohlson; to kontrollere for prisen av èn Nintendo Pro.

En liten heads up om den; 
Det står i manualen at man skal kunne koble til ved å trykke en knappekombinasjon for å aktivere bluetooth, men jeg fikk ikke det til å stemme "ut av eska". Jeg måtte bruke kabel første gang, og konsollen må stå i docken. Deretter ble begge kobla på og vi kan nå slå de på med nevnte knappekombinasjon for trådløs kontroll, etter at konsollen er slått på.

 

Før jeg kjøpte de søkte jeg etter reviews og fant denne. Annet merke (antakeligvis fordi det er i et annet marked), men eksakt samme kontroller.

 

Lenke til kommentar
OlaHaldor skrev (1 time siden):

Vi har to unger som etterhvert har blitt oppmerksom på Mariokart, så det skal handles. Kona og jeg er ikke så fan av de bittesmå joycon kontrollene, og syns Nintendo Pro controller er skrekkelig dyr. 

Litt for sent kanskje, men Nintendo selger jo noen enkle plast-grep du putter joy con-ene i:

image_0

Lenke til kommentar

Med tanke på at vi ønsket noe større, mer vanlige kontrollere for oss voksne i huset, sett opp mot pris, var ikke dette et alternativ. Vi måtte hatt to sett joycons (minst 700,- per par) og en ekstra adapter. 
 

Sett opp mot pris på to av de Deltaco kontrollerne var det ikke noe å spekulere på. :)

 

Her er den forøvrig.

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
OlaHaldor skrev (16 timer siden):

Med tanke på at vi ønsket noe større, mer vanlige kontrollere for oss voksne i huset, sett opp mot pris, var ikke dette et alternativ. Vi måtte hatt to sett joycons (minst 700,- per par) og en ekstra adapter. 
 

Sett opp mot pris på to av de Deltaco kontrollerne var det ikke noe å spekulere på. :)

 

Her er den forøvrig.

Sikkert en god løsning for dere :)

Vi gikk for grep til joy cons + 1 stk pro controller.

Lenke til kommentar

Regner med å se disse kontrollerene i hyllene på både platekompaniet, power og elkjøp til 299/399,- så gidder ikke bale med preorders.

Tviler HARDT på at pappaer springer mann av huse for å skaffe seg en slik kontroller på butikkene. De som driver og bestiller masse på nett er stort sett scalpere som tenker kun profitt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...