Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo Switch sales continue to rise as we now know that it reached more than eight million units sold in Japan alone.

 

That raises the global sales to more than 32 million consoles sold thus far.

 

However, we don’t have updated stats for other regions but we do expect to get those soon. As such, expect that global sales record to raise even higher

https://www.vgr.com/nintendo-switch-reaches-8-million-units-sold-in-japan/

Lenke til kommentar

Diablo III dukket opp i posten i dag, har tydeligvis kjøpt det en sen kveld med et par øl innabords før påske, oops.

 

Ser nydelig ut både på TVen og håndholdt. Jaja, da blir det en stund til jeg får prøvd Xenoblade 2.

 

Har spilt meg så lei på Diablo III på PC at tanken på å spille det igjen der gir meg lyst til å spy... Men jeg har faktisk lyst til å spille det på Switch... Rart det der. :p

 

Men det blir ikke kjøp før jeg finner det til max 200kr.

Lenke til kommentar

Har spilt meg så lei på Diablo III på PC at tanken på å spille det igjen der gir meg lyst til å spy... Men jeg har faktisk lyst til å spille det på Switch... Rart det der. :p

 

Men det blir ikke kjøp før jeg finner det til max 200kr.

Jeg likte det ikke så godt på PC når det kom, var for cartoony og jeg spilte det ihjel sammen med et par kompiser på en uke og rørte det aldri igjen.

 

Så nå er det nesten som et nytt spill. Straks ferdig med akt to. Det er bare helt perfekt for Switch. Spilte til langt på natt på TVen, løftet maskinen ut og spilte en time til på sengen.

 

Litt overrasket over hvor fort batteriet tappes av D3. Mye mer krevende enn BotW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...