Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii emulerer ikke Gamecube, den er ordentlig bakoverkompatibel.

Hvilket skulle bare mangle i og med at Wii var bokstavelig talt Gamecube x1.5 pluss bluetooth.

 

 

Den er tilogmed egne tilkoplings-porter for Gamecube kontrollere hvis jeg ikke husker helt feil. ^^

De fjernet dem på de siste modellene, og kuttet dessverre bakoverkompatibiliteten.

Lenke til kommentar

Video games rarely look as beautifully composed as promotional screenshots, but the Switch version of Trials Rising does not look anything like the screenshots on its Nintendo store page.

 

The Switch version doesn’t look bad per se, but it’s missing a great deal of environmental features like rocks, stages, trees, shadows, and an entire Jumbotron setup.

 

When asked for comment about the discrepancy on its website, Nintendo referred Kotaku to Ubisoft, the game’s publisher, who did not immediately respond to a request for comment.

 

When the game was originally revealed at E3 last June, its developers told IGN the game played “perfectly” on Switch. While plenty of people on the game’s subreddit have reported having a grand old time with the Switch version of Trials Rising, it’s clearly a downgrade-

https://kotaku.com/trials-rising-switch-eshop-screenshots-look-way-better-1832911633

Ubisoft i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

 

POKEMANS

 

Ohhhh! Da var spådommene korrekte, det blir en Pokémon direct på Pokémon Day, og trolig med presentasjon av den nye regionen. Det er i alle fall det nedtellingen av regioner hinter til. Mange antar det vil bli en region inspirert av Storbritania, men helt siden jeg så en youtube-video om det, så har jeg håpet det blir en Skandinavisk-inspirert region.

 

Håper virkelig at dette blir bra, og de ikke dummer seg ut med overgangen til Switch. Spesielt spent på hvor mange endringer de gjør på formelen, hvor mange ting fra Let's Go blir med over.

 

Regner nesten med menysystemet blir noe lignende Let's Go, da Switch ikke har to skjermer. Grafikken håper jeg de gjør en mye bedre jobb med, ellers kan de like gjerne beholde 3DS grafikken.

 

Folk var rimelig hypet for Smash, og Zelda og Mario før det igjen, men det er dette jeg kjøpte Switch for, så denne directen blir min hype. :dribble: :dribble: 

Lenke til kommentar

Ohhhh! Da var spådommene korrekte, det blir en Pokémon direct på Pokémon Day, og trolig med presentasjon av den nye regionen. Det er i alle fall det nedtellingen av regioner hinter til. Mange antar det vil bli en region inspirert av Storbritania, men helt siden jeg så en youtube-video om det, så har jeg håpet det blir en Skandinavisk-inspirert region.

 

Håper virkelig at dette blir bra, og de ikke dummer seg ut med overgangen til Switch. Spesielt spent på hvor mange endringer de gjør på formelen, hvor mange ting fra Let's Go blir med over.

 

Regner nesten med menysystemet blir noe lignende Let's Go, da Switch ikke har to skjermer. Grafikken håper jeg de gjør en mye bedre jobb med, ellers kan de like gjerne beholde 3DS grafikken.

 

Folk var rimelig hypet for Smash, og Zelda og Mario før det igjen, men det er dette jeg kjøpte Switch for, så denne directen blir min hype. :dribble: :dribble:

 

Ryktene forteller at det skal bli "the next big step" for pokemon akkurat som BotW var for Zelda.

 

. . .hvilket betyr at du, min venn, kommer til å bli fryktelig skuffet.  :thumbup:

Lenke til kommentar

Ryktene forteller at det skal bli "the next big step" for pokemon akkurat som BotW var for Zelda.

 

. . .hvilket betyr at du, min venn, kommer til å bli fryktelig skuffet.  :thumbup:

Huff, ikke si sånt da. Jeg får frysninger bare av tanken på det, kanskje fordi det er mye mulig du har rett, men Nintendo kan da ikke gjøre enda et feilsteg, og ende opp med å ødelegge alle seriene deres for meg. :p

 

Men ja, når du sier det så kjenner jeg at jeg oppriktig er nervøs for at de skal gå i feil retning, blåse alt av hengslene og forandre ting totalt. Heldigvis er ikke Game Freak kjent som en utvikler som slår på stortromma med ambisiøse prosjekter. Derfor er jeg ikke helt pessimistisk. :)

 

Du nevner BotW, og det spillet er fremdeles et uforståelig mysterium for meg. Kanskje det eneste Zelda-spillet jeg ikke klarer å like. Jeg er ikke noe fan av Zelda 1 og 2 heller, men de er jo gamle spill, og helt i starten av serien, så det er mer forståelig. Håper virkelig ikke jeg kommer til å føle det samme for det nye Pokémon, for det er ikke en god følelse å ha for en serie jeg har fulgt lenge, og langt mindre for to serier jeg her fulgt nesten like lenge. :hm:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

botw er en god 8/10. knallbra er å dra i litt, spillet har sine problemer. Shrines passer ikke inn i resten av verdenen med sine loading-tider og totalt upassende visuell stil (skal liksom være ancient, men de ser alle skinnende rene og sterile ut, som om vaskehjelpen nettopp gjorde seg ferdig med å desinfisere alt sammen. I tillegg til det blå/oransje lyset på inngangsportene, "her er jeg!!!"). Dessuten fjerner shrines alt mysterium ved utforsking, da man tidlig i spillet vet at det bare er nok et shrine som venter en rundt svingen. Ingen interessante karakterer å møte, korok quest handler om å plukke opp random steiner, våpen som ødelegges for raskt slik at man hele tiden må inn i en meny for å velge noe annet, ingen musikk i verdenen (ambient sound er greit, men er grenser for hvor lenge jeg kan høre på det før jeg savner en lystig melodi). Tåke/hvit-filter gjør at alt man ser i distansen ser kjedelig og uklart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...