Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill til Switchen!!!

 

En pro-controller anbefales - lett å legge +200 timer i det spillet  :)

Pro-controller så snart eg får lønn.

Digger spillet sålangt :D Behøver bare en helg så eg får spilt mye!!

Liker at spillet minner om final fantasy 12.

Må bare mestre kamp systemet...

Lenke til kommentar

Må bare mestre kamp systemet...

 

Vel etter rundt 100 timer så begynte jeg å bli skikkelig god på kampsystemet  :D  En begynnelse kan være å prøve å bli god på Break - Topple - Launch - Smash - dette låses opp etterhvert. Det finnes ikke noe mer tillfredstillende combat i spill enn i XC2. Men combat i spillet byr etterhvert på mye mer enn dette.

 

Men det spillet handler om etterhvert er Rare Blades - med min runde med spillet havnet jeg på nærmere 300 timer og jeg klarte å låse opp alle Rare Blades. Å gjøre quests og låse opp skills med disse er veldig kult. Så er det de animerte puppene da  :D

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

How Virtuos Solved The Technical Challenge Of Bringing The Final Fantasy Remasters To Switch

 

"This requires a fair amount of skill"

 

For Nintendo Switch, the main challenge was the package size, as the previous raw data size could reach up to 50GB. This much data simply cannot fit on a single Switch game card, so we had to analyse and modify the data cooking pipeline and managed to fit the game on a 32GB card without any impact on visual quality or loading performance.

 

http://www.nintendolife.com/news/2019/01/feature_how_virtuos_solved_the_technical_challenge_of_bringing_the_final_fantasy_remasters_to_switch

 

Lær av Nintendo og se hvordan de er eksperter på å få mest mulig innhold på minst mulig plass.

Lenke til kommentar

Filed back in September, the patent is for “Eye Tracking-Enabled 3D Viewing” – an eye-tracking camera that will track where you’re looking in order to deliver a 3D image.

 

The patent features a user wearing 3D glasses, though Nintendo could possible look for alternatives. Whatever they come up with, it’s unlikely to be as bulky as the PSVR headset.

https://www.esquire.com/uk/latest-news/a26072327/3d-technology-could-be-coming-to-the-nintendo-switch/

Lenke til kommentar

Kjøpte Smash i dag for å få brukt opp et gavekort jeg hadde liggende.

 

Ser ikke appellen altså. Tror kanskje jeg er for gammel. Kontrollene er upresise, og WoL er overraskende vanskelig for en gammel gubbe. Hjelper ikke at man starter med Kirby, Mario og for min del Sheikh som alle er kjipe karakterer. Jeg får det virkelig ikke til. Likte Challenges da, fullførte det med Link og Donkey Kong.

 

Heldigvis har Switch-spill en fantastisk verdi ved bruktsalg.

 

Gir det et forsøk til i morgen, men dette var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Å kjøpe Smash for singleplayer er å be om skuffelse. Smash er multiplayer. Singleplayer er for å lære seg å bli god + å låse opp stæsj. Kontrollene er absolutt ikke upresise, det bare styres veldig annerledes enn både det plattformspillet det kan se ut som og andre fightingspill. Du må lære deg de forskjellige spesialangrepene og finne din main. Jeg fikk en liten aha-opplevelse når jeg arrangerte en Smash Ultimate-turnering og med forberedelsene som fulgte med (unlocke alle karakterer, snakke med community osv), så selv om jeg fortsatt ikke er en fan, så skjønner jeg mye mer av hvorfor folk liker det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kun spilt Smash 64 og likte det godt den gang. Men det nye blir for mye mas og fjas om spirits og alt mulig rart.

 

Kommer til å ta et par kamper med dama og en kompis når han kommer på besøk. Men tror jeg heller blir å spille det hos kamerater som har det alle. Måtte bare se hva hypen var, jeg forstår den ikke iallefall.

Lenke til kommentar

Trenger noe nytt å spille nå. Spilt gjennom Gris og Celeste og fått smaken for fine indiespill. Begynte på Hollow Knight, men fikk ikke samme følelsen. Litt lei av Zelda, for jeg dør bare, hah. Jeg er så dårlig til å spill.

 

Jeg har Octopath Traveler og Undertale, så står nesten mellom de to nå. Frister også å kjøpe The Binding of Isaac etter hvert. 

Lenke til kommentar

Smash er fantastisk gøy som multiplayer-spill. Spilte seks stykker sammen her om dagen og det var ganske sykt. Det er nok et spill som kanskje krever litt tilvenning, men samtidig er terskelen lav akkurat som i Mario Kart. Å spille tre eller flere er mye morsommere enn bare to. Kontrollene er ikke upresise i det hele tatt synes jeg, men det ligger kanskje naturlig for meg da jeg spilte Smash både på N64 og GC. 

Lenke til kommentar

Spirits i smash er ikke noe mas og fjas. Utenfor world of light er spirits slått av som default setting. Men jeg er enig i at kontrollene ikke er særlig gode. Plukke opp items kunne vært automatisk når man er over dem, shorthop kunne vært på egen knapp, smash-attack og tilt-attach kunne vært på egne knapper. Toggle mellom løp/gå kunne også ha vært en knapp, istedet for det systemet som er nå hvor man går eller løper avhengig av om man beveger stikken sakte eller raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...