Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var hos foreldrene mine i høytiden og fant en bortgjemt skatt på gutterommet. Nå sitter jeg på Gardermoen med Nintendo 64, fire håndkontrollere og 10+ spill i håndbagasjen. Det kom flere smil fra forbipasserende når jeg måtte pakke ut alt i sikkerhetskontrollen.

Den er nais, har selv N64 med 4 kontrollere, i forskjellige farger, true hems!

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Jeg var hos foreldrene mine i høytiden og fant en bortgjemt skatt på gutterommet. Nå sitter jeg på Gardermoen med Nintendo 64, fire håndkontrollere og 10+ spill i håndbagasjen. Det kom flere smil fra forbipasserende når jeg måtte pakke ut alt i sikkerhetskontrollen.

 

 

Det da man er sjeleglad for at man ikke solgte unna det gamle "utdaterte rotet" som man garantert aldri får bruk for igjen :) Hyggelig lesning. Hvordan står det til med stikkene ? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det da man er sjeleglad for at man ikke solgte unna det gamle "utdaterte rotet" som man garantert aldri får bruk for igjen :) Hyggelig lesning. Hvordan står det til med stikkene ? :p

Alle fire stikkene er utslitt. Litt derfor jeg ikke har brukt den på årevis. Jeg skal kjøpe joystick replacement kits og prøve å bytte de selv. Ser ikke så vanskelig ut, og det koster bare 10-20 kroner per stykk!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har gjort det selv! Vær obs på at det ikke føles helt likt ut som du husker.. Selve byttet er veldig enkelt. Benytt anledningen til å legge kontrollene i deler i vasken med såpevann og ta en runde med oppvask kosten (elektronikken kan du jo la ligge :p) så blir kontrollene pene og får en mer ny-følelse over seg :D

 

Ellers har jeg akkurat mottatt 1.stk RetroFighters Brawler kontroller, og den er etter første inntrykk å dømme..helt nydelig :D

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

RetroFighters Brawler har jeg sett på selv, men det var noe designfeil med den i starten vet jeg slik at stikken gnisset mot venste bumper på innsiden av kontrolleren når man holdt stikken oppover. Har du kjent noe til det eller har det blitt fikset?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Det var det første jeg testet på min, men det er ikke tilfellet. Denne er fra siste batch går jeg ut i fra så de har nok luket ut dette «problemet» som i grunn aldri var ett problem i praksis :)

 

Denne fyren går ganske grundig til verks og sammenligner kontrollere fra ulike hold, anbefales. Han snakker også om denne design feilen.

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

After the resounding success of the NES and SNES Classic Mini, Nintendo seems like they’re now setting their sights on two more retro consoles based on the N64 and the Nintendo GameCube.

https://phoenixsun.co.za/66879/nintendo-launching-two-retro-consoles/

 

Panda Global is kickstarting a portable GameCube adapter for Nintendo Switch

https://dotesports.com/hardware/news/panda-global-is-kickstarting-a-portable-gamecube-adapter-for-nintendo-switch

 

Any connection tro?.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...